Niet, mhuhahahaha, daarom moet je ook gewoon naar de context kijken en niet naar een achterlijk iets als een PIquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
Hoe weten we nou wanneer je iets duimomlaagt?
Hihi haha iksdeejquote:
PI's zijn wel achterlijk maar ook erg nuttig om het wegvallen van intonatie op te vangen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet, mhuhahahaha, daarom moet je ook gewoon naar de context kijken en niet naar een achterlijk iets als een PI
Okéquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
PI's zijn wel achterlijk maar ook erg nuttig om het wegvallen van intonatie op te vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
xd is gewoontequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Samuel, houd je aan de viernegetiquette alstublieft en neem correcte spelling ter handen, zorg voor goedlopende zinnen en de belangrijkste: maak gebruik van de FOK! smileys en niet van een of andere 'xD'. Dank u.
Ik snap die PI niet, dus je post ook niet in deze.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
PIs zijn inderdaad achterlijk. Waarom gebruikt iedereen ze in vredesnaam?
Goede grapquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap die PI niet, dus je post ook niet in deze.
Pertinent onjuist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap die PI niet, dus je post ook niet in deze.
Ja, waarom? xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:32 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? :")
De wat voor etiquette?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Samuel, houd je aan de viernegetiquette alstublieft en neem correcte spelling ter handen, zorg voor goedlopende zinnen en de belangrijkste: maak gebruik van de FOK! smileys en niet van een of andere 'xD'. Dank u.
quote:
quote:Geen resultaten gevonden voor viernegetiquette
Deze keer is mijn PI juist...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, waarom? xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
Vermadelijke smiley en niet des FOK!s
Ja, ik ook in eerste instantiequote:
Klopt, op FOK! is iedereen autist. Daarom begin ik nu alvast met hameren op het niet gebruiken van de 'xD', 'XD' of een andere variant die er op lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |