Morge weer nieuw recor 34 minuten en 50 seconden xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef SiIk het volgende:
In 35 min van school naar huis, da's toch wel een nieuw record
Ik zal vanaf nu bij ieder onderwerp van je aangeven hoe ik er over denk. Als iedereen dat nou doet weten we precies waar we staan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is irritant wanneer het over voetbal gaat.
PI-gebruik, huiliequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu bij ieder onderwerp van je aangeven hoe ik er over denk. Als iedereen dat nou doet weten we precies waar we staan.
Het feit dat de meeste mensen in het topic voetbal een warm hart toedragen maakt natuurlijk niet uit boven jouw superieure smaak en interesses.
Eigenlijk was het een record langzaam zijn. Normaal 2 minuten nodig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Morge weer nieuw recor 34 minuten en 50 seconden xD
Whahaha xD wat heb je 33 minuten staan doen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een record langzaam zijn. Normaal 2 minuten nodig.
Kletsen bij iemand z'n autoquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:24 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Whahaha xD wat heb je 33 minuten staan doen dan?
Ik ben niet lesbisch.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
xD geen idee waarom zijn mooie meisjes lesbisch?
Incorrect.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Niets PI-gebruik zeikerdquote:
Nee. Op een gozer bij mij in de trein. Wat een plaatjequote:
Is niet zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets PI-gebruik zeikerdJe zegt consequent iets als 'voetbal
' als het er een paar posts over gaat
quote:
Sommige meisjes zijn voor jongens en meisjes xD Maar die zijn praaaaaachtig xD lesbische praaaaaaachtig :pquote:
Oja, da's waar ook.quote:
Wat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:26 schreef samuel94 het volgende:
[..]
[..]
Sommige meisjes zijn voor jongens en meisjes xD Maar die zijn praaaaaachtig xD lesbische praaaaaaachtig :p
@Silk Had ik het over jou dan ? xD
Daarom.... niet klagen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Geen knappe ook trouwens
Ohja goeie, ik wilde mijn PI nog standaard zetten op de duim omlaagquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets PI-gebruik zeikerdJe zegt consequent iets als 'voetbal
' als het er een paar posts over gaat
xD geweldig xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Geen knappe ook trouwens
... Okéquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ohja goeie, ik wilde mijn PI nog standaard zetten op de duim omlaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |