Ik moet ook gewoon niet meer zo open zijn tegen het eind van een topicquote:
Ja, nou...quote:
Dank voor je adoratie, lief!quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is trouwens een verkapt minthy adoratie topic, haar windjes ruiken naar roosjes
Ranzigquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Weekendscheten zijn zó episch.
Maar, slapen enzo. Doei!
Een gedeelte van de avondploeg heeft 't wel terug gelezen en moest smakelijk lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
Ik hoop trouwens dat de ochtendploeg dit niet terug gaat lezen, mijn reputatie![]()
welke reputatie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
Ik hoop trouwens dat de ochtendploeg dit niet terug gaat lezen, mijn reputatie![]()
ik heb ff teruggelezen en gemist vind ik een groot woord....quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen lieverds
Ik heb wat gemist gisteravond aan de TT te zien
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ff teruggelezen en gemist vind ik een groot woord....
Dutch ovenquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:35 schreef JaneDoe het volgende:
de timurtjes vliegen je om de oren deze week!
tt: wat is er mis met scheten laten in bed?!
Inderdaad...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vindt ze allebei wel leuk, net als Michiel in de ochtendquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:51 schreef _Flea_ het volgende:
Timur is 's ochtends leuker dan Giel.
Kom net binnen vallen, maar Ramon is er niet? Dat is wel weer jammer jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vindt ze allebei wel leuk, net als Michiel in de ochtend
Maar ik mis Ramon een beetje
Ramon heeft een zere nek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Kom net binnen vallen, maar Ramon is er niet? Dat is wel weer jammer ja
quote:
Q-koorts.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou heb ik het gemist, wat was de Q nou in het zeroes alfabet?
Goed gevondenquote:
X-Factorquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed gevonden
Ben benieuwd naar de X en de Y
Nicequote:
Geweldig nummer!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:29 schreef JaneDoe het volgende:
is it a monster...is it a mooooooonsteeeeeeer?!
Badeend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:29 schreef JaneDoe het volgende:
is it a monster...is it a mooooooonsteeeeeeer?!
Ik hoor haar al in zachtjes in je oor praten met die hese stem van haarquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Extreem neuqbaar blondje anders. Lekker lekker
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor haar al in zachtjes in je oor praten met die hese stem van haar
W-w-w-w-w-wil je me n-n-n-n-n-eukkkkken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor haar al in zachtjes in je oor praten met die hese stem van haar
In een interview heeft ze wel eens vertelt dat ze niet stottert bij mensen die ze vertrouwtquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
W-w-w-w-w-wil je me n-n-n-n-n-eukkkkken?
twitter:work3FM twitterde op donderdag 16-02-2012 om 11:10:47Knap hoor! @PatrickWobben en @Henewie hadden het goed. #RDTP #3FM MGMT - Time to Pretend! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar irriteer ik me bij Kelly Clarkson en Katy Perry ook altijd aan. Dat geschreeuw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Een van de weinige destiny child nummers die ik kan hebben... Alhoewel het einde weer dramatisch is...
Ik vond het toen al niks, ik vind het nu nog nikserquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vindt het stiekem best leuk dit
Precies hetzelfde hadden mijn collega en ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:00 schreef Sersjee het volgende:
Ik zat op m'n werk toen Giel die legendarische 2 uur maakte. De rest van de middag heb ik vrij genomen, want ik had niet de illusie dat er ook nog maar iets uit m'n handen zou komen...
Haha, ik zeg net tegen m'n collega hetzelfde .quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
2, 6, 8, 9 en 10 zijn de enige goede platen uit de top 10
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:08 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Haha, ik zeg net tegen m'n collega hetzelfde .
Onterechte klacht. Coldplayquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, en als dan zo nodig Coldplay erin moet staan, zet dan verdomme Yellow als hoogste plaat van hun of Violet Hill...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Coldplay
Wat zij zegt!quote:
Ja, sowieso, want lunchbox 2 heeft U2, dus Audioslave owned hun sowiesoquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:18 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie 't nou over de Zeroes top 100? Die is al bekend?
quote:Wist je dat...
... de vrouw die "Serious Radio" op z'n Engels uitspreekt in jingles, Laetitia heet en voor BBC Radio werkt?
Gelezen. Bah, Frank Dane morgenmiddag. En welgeteld 1 plaat uit mijn lijst heeft 't gehaald.quote:
Sorry jong, gisteren een zware dag gehad, kan amper lopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Garpieeeeeeeee goeiemiddag sgatjuhhhh
Waarom morgen pas?! Vandaag ben ik vrijquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef borisz het volgende:
Boodschappen binnen. Morgen Spaanse stoof.
Jammer hoor! Van die lappen vlees van de vorige keer heb ik ook niets gezienquote:
Ik moet heel hard lachen hieromquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet heel hard lachen hieromMaar dat komt doordat ik met het gamen Trouble als nickname heb
Yellowquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 3 nummers van iTunes in m'n uitgebreide muziekbibliotheek heb staan
Trouble, Violet hill en Yellow...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Zit even de playlist van Rudy bij Q te bekijken... Jammer. Echt Q-muziek, maar was te verwachten.Halelujah wat een bagger. Wat moet een held als Rudy nou weer daar? Het frustreert me nog steeds dat hij niks krijgt op 3fmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Zou denk ik bij mij ook nog wel de top 100 halen jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
YellowIs dus het enige nummer uit mijn Zeroes-lijstje die het tot de top 100 heeft geschopt.
Je moet je NOOIT schamen voor je eigen muzieksmaak. Al draai je fucking Rinus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou denk ik bij mij ook nog wel de top 100 halen ja
Ik schaam me er bijna voor het te zeggen![]()
Nooit meer zeiken op Coldplay jijquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou denk ik bij mij ook nog wel de top 100 halen ja
Ik schaam me er bijna voor het te zeggen![]()
Jawel, de rest is allemaal crap en jankmuziekquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit meer zeiken op Coldplay jij![]()
Gunther
Oke, sorryquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, de rest is allemaal crap en jankmuziek
Die 3 nummers hebben een klein slap/slecht aftrekselgehalte van Radiohead, dat maakt ze goed
Radiohead
Ook sorryquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook sorry![]()
Alles om ruzie te voorkomen, kan ik niet tegen![]()
Als ik naar die link ga, kom ik uiteindelijk uit bij Grouponquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
jelle.tmfweb.nl/frieslandishetbeste/sieb.html.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
jelle.tmfweb.nl/frieslandishetbeste/sieb.html.
Ik had het ook al geprobeerd jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik naar die link ga, kom ik uiteindelijk uit bij Groupon
Ik ook, kwam bij Kappa Boxershorts uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het ook al geprobeerd ja.
Ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Misschien werkt het wel met WayBack Machine....
Ja, 't was niet de moeilijkste zoekopdracht vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef alors het volgende:
Iedereen wist toch onderhand wel dat het Janine Abbering en Arjen Lubach waren?
Ze hebben hier die site geblokkeerd, even TOR starten...quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook niet.
http://wayback.archive.org/web/*/jelle.tmfweb.nl/frieslandisdebeste/sieb.html
Die leidt me naar Grepolis ofzo, een of ander vaag webspelquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ze hebben hier die site geblokkeerd, even TOR starten...misschien doet tmfweb.nl het wel
Probeer deze eens?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die leidt me naar Grepolis ofzo, een of ander vaag webspel
Gratis TMF Awards dvd bij alle abonnementenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Probeer deze eens?
http://web.archive.org/web/20040720044957/http://www.tmfweb.nl/
Ik heb er ooit eens een cd van gedownload, amper geluisterd helaasquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Puddle of Mud![]()
![]()
3 jaar terug in Amerika hoorde ik ze weer op de radio, uiteraard met een hele bak nieuwe nummers die Nederland nooit halen... Erg jammer altijd dat wij maar 1 of 2 hitjes meekrijgen van zo'n vette band
je moet ook wel fuck zingen in een nummer, anders is het überhaupt kansloos in Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ze begonnen met dat nummer Control... Toen kwam She fucking hates me en daarna kwam er een radiostilte in Nederland rondom deze band![]()
Ze volgen liever kansloze artiesten met 80 hitjes dan een leuk bandje helaas
Niet zo boos doen, ik kan het niet helpenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ze begonnen met dat nummer Control... Toen kwam She fucking hates me en daarna kwam er een radiostilte in Nederland rondom deze band![]()
Ze volgen liever kansloze artiesten met 80 hitjes dan een leuk bandje helaas
Ik heb Adele nooit betrapt op een "fuck"quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet ook wel fuck zingen in een nummer, anders is het überhaupt kansloos in Nederland.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zo boos doen, ik kan het niet helpen
Ja, dat "ik heb een hit, omdat er fuck you in zit" was een knallerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet ook wel fuck zingen in een nummer, anders is het überhaupt kansloos in Nederland.
Ik zeg wel altijd "fuck" als ik Adele hoor, telt dat ook??quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb Adele nooit betrapt op een "fuck"
Die was leuk jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat "ik heb een hit, omdat er fuck you in zit" was een knaller
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg wel altijd "fuck" als ik Adele hoor, telt dat ook??
South Parkquote:
Family guyquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
South Park![]()
Al ben ik meer van Family Guy enz
Ja, Family Guy! Probleem mee?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Family guy![]()
Maar goed, elke keer bij dat nummer van Gaga moet ik eraan denkenDank je wel Cartman
Doe's lief!quote:
Doe m'n best, gaat me vandaag niet zo goed af...quote:
Eens!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Family Guy en South Park zijn allebei leuk. Opgelost, slotje.
Dat is een van de redenen dat ik niet meer drink, er komen geen genante foto's meer onlinequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
Minthy toen ze een keer kacheltje lam was
[ afbeelding ]
Je drinkt niet meer? Maar ook niet minder zekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik niet meer drink, er komen geen genante foto's meer online
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik niet meer drink, er komen geen genante foto's meer online
Nope, ik drink helemaal geen alcohol. Is beterquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je drinkt niet meer? Maar ook niet minder zeker
Weet ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik drink helemaal geen alcohol. Is beter
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen knop voor nodig
Ah, had ik al eens verteld blijkbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ikmaar da's de standaardgrap die altijd gemaakt wordt, kon het weer niet laten
Ik nietquote:
Gewoon heel hard weg rennen voor de camera, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, had ik al eens verteld blijkbaar![]()
Ik zou het wel durven, maar dan moet ik een goede bekende mee hebben die me in de gaten houdt
Haat aan camera'squote:Op donderdag 16 februari 2012 15:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon heel hard weg rennen voor de camera, doe ik ook altijd.
Ik ook wel, daarom date ik ook maar niet meer. Dit om te voorkomen dat ik alsnog naar de fles grijpquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Nou, ik heb wel eens een date gehad die ik graag om zou willen ruilen voor die fles
Alleen in echt bezopen toestand krijg je me er voor (zie foboquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Haat aan camera's![]()
We lijken wel zusjes
Misschien drink ik daarom wel zo veelquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook wel, daarom date ik ook maar niet meer. Dit om te voorkomen dat ik alsnog naar de fles grijp
ik lurktequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen in echt bezopen toestand krijg je me er voor (zie fobo). En ja, zou ik per ongeluk in het ziekenhuis verwisseld zijn?
Ik moet af en toe op de foto, smoelenboekquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen in echt bezopen toestand krijg je me er voor (zie fobo). En ja, zou ik per ongeluk in het ziekenhuis verwisseld zijn?
Neh, ziekenhuis van Winschoten. Was de bedoeling dat ik gewoon thuis zou worden geboren, maar daar had ik dan weer geen zin inquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet af en toe op de foto, smoelenboek![]()
Walgelijk, ik ga het liefst op de loop... M'n collega die de foto's maakt, heeft ook nog eens zo'n spiegelreflex met een joekel van een zoomlens, brrrr![]()
Je bent niet in Zwolle geboren toch? Zou wel een heel bijzondere wissel zijn geweest
Ik moet zeggen dat ik er op sommige spiegelreflexfoto's beter uitzie, vooral als ze zwart/wit zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet af en toe op de foto, smoelenboek![]()
Walgelijk, ik ga het liefst op de loop... M'n collega die de foto's maakt, heeft ook nog eens zo'n spiegelreflex met een joekel van een zoomlens, brrrr![]()
Je bent niet in Zwolle geboren toch? Zou wel een heel bijzondere wissel zijn geweest
Misschien moet ik maar flink aan de zuip, maakt het wat gemakkelijkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien drink ik daarom wel zo veel
Als je teveel drinkt als man zijnde helpt het niet. Je moet precies op tijd stoppen, anders ben je gewoon de volgende in het rijtje "lavelozen" die het probeertquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar flink aan de zuip, maakt het wat gemakkelijker
Dan kunnen we geen zusjes zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, ziekenhuis van Winschoten. Was de bedoeling dat ik gewoon thuis zou worden geboren, maar daar had ik dan weer geen zin in
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen zusjes zijn![]()
Doen we net alsof
En zelfs bij een ons hou ik graag m'n hoofd erbijquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je teveel drinkt als man zijnde helpt het niet. Je moet precies op tijd stoppen, anders ben je gewoon de volgende in het rijtje "lavelozen" die het probeert
Als vrouw, mits je niet over je nek gaat, denk ik dat het alleen maar voordelen biedt. Denk alleen wel dat het elke keer gegarandeerd een 1 night thing is...
Je begint steeds meer te lijken op Rockquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh sorry... A dirty mind is a joy forever
Daar dacht ik ook al even aan jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je begint steeds meer te lijken op Rock
In dat geval sowieso: Topgozerquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je begint steeds meer te lijken op Rock
Niet meer over hebben, anders gaat ie daar vanavond weer mee aan de haalquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al even aan ja
My lips are sealed. Ik moet sowieso maar eens wat nuttigs gaan doen, maar niet echt zin weten te makenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet meer over hebben, anders gaat ie daar vanavond weer mee aan de haal
Top!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
My lips are sealed. Ik moet sowieso maar eens wat nuttigs gaan doen, maar niet echt zin weten te maken
Ik ben er vanavond niet eens, eten, kletsen en borrelen met buuf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Top!!![]()
En ik ga vanavond maar weer eens druk voor school doen, reflecties
Borrelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet eens, eten, kletsen en borrelen met buuf.
Dat zijn van die nare dingen om te doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Borrelen![]()
Ik ga eerst sporten en dan m'n vader helpen met het leegruimen van het huis van m'n oma...
Ze leeft nog wel... helaas voor haar aangezien ze nu haar tijd uit moet zitten in een verzorgingstehuis (ze is 94), tot haar 93ste op zichzelf gewoondquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn van die nare dingen om te doen
Jemig, respectabele leeftijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze leeft nog wel... helaas voor haar aangezien ze nu haar tijd uit moet zitten in een verzorgingstehuis (ze is 94), tot haar 93ste op zichzelf gewoond
Jij ook!quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Je hoort 2 keer meisje en je weet al genoeg
Anyway, ik ga naar huis. Fijne avond allen
u riep?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet meer over hebben, anders gaat ie daar vanavond weer mee aan de haal
ik vind jou ook wel een puike gastquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval sowieso: Topgozer
wenend zal ik WidM kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet eens, eten, kletsen en borrelen met buuf.
Ik wist hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u riep?![]()
[..]
ik vind jou ook wel een puike gast
[..]
wenend zal ik WidM kijken
je lokt het uit.....meestal lees ik wel terug, maar niet als het tig pagina's zijnquote:
Sorry daarvoor...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je lokt het uit.....meestal lees ik wel terug, maar niet als het tig pagina's zijn
doe nou eens niet sorry zeggen johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe nou eens niet sorry zeggen johgekkie!
Ik hou me in!! Goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
nope..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef CindieY het volgende:
Zijn ze er nou allemaal? Zal ook even de webcam aanslingeren.
David herkende ik wel van gezicht, maar er miste iets.. Hij had vroeger van die halflange dreads.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope..
Jerney, HenkJan en van Tijn.
David Goncalves (WIE??) en Marieke, zusje van, van Ginneken
ze zit iig al flink aan de bubbelsquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
Jerney klinkt echt of ze niet helemaal goed is![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
David herkende ik wel van gezicht, maar er miste iets.. Hij had vroeger van die halflange dreads.
ik dacht dat ze JK in de studio hadden, maar volgens mij was die een seizoen later ofzo...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt me echt helemaal niks.
Oh mij wel, hij ging er wel snel uit, hij had altijd van die blousjes aan en Jerney vond hem een lekker ding.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt me echt helemaal niks.
JK? Geeeeeeeen idee. Ik heb die dingen nooit zo gevolgd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat ze JK in de studio hadden, maar volgens mij was die een seizoen later ofzo...
Ja dat was niet het eerste seizoen idd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat ze JK in de studio hadden, maar volgens mij was die een seizoen later ofzo...
nja, ik heb af en toe wat afleveringen gezien....en de auditierondes; lekker uitlachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
JK? Geeeeeeeen idee. Ik heb die dingen nooit zo gevolgd.
Ja, de auditierondes heb ik van veel seizoenen ook wel wat gevolgd, maar daarna haakte ik steevast af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb af en toe wat afleveringen gezien....en de auditierondes; lekker uitlachen
Ja, maar jij bent ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Iedereen komt weer tot leven door mij![]()
Nu was ik al aan het typen hoor, je maakte me niet wakkerquote:
Type je zo langzaam dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu was ik al aan het typen hoor, je maakte me niet wakker
Ja, en daarvan word ik een beetje verdrietig...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en daarvan word ik een beetje verdrietig...![]()
[/reflectie]
Daar maak je het zelf naar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
En waarom heeft dit topic al 1120 views?! Ik wil geen naamtopic meer, al die mensen vormen zich een verkeerd beeld van mij...
Helemaal niet, ik reageer alleen wat te open tegen het eind van een topic en Wolfje maakt er een spannende TT vanquote:
Avond!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
! DIE LUCHT @ TT
![]()
Lijkt me een goed idee: het topic vol en jij leeg?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Avond!![]()
Hij is bijna vol, kan ie de krochten van Fok! in zakken
Ik stel minthy laat poepjes in bed!! #2 voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik reageer alleen wat te open tegen het eind van een topic en Wolfje maakt er een spannende TT van
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee: het topic vol en jij leeg?![]()
Liefje, doe maar niet... Valt me mee dat ik nog geen berichten heb ontvangenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stel minthy laat poepjes in bed!! #2 voor
goed ideequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stel minthy laat poepjes in bed!! #2 voor
Doe maar niet! Geen zin in poepfetisjisten die via pm oid vunzige voorstellen gaan doenquote:
Nee hoor, hoeft niet!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet! Geen zin in poepfetisjisten die via pm oid vunzige voorstellen gaan doen![]()
En mijn broer leest hier ook af en toe mee
Sowieso, voor de wat meer serieuze posters hier is het niet leuk om van die onzin-TT's te lezen waar ze niets mee hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! nee dan lijkt het me idd geen goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |