Dat zijn van die nare dingen om te doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Borrelen![]()
Ik ga eerst sporten en dan m'n vader helpen met het leegruimen van het huis van m'n oma...
Ze leeft nog wel... helaas voor haar aangezien ze nu haar tijd uit moet zitten in een verzorgingstehuis (ze is 94), tot haar 93ste op zichzelf gewoondquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn van die nare dingen om te doen
Jemig, respectabele leeftijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze leeft nog wel... helaas voor haar aangezien ze nu haar tijd uit moet zitten in een verzorgingstehuis (ze is 94), tot haar 93ste op zichzelf gewoond
Jij ook!quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Je hoort 2 keer meisje en je weet al genoeg
Anyway, ik ga naar huis. Fijne avond allen
u riep?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet meer over hebben, anders gaat ie daar vanavond weer mee aan de haal
ik vind jou ook wel een puike gastquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval sowieso: Topgozer
wenend zal ik WidM kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet eens, eten, kletsen en borrelen met buuf.
Ik wist hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u riep?![]()
[..]
ik vind jou ook wel een puike gast
[..]
wenend zal ik WidM kijken
je lokt het uit.....meestal lees ik wel terug, maar niet als het tig pagina's zijnquote:
Sorry daarvoor...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je lokt het uit.....meestal lees ik wel terug, maar niet als het tig pagina's zijn
doe nou eens niet sorry zeggen johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe nou eens niet sorry zeggen johgekkie!
Ik hou me in!! Goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
nope..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef CindieY het volgende:
Zijn ze er nou allemaal? Zal ook even de webcam aanslingeren.
David herkende ik wel van gezicht, maar er miste iets.. Hij had vroeger van die halflange dreads.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope..
Jerney, HenkJan en van Tijn.
David Goncalves (WIE??) en Marieke, zusje van, van Ginneken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |