South Parkquote:
Family guyquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
South Park![]()
Al ben ik meer van Family Guy enz
Ja, Family Guy! Probleem mee?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Family guy![]()
Maar goed, elke keer bij dat nummer van Gaga moet ik eraan denkenDank je wel Cartman
Doe's lief!quote:
Doe m'n best, gaat me vandaag niet zo goed af...quote:
Eens!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Family Guy en South Park zijn allebei leuk. Opgelost, slotje.
Dat is een van de redenen dat ik niet meer drink, er komen geen genante foto's meer onlinequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
Minthy toen ze een keer kacheltje lam was
[ afbeelding ]
Je drinkt niet meer? Maar ook niet minder zekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik niet meer drink, er komen geen genante foto's meer online
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik niet meer drink, er komen geen genante foto's meer online
Nope, ik drink helemaal geen alcohol. Is beterquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je drinkt niet meer? Maar ook niet minder zeker
Weet ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik drink helemaal geen alcohol. Is beter
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen knop voor nodig
Ah, had ik al eens verteld blijkbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ikmaar da's de standaardgrap die altijd gemaakt wordt, kon het weer niet laten
Ik nietquote:
Gewoon heel hard weg rennen voor de camera, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, had ik al eens verteld blijkbaar![]()
Ik zou het wel durven, maar dan moet ik een goede bekende mee hebben die me in de gaten houdt
Haat aan camera'squote:Op donderdag 16 februari 2012 15:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon heel hard weg rennen voor de camera, doe ik ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |