Ik ook, kwam bij Kappa Boxershorts uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het ook al geprobeerd ja.
Ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Misschien werkt het wel met WayBack Machine....
Ja, 't was niet de moeilijkste zoekopdracht vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:57 schreef alors het volgende:
Iedereen wist toch onderhand wel dat het Janine Abbering en Arjen Lubach waren?
Ze hebben hier die site geblokkeerd, even TOR starten...quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook niet.
http://wayback.archive.org/web/*/jelle.tmfweb.nl/frieslandisdebeste/sieb.html
Die leidt me naar Grepolis ofzo, een of ander vaag webspelquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ze hebben hier die site geblokkeerd, even TOR starten...misschien doet tmfweb.nl het wel
Probeer deze eens?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die leidt me naar Grepolis ofzo, een of ander vaag webspel
Gratis TMF Awards dvd bij alle abonnementenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Probeer deze eens?
http://web.archive.org/web/20040720044957/http://www.tmfweb.nl/
Ik heb er ooit eens een cd van gedownload, amper geluisterd helaasquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Puddle of Mud![]()
![]()
3 jaar terug in Amerika hoorde ik ze weer op de radio, uiteraard met een hele bak nieuwe nummers die Nederland nooit halen... Erg jammer altijd dat wij maar 1 of 2 hitjes meekrijgen van zo'n vette band
je moet ook wel fuck zingen in een nummer, anders is het überhaupt kansloos in Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ze begonnen met dat nummer Control... Toen kwam She fucking hates me en daarna kwam er een radiostilte in Nederland rondom deze band![]()
Ze volgen liever kansloze artiesten met 80 hitjes dan een leuk bandje helaas
Niet zo boos doen, ik kan het niet helpenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ze begonnen met dat nummer Control... Toen kwam She fucking hates me en daarna kwam er een radiostilte in Nederland rondom deze band![]()
Ze volgen liever kansloze artiesten met 80 hitjes dan een leuk bandje helaas
Ik heb Adele nooit betrapt op een "fuck"quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet ook wel fuck zingen in een nummer, anders is het überhaupt kansloos in Nederland.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zo boos doen, ik kan het niet helpen
Ja, dat "ik heb een hit, omdat er fuck you in zit" was een knallerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet ook wel fuck zingen in een nummer, anders is het überhaupt kansloos in Nederland.
Ik zeg wel altijd "fuck" als ik Adele hoor, telt dat ook??quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb Adele nooit betrapt op een "fuck"
Die was leuk jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat "ik heb een hit, omdat er fuck you in zit" was een knaller
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg wel altijd "fuck" als ik Adele hoor, telt dat ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |