Nu was ik al aan het typen hoor, je maakte me niet wakkerquote:
Type je zo langzaam dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu was ik al aan het typen hoor, je maakte me niet wakker
Ja, en daarvan word ik een beetje verdrietig...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en daarvan word ik een beetje verdrietig...![]()
[/reflectie]
Daar maak je het zelf naar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
En waarom heeft dit topic al 1120 views?! Ik wil geen naamtopic meer, al die mensen vormen zich een verkeerd beeld van mij...
Helemaal niet, ik reageer alleen wat te open tegen het eind van een topic en Wolfje maakt er een spannende TT vanquote:
Avond!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
! DIE LUCHT @ TT
![]()
Lijkt me een goed idee: het topic vol en jij leeg?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Avond!![]()
Hij is bijna vol, kan ie de krochten van Fok! in zakken
Ik stel minthy laat poepjes in bed!! #2 voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik reageer alleen wat te open tegen het eind van een topic en Wolfje maakt er een spannende TT van
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee: het topic vol en jij leeg?![]()
Liefje, doe maar niet... Valt me mee dat ik nog geen berichten heb ontvangenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stel minthy laat poepjes in bed!! #2 voor
goed ideequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stel minthy laat poepjes in bed!! #2 voor
Doe maar niet! Geen zin in poepfetisjisten die via pm oid vunzige voorstellen gaan doenquote:
Nee hoor, hoeft niet!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet! Geen zin in poepfetisjisten die via pm oid vunzige voorstellen gaan doen![]()
En mijn broer leest hier ook af en toe mee
Sowieso, voor de wat meer serieuze posters hier is het niet leuk om van die onzin-TT's te lezen waar ze niets mee hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! nee dan lijkt het me idd geen goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |