Ik moet ook gewoon niet meer zo open zijn tegen het eind van een topicquote:
Ja, nou...quote:
Dank voor je adoratie, lief!quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is trouwens een verkapt minthy adoratie topic, haar windjes ruiken naar roosjes
Ranzigquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Weekendscheten zijn zó episch.
Maar, slapen enzo. Doei!
Een gedeelte van de avondploeg heeft 't wel terug gelezen en moest smakelijk lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
Ik hoop trouwens dat de ochtendploeg dit niet terug gaat lezen, mijn reputatie![]()
welke reputatie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
Ik hoop trouwens dat de ochtendploeg dit niet terug gaat lezen, mijn reputatie![]()
ik heb ff teruggelezen en gemist vind ik een groot woord....quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen lieverds
Ik heb wat gemist gisteravond aan de TT te zien
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ff teruggelezen en gemist vind ik een groot woord....
Dutch ovenquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:35 schreef JaneDoe het volgende:
de timurtjes vliegen je om de oren deze week!
tt: wat is er mis met scheten laten in bed?!
Inderdaad...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vindt ze allebei wel leuk, net als Michiel in de ochtendquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:51 schreef _Flea_ het volgende:
Timur is 's ochtends leuker dan Giel.
Kom net binnen vallen, maar Ramon is er niet? Dat is wel weer jammer jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vindt ze allebei wel leuk, net als Michiel in de ochtend
Maar ik mis Ramon een beetje
Ramon heeft een zere nek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Kom net binnen vallen, maar Ramon is er niet? Dat is wel weer jammer ja
quote:
Q-koorts.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou heb ik het gemist, wat was de Q nou in het zeroes alfabet?
Goed gevondenquote:
X-Factorquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed gevonden
Ben benieuwd naar de X en de Y
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |