je lokt het uit.....meestal lees ik wel terug, maar niet als het tig pagina's zijnquote:
Sorry daarvoor...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je lokt het uit.....meestal lees ik wel terug, maar niet als het tig pagina's zijn
doe nou eens niet sorry zeggen johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe nou eens niet sorry zeggen johgekkie!
Ik hou me in!! Goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
nope..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef CindieY het volgende:
Zijn ze er nou allemaal? Zal ook even de webcam aanslingeren.
David herkende ik wel van gezicht, maar er miste iets.. Hij had vroeger van die halflange dreads.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope..
Jerney, HenkJan en van Tijn.
David Goncalves (WIE??) en Marieke, zusje van, van Ginneken
ze zit iig al flink aan de bubbelsquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
Jerney klinkt echt of ze niet helemaal goed is![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
David herkende ik wel van gezicht, maar er miste iets.. Hij had vroeger van die halflange dreads.
ik dacht dat ze JK in de studio hadden, maar volgens mij was die een seizoen later ofzo...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt me echt helemaal niks.
Oh mij wel, hij ging er wel snel uit, hij had altijd van die blousjes aan en Jerney vond hem een lekker ding.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt me echt helemaal niks.
JK? Geeeeeeeen idee. Ik heb die dingen nooit zo gevolgd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat ze JK in de studio hadden, maar volgens mij was die een seizoen later ofzo...
Ja dat was niet het eerste seizoen idd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat ze JK in de studio hadden, maar volgens mij was die een seizoen later ofzo...
nja, ik heb af en toe wat afleveringen gezien....en de auditierondes; lekker uitlachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
JK? Geeeeeeeen idee. Ik heb die dingen nooit zo gevolgd.
Ja, de auditierondes heb ik van veel seizoenen ook wel wat gevolgd, maar daarna haakte ik steevast af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb af en toe wat afleveringen gezien....en de auditierondes; lekker uitlachen
Ja, maar jij bent ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Iedereen komt weer tot leven door mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |