quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:18 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie 't nou over de Zeroes top 100? Die is al bekend?
quote:Wist je dat...
... de vrouw die "Serious Radio" op z'n Engels uitspreekt in jingles, Laetitia heet en voor BBC Radio werkt?
Gelezen. Bah, Frank Dane morgenmiddag. En welgeteld 1 plaat uit mijn lijst heeft 't gehaald.quote:
Sorry jong, gisteren een zware dag gehad, kan amper lopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Garpieeeeeeeee goeiemiddag sgatjuhhhh
Waarom morgen pas?! Vandaag ben ik vrijquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef borisz het volgende:
Boodschappen binnen. Morgen Spaanse stoof.
Jammer hoor! Van die lappen vlees van de vorige keer heb ik ook niets gezienquote:
Ik moet heel hard lachen hieromquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet heel hard lachen hieromMaar dat komt doordat ik met het gamen Trouble als nickname heb
Yellowquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 3 nummers van iTunes in m'n uitgebreide muziekbibliotheek heb staan
Trouble, Violet hill en Yellow...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Zit even de playlist van Rudy bij Q te bekijken... Jammer. Echt Q-muziek, maar was te verwachten.Halelujah wat een bagger. Wat moet een held als Rudy nou weer daar? Het frustreert me nog steeds dat hij niks krijgt op 3fmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Zou denk ik bij mij ook nog wel de top 100 halen jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
YellowIs dus het enige nummer uit mijn Zeroes-lijstje die het tot de top 100 heeft geschopt.
Je moet je NOOIT schamen voor je eigen muzieksmaak. Al draai je fucking Rinus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou denk ik bij mij ook nog wel de top 100 halen ja
Ik schaam me er bijna voor het te zeggen![]()
Nooit meer zeiken op Coldplay jijquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou denk ik bij mij ook nog wel de top 100 halen ja
Ik schaam me er bijna voor het te zeggen![]()
Jawel, de rest is allemaal crap en jankmuziekquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit meer zeiken op Coldplay jij![]()
Gunther
Oke, sorryquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, de rest is allemaal crap en jankmuziek
Die 3 nummers hebben een klein slap/slecht aftrekselgehalte van Radiohead, dat maakt ze goed
Radiohead
Ook sorryquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook sorry![]()
Alles om ruzie te voorkomen, kan ik niet tegen![]()
Als ik naar die link ga, kom ik uiteindelijk uit bij Grouponquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
jelle.tmfweb.nl/frieslandishetbeste/sieb.html.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
jelle.tmfweb.nl/frieslandishetbeste/sieb.html.
Ik had het ook al geprobeerd jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik naar die link ga, kom ik uiteindelijk uit bij Groupon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |