quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet niet zo goed wat er verder in de OP moet, suggesties zijn altijd welkom.
Ik krijg het idee dat jij dat echt een kutband vindt.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij dat echt een kutband vindt.
quote:
quote:
weenie, staat nog niet vastquote:
terechte klachtquote:
vooral de swag van fabrizio in de clipquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bijna de beste vergeten
carnaval sc #1
lalalalalaquote:
het is weer een mooie dagquote:
niet deze posten:quote:
die is van mijn zusjequote:
Hahaha awwwquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
ik heb een logee hier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, Giertje heet Kees.
whehhee godzijdank nietquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is van mijn zusje
en hij heet whisky
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, Giertje heet Kees.
quote:
Je bent oud genoeg om je naam te laten veranderen. Ik zou zeggen doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kees als meisje heten is serieus baas.
dat zou ik als ik ooit kinderen krijg mijn dochter dus echt niet aandoen hequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Makkelijkere naam dan ik nu heb iig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om je naam te laten veranderen. Ik zou zeggen doen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou ik als ik ooit kinderen krijg mijn dochter dus echt niet aandoen he
als ik een dochter krijg mag mijn vrouw de naam verzinnen ten eerstequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Makkelijkere naam dan ik nu heb iig.
[..]
Waarom niet?
Mag hopen dat je geen Nederlandse achternaam hebt, anders zal ik je toch gelijk moeten aangeven voor kindermishandeling.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik een dochter krijg mag mijn vrouw de naam verzinnen ten eerste
en als ik et mag zeggen word het constance
en als ik een zoon krijg noem ik em noel lennon
ik heb wel een best wel nederlands klinkende achternaam jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag hopen dat je geen Nederlandse achternaam hebt, anders zal ik je toch gelijk moeten aangeven voor kindermishandeling.
Oké, spreek dan maar eens Constance *achternaam* uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel een best wel nederlands klinkende achternaam ja
maar dat boeit me vrij weinig
ik zie wel weerquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, spreek dan maar eens Constance *achternaam* uit.
Kom op, kun je niet maken.
Constance JanssenConstance de Vries
Constance de Bakker
Gewoon je kind Petronella noemen, zoals onze voorouders het bedoeld hebben.
Vreemd wel, normaal kies je samen een naam uit dit dat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik een dochter krijg mag mijn vrouw de naam verzinnen ten eerste
en als ik et mag zeggen word het constance
en als ik een zoon krijg noem ik em noel lennon
quote:
oow ik zal het ook wel overleggen maar ik geef wel mijn voorkeur uit in ieder gevalquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vreemd wel, normaal kies je samen een naam uit dit dat.
[..]
wddn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat ik mijn dag eens lekker beginnen in het ziekenhuis.
Geen genotquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat ik mijn dag eens lekker beginnen in het ziekenhuis.
Ik ben zwangerquote:
Iemand anders op FOK! heeft een vrouwelijk hondje die Kees is genoemd (idd naar de rol van Tatjana). Prachtig beestquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat vond ik vroeger wel zo leuk om in te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De botsauto's staan er ook al, wat een genot.
Nu is het leuk om er dronken in te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vond ik vroeger wel zo leuk om in te gaan
whehehee dat zal wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het leuk om er dronken in te gaan.
succes ermeequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, Carnaval is echt begonnen, verklede mensen in de bus
ik ben niet bekend hoe al die plaatsen heten tijdens carnaval welke plaats ga je nou heen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de trein naar Oeteldonk
aah okee veel plezier in ieder geval en proostquote:
nee ik doe daar al lang niet meer aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga jij nog carnaval vieren Giertje?
ik ook dan kan ik eindelijk beginnen met zuipenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongons, waarom gaat de tijd zo langzaam. Ik wil dat het 8 uur is.
alleen zuipen vind ik kansloos plus er komt zometeen een vriendin van me staat een beetje raar als ik dan als katslam benquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kan nu ook zuipen hoor.Niemand die je tegenhoudt.
heey bosquote:
Samen met een vriendin oeioeiii als dat maar goed gaatquote:
hahahaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Samen met een vriendin oeioeiii als dat maar goed gaatof zijn wij hier getuige van de verwekking van een Giertje junior ?
![]()
doe je goedquote:
ik heb ook geen katerquote:Op zondag 19 februari 2012 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij nader inzien valt het mee, ik ben weer fris en fruitig.
Sorryquote:Op maandag 20 februari 2012 17:07 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, altijd al gedacht dat Eindhovenaren rare mensen waren, want een zo'n bezopen man likte mijn gezicht onder en alles.
quote:
terechte klachtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 03:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denken jullie ook wel eens gewoon Wtf?
Il nu wel
Snap er geen fuck meer van
Vage shot je wil hey niet weren
terechte kickquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even dit hier droppen. Houdoe.
jij post toch ook niet meer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie schuld, waarom geen posts meer.
Nee gij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie schuld, waarom geen posts meer.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wij waren het topic kwijt omdat jij niet aan het posten was gr
morguhquote:
ja hoor heb als een mofo geslapenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alles ok Giertje?
[..]
eens.
Lol ik droomde over gloeimuis.
Muah wel oke.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja hoor heb als een mofo geslapen
en jij dan?
okee danquote:
Neh, niet echt. We zijn straks uitgenodigd bij mensen en dan moet ik uiteraard mee. Meer niet, rustig dagje, als alle andere.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee dannog plannen voor vandaag?
Al te waar.quote:
zometeen met een vriendin van me de stad in ze moet effe shoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh, niet echt. We zijn straks uitgenodigd bij mensen en dan moet ik uiteraard mee. Meer niet, rustig dagje, als alle andere.
En jij?
Ahh gezellig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
zometeen met een vriendin van me de stad in ze moet effe shoppen
en vanavond heb ik afgesproken met een andere vriendin van me die ik al heel lang niet meer gezien heb dus dat word bijkletsen
ik geloof het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi KB
Giertje, kennen wij elkaar al?
Ik ben kaasrol, 18 jaar uit goudaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik geloof het niet
ik ben giertje aangenaam ben 28 jaar en woon in apeldoorn
en jij?
neuh vind het wel gezellig beetje bijpraten enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh gezellig.word je er niet gek van, van dat winkelen?
aah okee gouda ben ik jaren geleden wel eens geweest vond het niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben kaasrol, 18 jaar uit gouda
Het is ook echt driewerf rukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee gouda ben ik jaren geleden wel eens geweest vond het niet zo heel bijzonder
ahhh hahahaha,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh vind het wel gezellig beetje bijpraten enzo
ik had tijdje terug een meet met een chick
en toen gingen we naar hunkenmoller mocht ik keuren
ik kan me ergere dingen voorstellen
Ja, ken ook wel wat mensen daar, hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh Goudanaar, kom je wel eens in reeuwijk?
een vriendinnetje van mij woont daarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ken ook wel wat mensen daar, hoezo?
utrecht is wel leuk mag er graag komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is ook echt driewerf ruk
Kan niet wachten tot ik eindelijk het geld heb om naar Utrecht te verkassen
daarom das toch geweldigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh Goudanaar, kom je wel eens in reeuwijk?
[..]
ahhh hahahaha,
Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een vriendinnetje van mij woont daar![]()
Wanneer tref ik je weer op utrrgg centraal?
Dinsdag loop ik er wellicht rond..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha
Volgende week misschien wel? Dan is mijn vakantie weer voorbij
Trouwens wie dan?
Oh ja snap ik welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dinsdag loop ik er wellicht rond..ik ga niet zomaar haar naam hier plaatsen tock.
dat gezeik heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lig wel lekker op mn bed en ouders toch weg dus geen gezeik dat ik er nog in lig.
ik moest er wel uit want ik heb geen laptopquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nog in liggen
Eckte bazen staan om 11 uur op
om 8.15 zat ik al naast mijn vader in de auto om boodschappen te gaan doen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nog in liggen
Eckte bazen staan om 11 uur op
pfoeh dikke respect man toen lag ik nog in diepe comaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
om 8.15 zat ik al naast mijn vader in de auto om boodschappen te gaan doen..
Mijn vader was er dus waarschijnlijk nog eerder uit, want die moe ca 15 minuten autorijden om bij mij te komen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh dikke respect man toen lag ik nog in diepe coma
mijn pa is ook altijd wel van het vroege opstaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader was er dus waarschijnlijk nog eerder uit, want die moe ca 15 minuten autorijden om bij mij te komen..
steekt aansteker de lucht inquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I JUST CALLED TO SAYYYY I LOOOOOOVE YOUUU
AND I MEAN ITTT FROM THE BOTTOMMMM OF MY HEAAAARTTTTT
I JUST CALLED TO SAYYY I LOOOVE YOUU
I JUST CALLED TO SAYYYY HOW MUCH I CAAARREEEE YEAHH I DOO
I JUST CALLED TO SAYYY II LOOHOOOOVE YOU
AND I MEANN ITTT FROM THE BOOOTTOMM OF MAAAA HEAAARRTT OF MYY HEAARTTTT OF MY HEAARRT.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
AND I MEANN ITTT FROM THE BOOOTTOMM OF MAAAA HEAAARRTT OF MYY HEAARTTTT OF MY HEAARRT.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In mijn kelder.quote:
Ik ram de tondeuse over je hele gezicht, daar sta je dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik red haar eruit aan mijn baard gelijk Rapunsel
Denken dat mijn baard weg te halen is met een tondeusequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ram de tondeuse over je hele gezicht, daar sta je dan.
En ondertussen vlucht ik je kelder uit, nicenice.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ram de tondeuse over je hele gezicht, daar sta je dan.
Je bent NeoPets aan het spelen, dus ja, weinig kans dat je überhaupt opmerkt dat er iemand aankomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ondertussen vlucht ik je kelder uit, nicenice.
Is goed, Sinterklaas.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Denken dat mijn baard weg te halen is met een tondeuse![]()
Nee, dat is saai en burgerlijk en kun je nog de rest van je leven doen wanneer je de veertig bent gepasseerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Ezell het volgende:
Een hele avond binnen zitten en niks doen is soms echt heerlijk.
Nah... Ben de laatste tijd veel te druk in de weer, dus het is wel eventjes fijn om een keer een avondje thuis te zijn. Elke dag thuis niks doen zou wel saai zijn, ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is saai en burgerlijk en kun je nog de rest van je leven doen wanneer je de veertig bent gepasseerd.
Gisteren zeker weer te hard gezopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Ezell het volgende:
Ik ben vandaag niet naar mijn eerste les geweest. Was te vroeg...![]()
Studenten zeker? Of gewoon je familie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik woon echt met een stel idioten,.
details graagquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
terechte conclusiequote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk naar de speeltuin en gebruik maken van de wipquote:
Nouja, niet echt plannen ofzo, maarrrrrquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk naar de speeltuin en gebruik maken van de wip
quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:41 schreef rubbereend het volgende:
Nou Klinkerbotsing kom eens op met de details van
[..]
Tis vrij duidelijk hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Lijkt me duidelijk, midden in de nacht (half 3?) worden mn ouders wakker omdat de kachel te heet staat, ze praten best hardop en ik ben een lichte slaper dus werd meteen wakker.
Fijn, moest de volgende dag vrij vroeg op. Dan gaan ze beneden kloten aan dat ding zodat hij lager gezet wordt (hij is pas nieuw en meneer die het ingebouwd heeft, zo'n thermostaat ofzo, geen idee hoe het heet). Maar dat lukte niet en moeders had het helemaal warm enzo en toen besloot ze wel even te gaan douchen.
En ze konden niet even fluisteren/zachtjes lopen.
En sinds toen de rest van de nacht ruk geslapen, onrustig. Veel gedroomd, na elke 'mini-droom' werd ik wakker.![]()
Edit: Ik kan blijkbaar geen samenhangend bericht typen, sorry daarvoor.![]()
![]()
Niet zeggen gek! Je moet zeggen dat je er geen reet van snapt, levert altijd leuke taferelen op.quote:
Je wil dat ik in zweet baad, nietwaar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zeggen gek! Je moet zeggen dat je er geen reet van snapt, levert altijd leuke taferelen op.
Mja, half drie 's nachts kom op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Ezell het volgende:
Dat praten en lopen doen ze hier in huis ook, KB. Gelukkig slaap ik zo'n beetje door alles heen...
Soms niet wakker worden door de wekker is ook niet fijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, half drie 's nachts kom op.En wees blij, echt kut is dat om van elk klein tikje wakker te worden.
We gaan de mod geen gek noemen hčquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zeggen gek! Je moet zeggen dat je er geen reet van snapt, levert altijd leuke taferelen op.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn ouders snurken zo hard dat ze er drie straten verder wakker van worden.
Hahah, aww.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms niet wakker worden door de wekker is ook niet fijn.Maar half 3 's nachts is wel erg laat zeg. Heb je er wel wat van gezegd? Of is dat nutteloos?
Ik hou je in de gaten mannetjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, klopt. Was een grapje.
quote:
dat hoor ik vakerquote:
nee, mistte je me?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rubberen eend was u ook naar de film?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahah, aww.Laten we een beetje ruilen?
Ja ik zei er de volgende dag wat van en toen waren zij verontwaardigd
Jaaa die kachel was veelste heet blablblalaaa we konden er niet van slapen bla.
Zei ik ook al he!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]Volgende keer: "Ramen bestaan ook nog."
Slaan dan maar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zei ik ook al he!Maar ja, wat je ook zegt, dringt niet tot ze door.
Stomme mensen.
Is het ook, maar ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd een beetje creepy als R_R die smiley gebruikt.
quote:
Dat programma past inderdaad in MLN. Toen Caroline Tensen nog een beetje leuk was..quote:
mietjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach en wee. Moest de volgende dag meelopen bij ergotherapie,.
ik heb altijd gezegd als die lui aan mijn deur komen en ik weet van wie het is dan knal ik in sommige gevallen de deur echt wel weer dichtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat programma past inderdaad in MLN. Toen Caroline Tensen nog een beetje leuk was..
wat een haatquote:
geen internetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat waar?
Jij hield me niet eens live op de hoogte ..
Als iemand met wie ik ruzie zou hebben Caroline Tensen of nu John Williams op me af zou sturen, zou de ruzie alleen maar erger wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb altijd gezegd als die lui aan mijn deur komen en ik weet van wie het is dan knal ik in sommige gevallen de deur echt wel weer dicht
Zeker omdat dat een vrouw en een neger zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als iemand met wie ik ruzie zou hebben Caroline Tensen of nu John Williams op me af zou sturen, zou de ruzie alleen maar erger worden
morguhquote:
Nee, want Skin van Skunk Anansie zou ik wel binnen laten..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zeker omdat dat een vrouw en een neger zijn?
dat ook want ik hoef niet met mijn kop perse op de tv te komenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als iemand met wie ik ruzie zou hebben Caroline Tensen of nu John Williams op me af zou sturen, zou de ruzie alleen maar erger worden
Weet je zeker dat het een aardappel was en geen gewone appel?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:40 schreef JanPiraat het volgende:
Geslapen als sneeuwwitje met een hete aardappel achter in de keel
Jawel want ik praatte als de koningin in mijn slaapquote:Op zondag 11 maart 2012 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een aardappel was en geen gewone appel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |