In mijn kelder.quote:
Ik ram de tondeuse over je hele gezicht, daar sta je dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik red haar eruit aan mijn baard gelijk Rapunsel
Denken dat mijn baard weg te halen is met een tondeusequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ram de tondeuse over je hele gezicht, daar sta je dan.
En ondertussen vlucht ik je kelder uit, nicenice.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ram de tondeuse over je hele gezicht, daar sta je dan.
Je bent NeoPets aan het spelen, dus ja, weinig kans dat je überhaupt opmerkt dat er iemand aankomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ondertussen vlucht ik je kelder uit, nicenice.
Is goed, Sinterklaas.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Denken dat mijn baard weg te halen is met een tondeuse![]()
Nee, dat is saai en burgerlijk en kun je nog de rest van je leven doen wanneer je de veertig bent gepasseerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Ezell het volgende:
Een hele avond binnen zitten en niks doen is soms echt heerlijk.
Nah... Ben de laatste tijd veel te druk in de weer, dus het is wel eventjes fijn om een keer een avondje thuis te zijn. Elke dag thuis niks doen zou wel saai zijn, ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is saai en burgerlijk en kun je nog de rest van je leven doen wanneer je de veertig bent gepasseerd.
Gisteren zeker weer te hard gezopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Ezell het volgende:
Ik ben vandaag niet naar mijn eerste les geweest. Was te vroeg...![]()
Studenten zeker? Of gewoon je familie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik woon echt met een stel idioten,.
details graagquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
terechte conclusiequote:Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |