Iemand anders op FOK! heeft een vrouwelijk hondje die Kees is genoemd (idd naar de rol van Tatjana). Prachtig beestquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kees als meisje heten is serieus baas.
dat vond ik vroeger wel zo leuk om in te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De botsauto's staan er ook al, wat een genot.
Nu is het leuk om er dronken in te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vond ik vroeger wel zo leuk om in te gaan
whehehee dat zal wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het leuk om er dronken in te gaan.
succes ermeequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, Carnaval is echt begonnen, verklede mensen in de bus
ik ben niet bekend hoe al die plaatsen heten tijdens carnaval welke plaats ga je nou heen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de trein naar Oeteldonk
aah okee veel plezier in ieder geval en proostquote:
nee ik doe daar al lang niet meer aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga jij nog carnaval vieren Giertje?
ik ook dan kan ik eindelijk beginnen met zuipenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongons, waarom gaat de tijd zo langzaam. Ik wil dat het 8 uur is.
alleen zuipen vind ik kansloos plus er komt zometeen een vriendin van me staat een beetje raar als ik dan als katslam benquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kan nu ook zuipen hoor.Niemand die je tegenhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |