quote:
Dat programma past inderdaad in MLN. Toen Caroline Tensen nog een beetje leuk was..quote:
mietjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach en wee. Moest de volgende dag meelopen bij ergotherapie,.
ik heb altijd gezegd als die lui aan mijn deur komen en ik weet van wie het is dan knal ik in sommige gevallen de deur echt wel weer dichtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat programma past inderdaad in MLN. Toen Caroline Tensen nog een beetje leuk was..
wat een haatquote:
geen internetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat waar?
Jij hield me niet eens live op de hoogte ..
Als iemand met wie ik ruzie zou hebben Caroline Tensen of nu John Williams op me af zou sturen, zou de ruzie alleen maar erger wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb altijd gezegd als die lui aan mijn deur komen en ik weet van wie het is dan knal ik in sommige gevallen de deur echt wel weer dicht
Zeker omdat dat een vrouw en een neger zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als iemand met wie ik ruzie zou hebben Caroline Tensen of nu John Williams op me af zou sturen, zou de ruzie alleen maar erger worden
morguhquote:
Nee, want Skin van Skunk Anansie zou ik wel binnen laten..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zeker omdat dat een vrouw en een neger zijn?
dat ook want ik hoef niet met mijn kop perse op de tv te komenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als iemand met wie ik ruzie zou hebben Caroline Tensen of nu John Williams op me af zou sturen, zou de ruzie alleen maar erger worden
Weet je zeker dat het een aardappel was en geen gewone appel?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:40 schreef JanPiraat het volgende:
Geslapen als sneeuwwitje met een hete aardappel achter in de keel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |