Makkelijkere naam dan ik nu heb iig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om je naam te laten veranderen. Ik zou zeggen doen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou ik als ik ooit kinderen krijg mijn dochter dus echt niet aandoen he
als ik een dochter krijg mag mijn vrouw de naam verzinnen ten eerstequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Makkelijkere naam dan ik nu heb iig.
[..]
Waarom niet?
Mag hopen dat je geen Nederlandse achternaam hebt, anders zal ik je toch gelijk moeten aangeven voor kindermishandeling.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik een dochter krijg mag mijn vrouw de naam verzinnen ten eerste
en als ik et mag zeggen word het constance
en als ik een zoon krijg noem ik em noel lennon
ik heb wel een best wel nederlands klinkende achternaam jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag hopen dat je geen Nederlandse achternaam hebt, anders zal ik je toch gelijk moeten aangeven voor kindermishandeling.
Oké, spreek dan maar eens Constance *achternaam* uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel een best wel nederlands klinkende achternaam ja
maar dat boeit me vrij weinig
ik zie wel weerquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, spreek dan maar eens Constance *achternaam* uit.
Kom op, kun je niet maken.
Constance JanssenConstance de Vries
Constance de Bakker
Gewoon je kind Petronella noemen, zoals onze voorouders het bedoeld hebben.
Vreemd wel, normaal kies je samen een naam uit dit dat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik een dochter krijg mag mijn vrouw de naam verzinnen ten eerste
en als ik et mag zeggen word het constance
en als ik een zoon krijg noem ik em noel lennon
quote:
oow ik zal het ook wel overleggen maar ik geef wel mijn voorkeur uit in ieder gevalquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vreemd wel, normaal kies je samen een naam uit dit dat.
[..]
wddn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat ik mijn dag eens lekker beginnen in het ziekenhuis.
Geen genotquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat ik mijn dag eens lekker beginnen in het ziekenhuis.
Ik ben zwangerquote:
Iemand anders op FOK! heeft een vrouwelijk hondje die Kees is genoemd (idd naar de rol van Tatjana). Prachtig beestquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kees als meisje heten is serieus baas.
dat vond ik vroeger wel zo leuk om in te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De botsauto's staan er ook al, wat een genot.
Nu is het leuk om er dronken in te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vond ik vroeger wel zo leuk om in te gaan
whehehee dat zal wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het leuk om er dronken in te gaan.
succes ermeequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, Carnaval is echt begonnen, verklede mensen in de bus
ik ben niet bekend hoe al die plaatsen heten tijdens carnaval welke plaats ga je nou heen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de trein naar Oeteldonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |