quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wij waren het topic kwijt omdat jij niet aan het posten was gr
morguhquote:
ja hoor heb als een mofo geslapenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alles ok Giertje?
[..]
eens.
Lol ik droomde over gloeimuis.
Muah wel oke.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja hoor heb als een mofo geslapen
en jij dan?
okee danquote:
Neh, niet echt. We zijn straks uitgenodigd bij mensen en dan moet ik uiteraard mee. Meer niet, rustig dagje, als alle andere.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee dannog plannen voor vandaag?
Al te waar.quote:
zometeen met een vriendin van me de stad in ze moet effe shoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh, niet echt. We zijn straks uitgenodigd bij mensen en dan moet ik uiteraard mee. Meer niet, rustig dagje, als alle andere.
En jij?
Ahh gezellig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
zometeen met een vriendin van me de stad in ze moet effe shoppen
en vanavond heb ik afgesproken met een andere vriendin van me die ik al heel lang niet meer gezien heb dus dat word bijkletsen
ik geloof het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi KB
Giertje, kennen wij elkaar al?
Ik ben kaasrol, 18 jaar uit goudaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik geloof het niet
ik ben giertje aangenaam ben 28 jaar en woon in apeldoorn
en jij?
neuh vind het wel gezellig beetje bijpraten enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh gezellig.word je er niet gek van, van dat winkelen?
aah okee gouda ben ik jaren geleden wel eens geweest vond het niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben kaasrol, 18 jaar uit gouda
Het is ook echt driewerf rukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee gouda ben ik jaren geleden wel eens geweest vond het niet zo heel bijzonder
ahhh hahahaha,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh vind het wel gezellig beetje bijpraten enzo
ik had tijdje terug een meet met een chick
en toen gingen we naar hunkenmoller mocht ik keuren
ik kan me ergere dingen voorstellen
Ja, ken ook wel wat mensen daar, hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh Goudanaar, kom je wel eens in reeuwijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |