SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
Ik nodig gewoon een paar mensen uit.
Als jullie iemand er per se niet bij willen hebben, moeten jullie dat maar per DM/PM indienen, met een normale reden, gaarne.
Zo. En nu klaar.
Vanzelfsprekend, wat denk jij nou.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel alleen ARG7 leden hoor anders is het geen ARG7meet meer.
kusquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
Ik nodig gewoon een paar mensen uit.
Als jullie iemand er per se niet bij willen hebben, moeten jullie dat maar per DM/PM indienen, met een normale reden, gaarne.
Zo. En nu klaar.
Oeps, je hebt me door.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oh oh, dus Appel nodigt gewoon mensen uit en vertelt niet wie ze uitgenodigt heeft en als de - zie TT - zo ver is zien we wie er allemaal mag komen en wie niet?
We hebben besloten dat je niet mag komen omdat je nu moderator bent gewordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh jee hebben we het weer over de meet? Ik ben even een half uurtje weg en gelijk dit..
Edit!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We hebben besloten dat je niet mag komen omdat je nu moderator bent geworden
De drie musketiers?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De incrowd mag bij komen wanneer ze maar willen..
Hoor ik daarbij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De incrowd mag bij komen wanneer ze maar willen..
Oke. Dit worden weer groene pannenkoeken dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus iedereen die ik al eens heb gemeet en meer dan eens.
Ik dus niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus iedereen die ik al eens heb gemeet en meer dan eens.
Ik zag gisteren een foto van regenboog aan pannenkoeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Dit worden weer groene pannenkoeken dus
Sorry jij moet je nog bewijzen op een strandmeet of bikinimeet.quote:
Oh no she din't.quote:
Srsly?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
en is dralion wel welkom ? hij heeft een drankprobleem tegenwoordig dus ik zou ermee oppassen
10/10 would fap againquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bij een bikinimeet moet ik steeds aan dit denken:
[ afbeelding ]
Is dit Nederlands?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef Furdinand het volgende:
Iedereen is gevlugd door die slecht mop.
a-proposquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Furdinand het volgende:
Sorry mensen ik ben helemaal van mijn apropos.
Ik loop een beetje achterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat is de spelling zoals in 1864 gebruikt werd.
Ga met je tijd mee joh.
> Ga met je tijd meequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat is de spelling zoals in 1864 gebruikt werd.
Ga met je tijd mee joh.
We hebben allemaal wel eens een terugval toch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter![]()
oldschool
148 jaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Ga met je tijd mee
> Gebruik spelling van 150 jaar geleden
Dis nigga srs?
Challazquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar slaapvoorbereidingen treffen. Kusjes, lief zijn!
Trustequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
Afronden is voor lapzwansen en luilakken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Tegen mij zeggen l2math
> Niet inzien dat ik het gewoon afrond
Dis nigga fo real.
hequote:
Dank u voor den bijdragen gr grquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Het logo van Nieuwsuur lijkt erg op het logo van Netscape.
Dit was mijn nuttige bijdrage van vandaag.
Het is avond en ik zit niet op school, deal with it.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Afronden is voor lapzwansen en luilakken.
Life altering knowledge ditquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Zeg je dat ook als het wiskunde arrestatieteam straks voor je neus staat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het is avond en ik zit niet op school, deal with it.
Vieze hipster met je half Engels, half Nederlandsquote:
Das heul niet waarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Driekwart engels, één kwart Nederlands.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vieze hipster met je half Engels, half Nederlands
Ik sta eerder voor hun neus om hen te arresteren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als het wiskunde arrestatieteam straks voor je neus staat?
10% Engels, 1% Nederlands en 89% retard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Driekwart engels één kwart Nederlands.
onmogeloos.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik sta eerder voor hun neus om hen te arresteren.
ongefundeerde statestieken.quote:[..]
10% Engels, 1% Nederlands en 89% retard.
quote:
Vieze hipsterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Driekwart engels, één kwart Nederlands.
de ene is blij de ander is droevig XDquote:
Ik was aan het twijfelen of ik de letters zou tellen of de woorden. Ik heb uiteindelijk voor de woorden gekozen omdat de letters op zichzelf zich niet aan een specifieke taal binden.quote:[..]
Vieze hipsterTel het 12.5% Nederlands en 87.5% Engels.
Jammer van de pseudo-intelligentie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen of ik de letters zou tellen of de woorden. Ik heb uiteindelijk voor de woorden gekozen omdat de letters op zichzelf zich niet aan een specifieke taal binden.
Mijn grootmoeder zei mij altijd: Furdinand, als mensen haten, laat ze haten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jammer van de pseudo-intelligentie.
Als ze niet zo'n grote bek had zou ze nog levenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mijn grootmoeder zei mij altijd: Furdinand, als mensen haten, laat ze haten.
Nu is ze dood.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
de ene is blij de ander is droevig XD
Vieze hipster gedachte ditquote:[..]
Ik was aan het twijfelen of ik de letters zou tellen of de woorden. Ik heb uiteindelijk voor de woorden gekozen omdat de letters op zichzelf zich niet aan een specifieke taal binden.
Consequenties, consequenties.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ze niet zo'n grote bek had zou ze nog leven
Bob, spijt heeft mij gevonden en vreet aan mijn ziel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vieze hipster gedachte ditHaal jij maar eens letter weg, dan zal het geen Engels meer zijn. Elke letter telt mee. Weg met discriminatie!! Nu geef jij de letters van 'knowledge' minder eer dan de letters van 'life'. Discriminerende hipster
Zeg tegen je spijt dat je ziel tussen je benen zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Bob, spijt heeft mij gevonden en vreet aan mijn ziel.
Daar zit niks?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg tegen je spijt dat je ziel tussen je benen zit
Maar dat is pijnlijk toch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg tegen je spijt dat je ziel tussen je benen zit
Gewoon zachtjesquote:
Hihi ga ik proberenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon zachtjesEn anders hou je je onderbroek aan
Sinds wanneer is piemel een ander woord voor "tranny"?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
"piemel" zou inderdaad een understatement zijn.![]()
![]()
Weet ik niet. Vraag het aan appel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is piemel een ander woord voor "tranny"?
Die is er nu niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vraag het aan appel.
Hier word je alleen slet genoemd. Da's al een vooruitgang.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs op facebook word ik spamslet genoemd.
En terecht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als ik mijzelf niet de hemel in prijs, dan doet niemand het.
Ik werd vroeger altijd breezerslet genoemd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs op facebook word ik spamslet genoemd.
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er positief aan is.
Ik heb een volledig begrijp van alles.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is er toch iets wat je begrijpt.
Leugens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb een volledig begrijp van alles.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hier word je alleen slet genoemd. Da's al een vooruitgang.
Goh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik werd vroeger altijd breezerslet genoemd..
Omg zo gaaf!quote:
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
hihiOMG waarom niet met rose strikje :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG waarom niet met rose strikje :SOmdat jij hier niet je UI met roze strikje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat jij hier niet je UI met roze strikje hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet koel
Als je even je kleuren UI geeft, plak ik 'm daar ook wel voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusjekusjequote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
kus gr slaapsequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je even je kleuren UI geeft, plak ik 'm daar ook wel voorkleurt er dan wel mooi bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaapolonquote:
Alle kleuren zijn gayquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil wel iets in gaykleuren Bobje..
huHUHUH?quote:
WEJOO GEEN UI MEER WAT IS DEZEquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
moest hallo voorstelllen maar beetje gefaald
[..]
wejoo
Vandaag ui op m'n broodjes hamburgerquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vandaag ui op m'n broodjes hamburgerWas weer een perfect broodje hamburger
net een lollyquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van die snelle dingen..
Ik ben ook soms hysterisch.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een hysterische UI [ afbeelding ]
Nee maar ik vind het echt matigquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook soms hysterisch.
Die's tof.quote:
Dit krijg ik veel te vaak te horenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nouja ik ben er alweer op uitgekeken..
Wat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:55 schreef Furdinand het volgende:
Gutenmorgen leute. Ich Bin frei vandaag.
Wat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:58 schreef Furdinand het volgende:
En ik heb gecarameliseerde peer thee.
Appelquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:02 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen turkende appel drinken
The Drughouse Vol. 15 - New Year 2012 Edition - Mixed By Artistic Raw by TheDrugHousequote:
Beach hquote:
Not mah thang.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
The Drughouse Vol. 15 - New Year 2012 Edition - Mixed By Artistic Raw by TheDrugHouse
Als je beetje van house houdt, maar jammer genoeg ook dubstep erin gespot.
[..]
Beach h
Hoe groot istie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog wel, ik moet mij nog laten ombouwen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Hier Beach toepasselijk liedje voor je
Leugens!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je die film? Niks is onmoglich.
hier toch maar even hoi zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Hier Beach toepasselijk liedje voor je
hai beach,quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef Beach het volgende:
Gianni g alles goed
wanneer kreeg je je auto ook alweer
Mjamja mot je niet zo afwachtend zijn he.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leugens!
Als ik er al een jaar over gedaan heb.
quote:
Deze is ook mooi:quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier toch maar even hoi zeggen.
want: mooi liedje
Ja halloquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjamja mot je niet zo afwachtend zijn he.
kan hier niet luisterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze is ook mooi:
En ja srry kan geen origineel vinden
of deze
of deze
of deze
quote:
dingen veranderenquote:
dingenquote:
Vlees aan het bakken?quote:
Ben jij vieze hacker of betaal jij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je gebruikt nu Spotify Premium.Ik voel me stoer./
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:44 schreef Furdinand het volgende:
voor het eerst online met echte geldjes aan het pokeren.
al 1 cent winst
Elke dag om 6.00 uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hooooi
[..]
sla jezelf maar eerst
Als je maar niet na de 6 maanden vergeet uit te zetten, tenzij je daarna 10 euro per maand wil gaan betalen voor premium. Dan is het geen probleemquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
Spotify premium ik heb het ook
We zijn 'Hi' gebruikers Boben krijgen het opeens 6 maanden cadeau van ze
Daar hopen ze op jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar niet na de 6 maanden vergeet uit te zetten, tenzij je daarna 10 euro per maand wil gaan betalen voor premium. Dan is het geen probleem
Wat een schatjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
Spotify premium ik heb het ook
We zijn 'Hi' gebruikers Boben krijgen het opeens 6 maanden cadeau van ze
* HappyBob zet liedje opquote:
Strand meat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Barbecuen op het strand, boh!
Weet toch nietquote:[..]
Nouja zeg!![]()
Ik had ook zo'n mailtje gekregen voor Valentijnsdag met een maand gratis premium ofzo.. maar dan moest ik wel eerst even Creditcard gegevens invullen of PayPall. En mij kennende vergeet ik het uit te zetten, dus sowieso niet gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar niet na de 6 maanden vergeet uit te zetten, tenzij je daarna 10 euro per maand wil gaan betalen voor premium. Dan is het geen probleem
Mother of God.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik vaar over het water met een fiets met lekke band
hequote:
Oh?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henk van Murp mocht jij niet alleen gr meer plaatsen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
Waar ik spontaan opgewonden van raak? Elke keer als mijn vriendin me aankijkt met een blik die me uitdaagt iets te ondernemen, maar ook een mooie bil+been partij, amandelvormige ogen en pit. Een meisje dat positief tegengas geeft...
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat schattig zo blij met zn eerste vriendinnetje, ik wou dat jan ook zo was
> Oud topiekquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ARG7] #282 Bloempje is een lieverdje. + volgend topic gr
blijkbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:59 schreef Beach het volgende:
Moet het nou altijd over die D.M gaan
/care neemt niet weg dat het niet meer geldt, anders komen die trollers die hier niet meer mogen posten ook steeds postenquote:
kusquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
/care neemt niet weg dat het niet meer geldt, anders komen die trollers die hier niet meer mogen posten ook steeds posten
wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Henkie94 het volgende:
Geen zin om te zoeken, directe link naar poost gr gr
quote:
Henkie, wil jij over de knie met de billetjes bloot net als vroeger ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Henkie94 het volgende:
Geen zin om te zoeken, directe link naar poost gr gr
Link naar post van murp waarin dat gezegd wordt gr grquote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie, wil jij over de knie met de billetjes bloot net als vroeger ?
suchtquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Link naar post van murp waarin dat gezegd wordt gr gr
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef murp het volgende:
en nutteloze posts zoals: gr kan gewoon wegblijven hoor
kusquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sucht
[ARG7] #283 Gewoon normaal meedoen of blijf gewoon weg
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sucht
[ARG7] #283 Gewoon normaal meedoen of blijf gewoon weg
[..]
he nie boos worde popquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tr gemachtkus is je nieuwe gr
tss ze haten ook al in andere toppasquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
zullen we vanaf nu een beetje kappen met alleen maar:
- g
- nog gehosselt g
- bietjs g
- beach g
- P_z g
- pompen en alles
- g
- enzo?
Gewooon meer van; ditdat hoe was je dag gezellig etc.
-------------------------------------
lekker voor jequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:23 schreef Beach het volgende:
[..]
tss ze haten ook al in andere toppas
en Alan Wake maar eens downloaden, eindelijk verkrijgbaar op de pc
Ja zeker lekkerquote:
hoezo, misselijk? of door stress ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen hongerHeb deze dag alleen een klein cakeje gegeten en een croissantje. Boh.
Nee niet misselijk ofzo. Mn stress verdwijnt wel langzamerhand.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo, misselijk? of door stress ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |