Als je maar niet na de 6 maanden vergeet uit te zetten, tenzij je daarna 10 euro per maand wil gaan betalen voor premium. Dan is het geen probleemquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
Spotify premium ik heb het ook
We zijn 'Hi' gebruikers Boben krijgen het opeens 6 maanden cadeau van ze
Daar hopen ze op jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar niet na de 6 maanden vergeet uit te zetten, tenzij je daarna 10 euro per maand wil gaan betalen voor premium. Dan is het geen probleem
Wat een schatjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
Spotify premium ik heb het ook
We zijn 'Hi' gebruikers Boben krijgen het opeens 6 maanden cadeau van ze
* HappyBob zet liedje opquote:
Strand meat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Barbecuen op het strand, boh!
Weet toch nietquote:[..]
Nouja zeg!![]()
Ik had ook zo'n mailtje gekregen voor Valentijnsdag met een maand gratis premium ofzo.. maar dan moest ik wel eerst even Creditcard gegevens invullen of PayPall. En mij kennende vergeet ik het uit te zetten, dus sowieso niet gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar niet na de 6 maanden vergeet uit te zetten, tenzij je daarna 10 euro per maand wil gaan betalen voor premium. Dan is het geen probleem
Mother of God.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
Ik vaar over het water met een fiets met lekke band
hequote:
Oh?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henk van Murp mocht jij niet alleen gr meer plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |