Neger aangereden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb wel een spannend verhaal over mijn rijles.
Er was niemand dood zei je.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb wel een spannend verhaal over mijn rijles.
't is en blijft eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hehWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik drukte gas in terwijl ik koppeling ingedrukt had ik draaide 4000 toeren #liefdagboekquote:
Automaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Vandaag ook voor 't eerst in m'n ouders' auto geredenVoelt alsof ik 't weer helemaal opnieuw moet doen
![]()
't is wel een automaat dus ik doe vrij weinig behalve gassen en sturen.
Kloptquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik drukte gas in terwijl ik koppeling ingedrukt had ik draaide 4000 toeren #liefdagboek
Gratis autorijden meester ras.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KloptCasual baby tier. Maar ik zal wel moeten.
Wajo, dat hoort neit?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik drukte gas in terwijl ik koppeling ingedrukt had ik draaide 4000 toeren #liefdagboek
Is beter. Vooral voor luie mensen als ik. Cruise control er ook bij, damn lovely.quote:
Klopt, maar heb niet genoeg voor een eigen auto, daarnaast zijn allebei onze parkeerplekken vol geparkeerd. Maar mijn verjaardag is bijna dus wie weet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
Automaat is slecht als beginner lijkt me dan leer je het meteen af.
grquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is beter. Vooral voor luie mensen als ik. Cruise control er ook bij, damn lovely.
Die van mij over 3 dagenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, maar heb niet genoeg voor een eigen auto, daarnaast zijn allebei onze parkeerplekken vol geparkeerd. Maar mijn verjaardag is bijna dus wie weet.
Ik weet broederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet broeder![]()
Waarom kijk je in mijn fobo vuige stalker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Het was bedoeld als begroeting klonkrlbtsfhquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is dus geen postopkriktopic, WOFLROFL.
tfoe a zemmerquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was bedoeld als begroeting klonkrlbtsfh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |