Oh, dat schiet lekker op.. Je baas zal wel blij met je zijn..quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Klusje van 2 uur waar ik ondertussen 1,5 week mee bezig ben.
kwee nie wat je vraag precies is, maar ik heb een kennis bij de belastingdienst werken ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:30 schreef Merlijn het volgende:
Is er trouwens een belastingguru onder ons? Ik heb een dispuut met mijn boekhouder...
Als in: thuis en niet meer op kantoor.quote:
* Merlijn dekking zoektquote:
Als je niets beters te doen hebt ga dan mijn grafische kaart zoeken. Die kan ik niet vinden na mijn verhuizing.quote:
Type je dan blind? Knap...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je niets beters te doen hebt ga dan mijn grafische kaart zoeken. Die kan ik niet vinden na mijn verhuizing.
zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je niets beters te doen hebt ga dan mijn grafische kaart zoeken. Die kan ik niet vinden na mijn verhuizing.
Vindt en ik kan mijn beamer aansluiten. En dan kan ik een filmavond houden.quote:
Daar zal ik je aan herinneren als je op 0 punten staat.quote:
mompelt iets over een rode vlag...quote:
* DJMO bindt al in en buigt nederig haar hoofdquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over een rode vlag...
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO bindt al in en buigt nederig haar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je je tong naar me uitstak.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:19 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb even gekeken maar zo'n golfje vind ik niet echt wat..Je hoeft je auto toch niet er uit laten zien als een tokkie auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Hoi Jalees.quote:
uitsloverquote:
Bart zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
In het ABO forum zit er eentje met een dikke 300 Mb/s
Digitale tv idd maar wat heeft speedtest daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
digitale tv?
dan zou ik maar es een speedtestje doen
Dan wordt een gedeelte van je internetsnelheid voor je tv gereserveerd (bij mij is dat tot 20Mb)quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Digitale tv idd maar wat heeft speedtest daar nou weer mee te maken?
Ow oké. Dan heb ik helemaal niks gezegd!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
Mijn tv heeft een aparte ontvanger ipv dat het signaal via de kabel gaat. Vandaar dat ik het even niet snapte.
Hetzefde volgens mij. (maar dan van online) En de FP is traag door die banner.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ow oké. Dan heb ik helemaal niks gezegd!
Digitenne?
Ja, dat heb ik ook gehad in m'n vorige woning. Daar zat ik ruim 4 km. van de wijkcentrale en kon ik max. 8Mbit halen, waarvan er al 6 naar de tv-ontvanger ging als die aan stondquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Egberts het volgende:
Hier alles in 1 van kpn, wat een ramp ...
Als mijn pc aan staat kan ik geen tv kijken
Is wel een draak van een banner idd. Zelfs met een Pimp abo kun je die niet verbergen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hetzefde volgens mij. (maar dan van online) En de FP is traag door die banner.
Doe voor de grap nog es een test, maar dan met je tv-ontvanger uitgeschakeld?quote:
grapje zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe voor de grap nog es een test, maar dan met je tv-ontvanger uitgeschakeld?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe voor de grap nog es een test, maar dan met je tv-ontvanger uitgeschakeld?
Als ik die aan zet laad de pagina niet eens meerquote:
Nehh, gewoon niks nuttigs te meldenquote:
Dan wordt het met een 8Mbit lijntje wel erg krap allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik die aan zet laad de pagina niet eens meer
Ik denk wel dat de tv ontvanger bij mijn ouders aan staat en dat mijn broertje's pc ook aan staat
Wie wel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nehh, gewoon niks nuttigs te melden
TV kijken is toch geen serieuze optie, mijn tv dient als monitorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan wordt het met een 8Mbit lijntje wel erg krap allemaal
Hier ook af en toe. 42" monitorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
TV kijken is toch geen serieuze optie, mijn tv dient als monitor
Nou, zullen we dan maar naar de bios gaan morgen? Kun je daarna vertellen hoe de film wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nehh, gewoon niks nuttigs te melden
iig 4 tabbladen in Internet Explorer, en MSN Messenger staat open.. Weet niet of dat wat uitmaakt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef Papabear het volgende:
Niks mis mee
Ping is wat aan de langzame kant, maar kan zijn dat je nog meer apps open hebt die gebruik maken van internet
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
iig 4 tabbladen in Internet Explorer, en MSN Messenger staat open.. Weet niet of dat wat uitmaakt?
MSN uit, 4 tabbladen open:quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
En of je draadloos werkt, dat scheelt ook een slok op een borrel.
Uitsloverquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
mail, opera met een stuk of tien tabbladen, chrome met twee tabbladen, msn met vier gespreksvensters, IRC met twee servers, een twitterclient, een rss-reader
Ja, ik ben van plan om komend weekend weer es helemaal van bil te gaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Da's een aardig plan..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ik ben van plan om komend weekend weer es helemaal van bil te gaan
Ik heb nog een paar dagen om te bedenken hoe ik dat ga invullenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's een aardig plan..
Of ehm.. blijft het alleen bij dat plan soms, bedoel je dat?
ik wist niet dat we een afspraak hadden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ik ben van plan om komend weekend weer es helemaal van bil te gaan
*getrouwd is..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wist niet dat we een afspraak hadden?
* DJMO kijkt agenda na ...
daar voel ik (noch hij) niets vanquote:
072 meets 010quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Papabear, volgens mij heb je een date..![]()
Zullen wij dan maar eens afspreken om ergens dronken te gaan worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Papabear, volgens mij heb je een date..![]()
Ho, ik wil ook mee!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar eens afspreken om ergens dronken te gaan worden.
Fixedquote:
quote:
quote:
Kunnen evt best voor de bowlingmeet nog wat afspreken hoor, maar waar/wanneer.. That's the question..quote:
Pas op jij hè..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna van bil, met wie van die 2 eigenlijk?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaat dit niet een beetje te ver?
Zou kunnen dat jij geen bezwaar hebt tegen dat gehijg in je nek, maar de eerste de beste die dat bij mij probeert, eet de rest van z'n leven door een rietje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna van bil, met wie van die 2 eigenlijk?
Wat is er nou mis om in een kroeg af te spreken?quote:
't gaat over van bil gaan en Egberts is ook weer present hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:39 schreef Egberts het volgende:
ik snap er even niet meer veel van ...
ik zeg nergens dat ik geen bezwaar zou hebben. Maar best leuk om te zien hoeje reageert hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zou kunnen dat jij geen bezwaar hebt tegen dat gehijg in je nek, maar de eerste de beste die dat bij mij probeert, eet de rest van z'n leven door een rietje.
Ik wou alleen met JK een biertje drinken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nouuuu niet beledigend bedoeld, maar ondanks dat het grapjes zijn, denk ik niet dat iemand zn man/vriend het leuk vind als er word gesproken word met iemand anders over 'van bil gaan'.. Maargoed jullie moeten t verder zelf weten
Wat dat aangaat kun je niet duidelijk genoeg zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik geen bezwaar zou hebben. Maar best leuk om te zien hoeje reageert hoor
Mocht het ooit zover komen dat ik in je nek lig te hijgen dan kan jij daarna toch maanden niet lopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat dat aangaat kun je niet duidelijk genoeg zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het ooit zover komen dat ik in je nek lig te hijgen dan kan jij daarna toch maanden niet lopen.
ah heb ook weleens gehad dat een vent iets probeerde, maar heb niemand ooit door een rietje hoeven te laten eten hoor. Gewoon zeggen dat dat niet jouw ding is werkt ook gewoon hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat dat aangaat kun je niet duidelijk genoeg zijn
Geloof me... Voordat je uberhaubt de kans krijgt, zul je tot alle Goden gaan bidden die je maar te binnen schiet, om te smeken mij te laten stoppen met je gezicht te bewerkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het ooit zover komen dat ik in je nek lig te hijgen dan kan jij daarna toch maanden niet lopen.
Misschien houd ik daar juist wel van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geloof me... Voordat je uberhaubt de kans krijgt, zul je tot alle Goden gaan bidden die je maar te binnen schiet, om te smeken mij te laten stoppen met je gezicht te bewerken
je moet eternal sunshine.... Dan ook eens downloaden hequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een kutfilms op tv vandaag blegh
Als je er een paar wil lenen ik heb een kast vol.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zondequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik geloof nooit dat je er meer hebt als wij rucky.. Een hele wandkast vol!
Geloven kan je in dit geval maar beter in de kerk doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik geloof nooit dat je er meer hebt als wij rucky.. Een hele wandkast vol!
Van de wandkast?quote:
Ik wou het net zeggen.quote:
Ik had het er ook al over gehad ik heb tenslotte ook nog een beamer.quote:
Sja, maar als ik bij jou zou blijven pitten moet ik zo te horen wel in een kamer gaan liggen die ik van binnenuit op slot kan doen..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had het er ook al over gehad ik heb tenslotte ook nog een beamer.
Zijn allemaal van mn zus. Zijn er minimaal 200 echt bizar!quote:
Veel plezier in de kelder.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, maar als ik bij jou zou blijven pitten moet ik zo te horen wel in een kamer gaan liggen die ik van binnenuit op slot kan doen..
*stoel onder de deurkruk plaatst, just to make sure..
Kwantiteit is wat anders dan kwaliteit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zijn allemaal van mn zus. Zijn er minimaal 200 echt bizar!
vriendin van me heeft er ruim 900quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zijn allemaal van mn zus. Zijn er minimaal 200 echt bizar!
ging je niet in de meterkast samen met Merlijn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, maar als ik bij jou zou blijven pitten moet ik zo te horen wel in een kamer gaan liggen die ik van binnenuit op slot kan doen..
*stoel onder de deurkruk plaatst, just to make sure..
Idd laat ze eerst maar weer eens een film met een goed verhaal maken ipv dat het beeldtechnisch mooi is. Ik ken zwart-wit films die 10x beter zijn dan die kut films van tegenwoordig op hd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluray vind ik echt de grootste onzin, sorry
Ligt eraan op wat voor tv je de film kijkt en vanaf welke afstand.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluray vind ik echt de grootste onzin, sorry
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
ging je niet in de meterkast samen met Merlijn?
Dat klopt ook wel ik heb Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull op blue ray en dat was wel een holy shit momentje. Maar Raiders of the lost ark is veel beter kwa film.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb ook het idee dat je het verschil tussen dvd en bluray echt wel ziet..
Zat op een gegeven moment bij m'n zwager bluray te kijken, keek naar een close-up van iemands gezicht (nee, niet zo'n film!!!) en ik vond het gewoon op het irritante af dat ik alle porieën kon tellen. Zo scherp.
Heb hier overigens een 50" staan, maar wel gewoon een goedkope Samsung hoor. Aanbiedinkje destijds..
Full HD is gewoon spatzuiver inderdaad. Daar kan DVD echt niet meer aan tippen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb ook het idee dat je het verschil tussen dvd en bluray echt wel ziet..
Zat op een gegeven moment bij m'n zwager bluray te kijken, keek naar een close-up van iemands gezicht (nee, niet zo'n film!!!) en ik vond het gewoon op het irritante af dat ik alle porieën kon tellen. Zo scherp.
Heb hier overigens een 50" staan, maar wel gewoon een goedkope Samsung hoor. Aanbiedinkje destijds..
Ik heb ook een samsung, die geeft idd een spatzuiver beeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hier ook een samsung, van de makro.. Toch best een groot ding
Tuurlijk, je moet wel een beetje een goede film hebben, maar dan is het wel lekker als je mooi beeld hebt..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ik heb Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull op blue ray en dat was wel een holy shit momentje. Maar Raiders of the lost ark is veel beter kwa film.![]()
Ik heb ook geen losse BluRay speler, maar ik download alle films zoveel mogelijk in FullHD (tussen de 20 en 45 GB) en speel die af via de MediaPlayer (A.C. Ryan HD2)quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet wel een beetje een goede film hebben, maar dan is het wel lekker als je mooi beeld hebt..
* JK1982 heeft nog geen blu-ray overigens hoor..
Profiler begint NU!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
De Samsung tv's hebben idd wel het mooiste beeld.quote:
Qua prijs/kwaliteit verhouding wel idd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
De Samsung tv's hebben idd wel het mooiste beeld.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Qua prijs/kwaliteit verhouding wel idd.
Daar kijk ik ook naar. volgens mij was een Panasonic tv beter maar dat was maar iets. Maar die koste 1,5 keer zoveel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Qua prijs/kwaliteit verhouding wel idd.
Shit! Waar is mn afstandsbediening opeens heen?!?!??quote:
Panasonic heeft idd nog veel betere kwaliteit. Maar daar hangt logischerwijs ook weer een prijskaartje aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar. volgens mij was een Panasonic tv beter maar dat was maar iets. Maar die koste 1,5 keer zoveel.
Sja, nu is de eerste reclame alweer.. Beetje laat hèquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Shit! Waar is mn afstandsbediening opeens heen?!?!??
Welterusten!quote:
Ik niet..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
* Egberts vraagt zich af waar DJMO en Merlijn zich verstoppen deze avond
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
Ik ben er gewoon hoor * lurk modus *.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
Niet weer hè..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor * lurk modus *.
Gewoon een rotdag vandaag.
*mompelt iets over de frontpage en werken enzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
Geloof me, je wilt het niet weten....quote:
Ok, dan ga ik er ook niet naar vragen.. Maar het viel me wel op dat je al een tijdje afwezig was iig..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt het niet weten....
Ik wou net zeggen dat je nog meer op Fok te doen hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
*mompelt iets over de frontpage en werken enzo
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik zo ook maar ga.. Opeens is iedereen verdwenen..
* Rucky neemt Deniz in zijn armen en gaat een slaapliedje zingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pffft deniz wil maar niet slapen
Het stapelbed heb ik al geregeld alleen nu nog vervoer van Gouda naar Utrecht voor 2 matrassen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:02 schreef JK1982 het volgende:
Goed bezig!
Mijn biertje wel, en heb geen zin om een tweede aan te breken nu..
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky neemt Janiz in zijn armen en gaat een slaapliedje zingen.
Ik ben voorlopig niet in de buurt van Gouda, voor zover ik weet..quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het stapelbed heb ik al geregeld alleen nu nog vervoer van Gouda naar Utrecht voor 2 matrassen.
quote:
Ik heb net extra hard een slaapliedje gezongen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hij slaapt! Hallelujah praise the lord😓
The Voice of Rotterdam..quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net extra hard een slaapliedje gezongen.
Ik heb zelf niet gezongen maar ik heb de cd van Raimond Lap opgezet. En die werkt weet ik uit ervaring.quote:
Ik wil je afraden om een poederblusser te gebruiken.quote:
Je bent wel lekker bezig hequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
heb gebeld dat Ik wat later. ben hopelijk red Ik dat wel :/
edit ook de metro gemist. k*t zooitje
Geeft niiiks!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:14 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Was ik gisteren toch zomaar opeens in slaap gevallen, echt erg..![]()
Sorry Jaleesa..
Het is maar goed dat haar hoofd vast zit anders zou ze di ook nog vergeten.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is maar goed dat haar hoofd vast zit anders zou ze di ook nog vergeten.
ze hadden eigenlijk m'n neus willen vedoven en met een cameraslangetje oid willen kijken of de operatie goed geslaagd was. Omdat ik vorige keer zo verkouden was, konden ze niet zien of de operatiewond schoon en genezen was. Omdat ik nu niets voelde kon hij 't gelukkig zó zien ipv met verdovingquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
senseo ...![]()
k ben koffie vergeten mee te nemen
quote:
Heeft dat ding geen openvertraging? Even 10 minuten wachten....quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:14 schreef loecje het volgende:
waar vind ik iemand met verstand van wasmachienes?
mn wasmachine draait het programma niet volledig, geeft een foutmelding.
en deurtje wil niet open
Hier zitten ook een hoop wasmachine-techneuten: http://www.klusidee.nl/Forum/forum-18.htmlquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:14 schreef loecje het volgende:
waar vind ik iemand met verstand van wasmachienes?
mn wasmachine draait het programma niet volledig, geeft een foutmelding.
en deurtje wil niet open
F3 : wordt veroorzaakt door het niet of slecht wegpompen van water, afpomptijd wordt overschreden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef loecje het volgende:
siemens siwamat 6120, foutmelding 03
wasmachine heeft eerst al minimaal een uur met foutmelding gestaan (toen pas viel me op dat ik geen centrifuge hoorde) en vervolgens nog half uur met stekker uit het stopcontact.
Aan de voorkant zit onderaan een klep. Daarachter zit een grote draaiknop. Als je die losdraait, dan loopt de machine leeg, dus wel een bak en een emmer bij de hand houdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:10 schreef loecje het volgende:
dat leeg laten lopen kan ergens achteraan ofzo?
dan moet ik ff een sterke vent regelen die dat ding voor me aan de kant kan slepen.
spuit elfquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aan de voorkant zit onderaan een klep. Daarachter zit een grote draaiknop. Als je die losdraait, dan loopt de machine leeg, dus wel een bak en een emmer bij de hand houden
Als hij leeg is, dan kun je gelijk even in de opening voelen of er misschien iets tussen het fannetje zit (daar zit de pomp).
Mocht daar inderdaad iets tussen zitten (een knoop, kettinkje, whatever), dan heb je meteen het probleem opgelost waarschijnlijk.
En ik moet dat van afstand zien ofzo ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
wat is dít nou weer :/
htc kan de wifi niet meer vinden ... merlijn help !
energiebesparing zet ook je wifi uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:49 schreef DJMO het volgende:
strange. ik heb de energiebesparende modus uitgeflikkerd (batterij was vanmorgen bijna leeg) en nu doettie 't ineens weer![]()
laat maar!
Dat dus inderdaad..quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
energiebesparing zet ook je wifi uit
Dan zou ik toch maar even die knop losdraaien en de rotzooi eruit halen. Anders is de kans groot dat het bij de volgende wasbeurt weer tussen de fan zit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef loecje het volgende:
tuurlijk.. dan komt er iemand kijken. ff laten pompen..
pomp maakt kabaal en opeens pompt de wasmachine toch het water weg...
En weer vergeten om het van tevoren tegen mij te zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Weer lekker bara's bij mams gegeten
Ik vond het leuk om je even te pesten.quote:
moet je z'n telefoonnummer hebben? hij woont in die straat bij 't metrostation blijdorp, wat ik je toen aanwees, weet je nog?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
Ik ben mijn supermanpakje al aan het aantrekken.
*traantje wegpinkt*quote:
* maffemuts een warme kop choco geeft aan JaleesaJoia, en ploft op de bank.quote:
Vis en chocolademelk? Wat een combo..quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:23 schreef Ganzz het volgende:
Ik meld mij aan voor een chocomelk, de vis van vanavond is niet goed gevallen. Ik ben zometeen genoodzaakt voetbal te kijken... TV is bezet daarvoor
Lekkerbek!quote:
IJsselmeerpaling, Goddelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilert![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
* Rucky trekt jas weer aan.
@ DJMO Rucky sturen naar een verkeerd adres. [ afbeelding ]
Ik moet steeds aan Jochem Meyer denken met dat gedoe met die kaarten van je..quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
* Rucky trekt jas weer aan.
@ DJMO Rucky sturen naar een verkeerd adres. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Egberts het volgende:
Deze is al oud manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertdie heb ik al minimaal een jaar op mn telefoon staan
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Dees nog ouderquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Deze is al oud mandie heb ik al minimaal een jaar op mn telefoon staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob de bloemenmanquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Jochem Meyer denken met dat gedoe met die kaarten van je..
vandaar dat ik zo mager benquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz.
Gesettelde vrouw vreet zich rond
No F-ing way... een root-dns server is niet een enkele server, maar een datacenter vol met clusternodes. Veel succes om die plat te krijgen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
vandaar dat ik zo mager ben
genieten jullie nog maar van 't internet!
'Anonymous wil internet op zwart'
Dat is geen goede ontwikkeling... Dan moet ik maar manieren verzinnen om tzt mijn vriendin/vrouw fit te houdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz.
Gesettelde vrouw vreet zich rond
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat is geen goede ontwikkeling... Dan moet ik maar manieren verzinnen om tzt mijn vriendin/vrouw fit te houden
Vraag deze mensen naar hun dieet waar ze gebruik van maakten...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat is geen goede ontwikkeling... Dan moet ik maar manieren verzinnen om tzt mijn vriendin/vrouw fit te houden
Ik zie de link niet..quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Merlijn het volgende:
Waarom fluit mijn ex-zwager nou nooit eens in sync met mijn werkschema / reistijden.... Ik wil er weer met de camera op uit....
Ze at stront, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Ganzz het volgende:
Ho, je moet nog wel wat vast kunnen houden. Ik vermoed dat het dieet bestond uit geen eten...
Sorry. Ik wil weer eens een voetbalwedstrijd schieten op 400mm.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zie de link niet..
Tsjongejonge, jammer hoor.. 2-0. Bij de 1-0: dat theekransje op de doellijn.. Wat een blunder!
Ik ben nu voor PSV. Hey, da's toevallig.. die moeten zo spelen!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]Hij is echt goed, komt de hele show weer terug, haha!
Net als Rucky
heropvoeden van de moeder bedoel je..quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef JK1982 het volgende:
Dit dan: http://www.telegraaf.nl/b(...)jgt_plasboete__.html
Je kunt niet jong genoeg beginnen met opvoeden
Dit dan? http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=1&fs=1quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Ganzz het volgende:
Zoiets lijkt mij leuk als 2e auto
http://link.marktplaats.nl/528899238
* Ganzz droomt even verder...
Hmm.. dus toch. Het leek me al een beetje een sterk verhaal..quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
heropvoeden van de moeder bedoel je..
Wildplaskleuter blijkt leugen
Ook mooi, maar ik vind die dodge/camaro/mustangs echt wat speciaals hebben. Gebrul van een V8 blijft lekker. En die zijn wegenbelasting vrij, en goed te verzekeren als oldtimerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit dan? http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Zoiets lijkt mij nog wel eens leuk, maar dan wel een in originele staat graag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |