Ik heb ook geen losse BluRay speler, maar ik download alle films zoveel mogelijk in FullHD (tussen de 20 en 45 GB) en speel die af via de MediaPlayer (A.C. Ryan HD2)quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet wel een beetje een goede film hebben, maar dan is het wel lekker als je mooi beeld hebt..
* JK1982 heeft nog geen blu-ray overigens hoor..
Profiler begint NU!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een kutfilms op tv vandaag blegh
De Samsung tv's hebben idd wel het mooiste beeld.quote:
Qua prijs/kwaliteit verhouding wel idd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
De Samsung tv's hebben idd wel het mooiste beeld.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Qua prijs/kwaliteit verhouding wel idd.
Daar kijk ik ook naar. volgens mij was een Panasonic tv beter maar dat was maar iets. Maar die koste 1,5 keer zoveel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Qua prijs/kwaliteit verhouding wel idd.
Shit! Waar is mn afstandsbediening opeens heen?!?!??quote:
Panasonic heeft idd nog veel betere kwaliteit. Maar daar hangt logischerwijs ook weer een prijskaartje aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar. volgens mij was een Panasonic tv beter maar dat was maar iets. Maar die koste 1,5 keer zoveel.
Sja, nu is de eerste reclame alweer.. Beetje laat hèquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Shit! Waar is mn afstandsbediening opeens heen?!?!??
Welterusten!quote:
Ik niet..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
* Egberts vraagt zich af waar DJMO en Merlijn zich verstoppen deze avond
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
Ik ben er gewoon hoor * lurk modus *.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
Niet weer hè..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor * lurk modus *.
Gewoon een rotdag vandaag.
*mompelt iets over de frontpage en werken enzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef Egberts het volgende:
Geloof me, je wilt het niet weten....quote:
Ok, dan ga ik er ook niet naar vragen.. Maar het viel me wel op dat je al een tijdje afwezig was iig..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt het niet weten....
Ik wou net zeggen dat je nog meer op Fok te doen hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
*mompelt iets over de frontpage en werken enzo
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik zo ook maar ga.. Opeens is iedereen verdwenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |