Wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaat dit niet een beetje te ver?
Zou kunnen dat jij geen bezwaar hebt tegen dat gehijg in je nek, maar de eerste de beste die dat bij mij probeert, eet de rest van z'n leven door een rietje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna van bil, met wie van die 2 eigenlijk?
Wat is er nou mis om in een kroeg af te spreken?quote:
't gaat over van bil gaan en Egberts is ook weer present hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:39 schreef Egberts het volgende:
ik snap er even niet meer veel van ...
ik zeg nergens dat ik geen bezwaar zou hebben. Maar best leuk om te zien hoeje reageert hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zou kunnen dat jij geen bezwaar hebt tegen dat gehijg in je nek, maar de eerste de beste die dat bij mij probeert, eet de rest van z'n leven door een rietje.
Ik wou alleen met JK een biertje drinken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nouuuu niet beledigend bedoeld, maar ondanks dat het grapjes zijn, denk ik niet dat iemand zn man/vriend het leuk vind als er word gesproken word met iemand anders over 'van bil gaan'.. Maargoed jullie moeten t verder zelf weten
Wat dat aangaat kun je niet duidelijk genoeg zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik geen bezwaar zou hebben. Maar best leuk om te zien hoeje reageert hoor
Mocht het ooit zover komen dat ik in je nek lig te hijgen dan kan jij daarna toch maanden niet lopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat dat aangaat kun je niet duidelijk genoeg zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het ooit zover komen dat ik in je nek lig te hijgen dan kan jij daarna toch maanden niet lopen.
ah heb ook weleens gehad dat een vent iets probeerde, maar heb niemand ooit door een rietje hoeven te laten eten hoor. Gewoon zeggen dat dat niet jouw ding is werkt ook gewoon hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat dat aangaat kun je niet duidelijk genoeg zijn
Geloof me... Voordat je uberhaubt de kans krijgt, zul je tot alle Goden gaan bidden die je maar te binnen schiet, om te smeken mij te laten stoppen met je gezicht te bewerkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht het ooit zover komen dat ik in je nek lig te hijgen dan kan jij daarna toch maanden niet lopen.
Misschien houd ik daar juist wel van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geloof me... Voordat je uberhaubt de kans krijgt, zul je tot alle Goden gaan bidden die je maar te binnen schiet, om te smeken mij te laten stoppen met je gezicht te bewerken
je moet eternal sunshine.... Dan ook eens downloaden hequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een kutfilms op tv vandaag blegh
Als je er een paar wil lenen ik heb een kast vol.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een kutfilms op tv vandaag blegh
Zondequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik geloof nooit dat je er meer hebt als wij rucky.. Een hele wandkast vol!
Geloven kan je in dit geval maar beter in de kerk doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik geloof nooit dat je er meer hebt als wij rucky.. Een hele wandkast vol!
Van de wandkast?quote:
Ik wou het net zeggen.quote:
Ik had het er ook al over gehad ik heb tenslotte ook nog een beamer.quote:
Sja, maar als ik bij jou zou blijven pitten moet ik zo te horen wel in een kamer gaan liggen die ik van binnenuit op slot kan doen..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had het er ook al over gehad ik heb tenslotte ook nog een beamer.
Zijn allemaal van mn zus. Zijn er minimaal 200 echt bizar!quote:
Veel plezier in de kelder.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, maar als ik bij jou zou blijven pitten moet ik zo te horen wel in een kamer gaan liggen die ik van binnenuit op slot kan doen..
*stoel onder de deurkruk plaatst, just to make sure..
Kwantiteit is wat anders dan kwaliteit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zijn allemaal van mn zus. Zijn er minimaal 200 echt bizar!
vriendin van me heeft er ruim 900quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zijn allemaal van mn zus. Zijn er minimaal 200 echt bizar!
ging je niet in de meterkast samen met Merlijn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, maar als ik bij jou zou blijven pitten moet ik zo te horen wel in een kamer gaan liggen die ik van binnenuit op slot kan doen..
*stoel onder de deurkruk plaatst, just to make sure..
Idd laat ze eerst maar weer eens een film met een goed verhaal maken ipv dat het beeldtechnisch mooi is. Ik ken zwart-wit films die 10x beter zijn dan die kut films van tegenwoordig op hd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluray vind ik echt de grootste onzin, sorry
Ligt eraan op wat voor tv je de film kijkt en vanaf welke afstand.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluray vind ik echt de grootste onzin, sorry
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
ging je niet in de meterkast samen met Merlijn?
Dat klopt ook wel ik heb Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull op blue ray en dat was wel een holy shit momentje. Maar Raiders of the lost ark is veel beter kwa film.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb ook het idee dat je het verschil tussen dvd en bluray echt wel ziet..
Zat op een gegeven moment bij m'n zwager bluray te kijken, keek naar een close-up van iemands gezicht (nee, niet zo'n film!!!) en ik vond het gewoon op het irritante af dat ik alle porieën kon tellen. Zo scherp.
Heb hier overigens een 50" staan, maar wel gewoon een goedkope Samsung hoor. Aanbiedinkje destijds..
Full HD is gewoon spatzuiver inderdaad. Daar kan DVD echt niet meer aan tippen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb ook het idee dat je het verschil tussen dvd en bluray echt wel ziet..
Zat op een gegeven moment bij m'n zwager bluray te kijken, keek naar een close-up van iemands gezicht (nee, niet zo'n film!!!) en ik vond het gewoon op het irritante af dat ik alle porieën kon tellen. Zo scherp.
Heb hier overigens een 50" staan, maar wel gewoon een goedkope Samsung hoor. Aanbiedinkje destijds..
Ik heb ook een samsung, die geeft idd een spatzuiver beeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hier ook een samsung, van de makro.. Toch best een groot ding
Tuurlijk, je moet wel een beetje een goede film hebben, maar dan is het wel lekker als je mooi beeld hebt..quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ik heb Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull op blue ray en dat was wel een holy shit momentje. Maar Raiders of the lost ark is veel beter kwa film.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |