Oh, dat schiet lekker op.. Je baas zal wel blij met je zijn..quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Rucky het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Klusje van 2 uur waar ik ondertussen 1,5 week mee bezig ben.
kwee nie wat je vraag precies is, maar ik heb een kennis bij de belastingdienst werken ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:30 schreef Merlijn het volgende:
Is er trouwens een belastingguru onder ons? Ik heb een dispuut met mijn boekhouder...
Als in: thuis en niet meer op kantoor.quote:
* Merlijn dekking zoektquote:
Als je niets beters te doen hebt ga dan mijn grafische kaart zoeken. Die kan ik niet vinden na mijn verhuizing.quote:
Type je dan blind? Knap...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je niets beters te doen hebt ga dan mijn grafische kaart zoeken. Die kan ik niet vinden na mijn verhuizing.
zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je niets beters te doen hebt ga dan mijn grafische kaart zoeken. Die kan ik niet vinden na mijn verhuizing.
Vindt en ik kan mijn beamer aansluiten. En dan kan ik een filmavond houden.quote:
Daar zal ik je aan herinneren als je op 0 punten staat.quote:
mompelt iets over een rode vlag...quote:
* DJMO bindt al in en buigt nederig haar hoofdquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over een rode vlag...
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO bindt al in en buigt nederig haar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je je tong naar me uitstak.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:19 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb even gekeken maar zo'n golfje vind ik niet echt wat..Je hoeft je auto toch niet er uit laten zien als een tokkie auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Hoi Jalees.quote:
uitsloverquote:
Bart zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
In het ABO forum zit er eentje met een dikke 300 Mb/s
Digitale tv idd maar wat heeft speedtest daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
digitale tv?
dan zou ik maar es een speedtestje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |