Je bent wel lekker bezig hequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
heb gebeld dat Ik wat later. ben hopelijk red Ik dat wel :/
edit ook de metro gemist. k*t zooitje
Geeft niiiks!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:14 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Was ik gisteren toch zomaar opeens in slaap gevallen, echt erg..![]()
Sorry Jaleesa..
Het is maar goed dat haar hoofd vast zit anders zou ze di ook nog vergeten.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is maar goed dat haar hoofd vast zit anders zou ze di ook nog vergeten.
ze hadden eigenlijk m'n neus willen vedoven en met een cameraslangetje oid willen kijken of de operatie goed geslaagd was. Omdat ik vorige keer zo verkouden was, konden ze niet zien of de operatiewond schoon en genezen was. Omdat ik nu niets voelde kon hij 't gelukkig zó zien ipv met verdovingquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
senseo ...![]()
k ben koffie vergeten mee te nemen
quote:
Heeft dat ding geen openvertraging? Even 10 minuten wachten....quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:14 schreef loecje het volgende:
waar vind ik iemand met verstand van wasmachienes?
mn wasmachine draait het programma niet volledig, geeft een foutmelding.
en deurtje wil niet open
Hier zitten ook een hoop wasmachine-techneuten: http://www.klusidee.nl/Forum/forum-18.htmlquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:14 schreef loecje het volgende:
waar vind ik iemand met verstand van wasmachienes?
mn wasmachine draait het programma niet volledig, geeft een foutmelding.
en deurtje wil niet open
F3 : wordt veroorzaakt door het niet of slecht wegpompen van water, afpomptijd wordt overschreden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef loecje het volgende:
siemens siwamat 6120, foutmelding 03
wasmachine heeft eerst al minimaal een uur met foutmelding gestaan (toen pas viel me op dat ik geen centrifuge hoorde) en vervolgens nog half uur met stekker uit het stopcontact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |