Aan de voorkant zit onderaan een klep. Daarachter zit een grote draaiknop. Als je die losdraait, dan loopt de machine leeg, dus wel een bak en een emmer bij de hand houdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:10 schreef loecje het volgende:
dat leeg laten lopen kan ergens achteraan ofzo?
dan moet ik ff een sterke vent regelen die dat ding voor me aan de kant kan slepen.
spuit elfquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aan de voorkant zit onderaan een klep. Daarachter zit een grote draaiknop. Als je die losdraait, dan loopt de machine leeg, dus wel een bak en een emmer bij de hand houden
Als hij leeg is, dan kun je gelijk even in de opening voelen of er misschien iets tussen het fannetje zit (daar zit de pomp).
Mocht daar inderdaad iets tussen zitten (een knoop, kettinkje, whatever), dan heb je meteen het probleem opgelost waarschijnlijk.
En ik moet dat van afstand zien ofzo ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
wat is dít nou weer :/
htc kan de wifi niet meer vinden ... merlijn help !
energiebesparing zet ook je wifi uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:49 schreef DJMO het volgende:
strange. ik heb de energiebesparende modus uitgeflikkerd (batterij was vanmorgen bijna leeg) en nu doettie 't ineens weer![]()
laat maar!
Dat dus inderdaad..quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
energiebesparing zet ook je wifi uit
Dan zou ik toch maar even die knop losdraaien en de rotzooi eruit halen. Anders is de kans groot dat het bij de volgende wasbeurt weer tussen de fan zit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef loecje het volgende:
tuurlijk.. dan komt er iemand kijken. ff laten pompen..
pomp maakt kabaal en opeens pompt de wasmachine toch het water weg...
En weer vergeten om het van tevoren tegen mij te zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Weer lekker bara's bij mams gegeten
Ik vond het leuk om je even te pesten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |