Dan wordt een gedeelte van je internetsnelheid voor je tv gereserveerd (bij mij is dat tot 20Mb)quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Digitale tv idd maar wat heeft speedtest daar nou weer mee te maken?
Ow oké. Dan heb ik helemaal niks gezegd!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
Mijn tv heeft een aparte ontvanger ipv dat het signaal via de kabel gaat. Vandaar dat ik het even niet snapte.
Hetzefde volgens mij. (maar dan van online) En de FP is traag door die banner.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ow oké. Dan heb ik helemaal niks gezegd!
Digitenne?
Ja, dat heb ik ook gehad in m'n vorige woning. Daar zat ik ruim 4 km. van de wijkcentrale en kon ik max. 8Mbit halen, waarvan er al 6 naar de tv-ontvanger ging als die aan stondquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Egberts het volgende:
Hier alles in 1 van kpn, wat een ramp ...
Als mijn pc aan staat kan ik geen tv kijken
Is wel een draak van een banner idd. Zelfs met een Pimp abo kun je die niet verbergen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hetzefde volgens mij. (maar dan van online) En de FP is traag door die banner.
Doe voor de grap nog es een test, maar dan met je tv-ontvanger uitgeschakeld?quote:
grapje zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe voor de grap nog es een test, maar dan met je tv-ontvanger uitgeschakeld?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe voor de grap nog es een test, maar dan met je tv-ontvanger uitgeschakeld?
Als ik die aan zet laad de pagina niet eens meerquote:
Nehh, gewoon niks nuttigs te meldenquote:
Dan wordt het met een 8Mbit lijntje wel erg krap allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik die aan zet laad de pagina niet eens meer
Ik denk wel dat de tv ontvanger bij mijn ouders aan staat en dat mijn broertje's pc ook aan staat
Wie wel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nehh, gewoon niks nuttigs te melden
TV kijken is toch geen serieuze optie, mijn tv dient als monitorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan wordt het met een 8Mbit lijntje wel erg krap allemaal
Hier ook af en toe. 42" monitorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
TV kijken is toch geen serieuze optie, mijn tv dient als monitor
Nou, zullen we dan maar naar de bios gaan morgen? Kun je daarna vertellen hoe de film wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nehh, gewoon niks nuttigs te melden
iig 4 tabbladen in Internet Explorer, en MSN Messenger staat open.. Weet niet of dat wat uitmaakt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef Papabear het volgende:
Niks mis mee
Ping is wat aan de langzame kant, maar kan zijn dat je nog meer apps open hebt die gebruik maken van internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |