Ja dan kan ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
25 februari in Amsterdamned.
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
Blijf trouwens lachen en huilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
KLB meeting
Om je een korte indruk te geven:
Redelijk lijstje wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
Weet je meer als mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
Fixed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
Chocolatebear +15
EN MEER
Datum staat nog niet vast.quote:
wrom vergeet je mij a mattiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
misschien hoor je bij de EN MEERquote:
Het is vakantie, en de helft gaat op wintersport.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
Al die FOK!ers hier die doen alsof ze plannen hebben
Dit dus, als ik niet op wintersport zou gaan zou ik het overwegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is vakantie, en de helft gaat op wintersport.
Dit.quote:
Is m'n valentijnscadeau al af? Zo ja, kan ik DM's ontvangen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:14 schreef Arcadia het volgende:
Hey juminelle kun jij DM's ontvangen?
Zullen wij anders meeten? Gewoon met z'n tweetjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Meloewa het volgende:
Uiteindelijk kan toch niemand
en ik begluur jullie wel vanachter een muurtje veel spannender
Had het gestuurd met DM, zo een uur of 2 geleden, maar geen antwoord, ik dacht dat ik gewoon keihard genegeerd werdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is m'n valentijnscadeau al af? Zo ja, kan ik DM's ontvangen.
Awwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had het gestuurd met DM, zo een uur of 2 geleden, maar geen antwoord, ik dacht dat ik gewoon keihard genegeerd werd
Apart, ik krijg geen meldingen meer van DM's. Heel lief welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had het gestuurd met DM, zo een uur of 2 geleden, maar geen antwoord, ik dacht dat ik gewoon keihard genegeerd werd
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Meloewa het volgende:
en ik begluur jullie wel vanachter een muurtje veel spannender
Er staat 25 februari.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee wanneer is de meet ik ben er graag bij laat ff weten door mij een bericht te sturen hou graag vrij voor
Even demo deadliften?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee wanneer is de meet ik ben er graag bij laat ff weten door mij een bericht te sturen hou graag vrij voor
Te veel kanons.quote:
Ja wel sssttquote:
Jij bent mij veelste schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Zullen wij anders meeten? Gewoon met z'n tweetjes.
Topquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel ssstt
[..]
Jij bent mij veelste schattig
grapje
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
Al die FOK!ers hier die doen alsof ze plannen hebben
Komende zaterdag, bij mij in de kelder... Let aub niet op de zweep en kettingen, die zijn voor de hond.quote:
Voordat iemand jou echt een adres stuurt en jij daar komt opdagen, KLB meets zijn hoax', dus blijf lekker thuis.quote:
Ik ben helemaal niet schattig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel ssstt
[..]
Jij bent mij veelste schattig
grapje
Niet liegen jij knuffelturk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet schattig.![]()
Als ik op straat zou roepen "wat kijk jij" zou een FOK!er er zeker een topic over openen.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou jullie allemaal zonder berouw neersteken dat je het weet.
Nou ja, Meloewa en DanaCat niet natuurlijk.![]()
Weet je wat het is, als ik zoiets zou zeggen zou ik als ene ontspoorde gek overkomen... Maar van jou is het allemaal leuk en lief. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke jou en Rosepetals ook niet eigenlijk, maar ik ben niet schattig.quote:
Psychopaatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ey ik leef met je struggle hoor, ik het hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke jou en Rosepetals ook niet eigenlijk, maar ik ben niet schattig.
ik zou je een aai over de bol gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet schattig.![]()
Als ik op straat zou roepen "wat kijk jij" zou een FOK!er er zeker een topic over openen.
Dat is het gekke. Ik ben eigenlijk een ontspoorde gek, maar ik word maar niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als ik zoiets zou zeggen zou ik als ene ontspoorde gek overkomen... Maar van jou is het allemaal leuk en lief. Hoe komt dat?
Soldiers of the same struggle.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ey ik leef met je struggle hoor, ik het hetzelfde probleem.
Jij mag helemaal niks zeggen, want jou zou ik ook zo in je wangen willen knijpen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zou je een aai over de bol geven
Friendzoned4lifequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke jou en Rosepetals ook niet eigenlijk, maar ik ben niet schattig.
Komende zaterdag in mijn kelder. Zelf zweep en handboeien meenemen. Je wordt niet thuisgebracht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:41 schreef esperanza93 het volgende:
Hey players. Is er al iets bekend verder? Geen zin om terug te lezen.
Mwah valt best mee, maar ik ben gewoon een stoere boy. Ik zou graag wat meer erkenning krijgen daarvoor.quote:
Ik weet het ook niet. Hij had wel in het vorige deel gepost als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
Ey Piye, ik was ff tijdje weg van KLB, waar is amenth naartoe?
Tof man, krullenbol. Wat gaan we precies doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Komende zaterdag in mijn kelder. Zelf zweep en handboeien meenemen. Je wordt niet thuisgebracht.
Dat is nog een verassing. Neem je zwemspullen mee!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tof man, krullenbol. Wat gaan we precies doen?
En dat sluiten we af met een verhalenuurtje van jou, waarbij jij je hele postgeschiedenis gaat voorlezen.quote:
Jij altijd met je harde praatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah valt best mee, maar ik ben gewoon een stoere boy. Ik zou graag wat meer erkenning krijgen daarvoor.
[..]
Ik weet het ook niet. Hij had wel in het vorige deel gepost als ik me niet vergis.
Dat zou mijn ego goed doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dat sluiten we af met een verhalenuurtje van jou, waarbij jij je hele postgeschiedenis gaat voorlezen.
Jij mag nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij altijd met je harde praat![]()
en toen zag ik je foto...
[ afbeelding ]
En de helft zal sowieso eindigen met botbreuken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:57 schreef sthomass het volgende:
Gewoon een weekje skien met z'n allen, is veel toffer.
Dat zou het alleen maar geiniger maken eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En de helft zal sowieso eindigen met botbreuken.
Had iemand de klaagmuur al als locatie geopperd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:57 schreef sthomass het volgende:
Gewoon een weekje skien met z'n allen, is veel toffer.
Jezus wat schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij altijd met je harde praat![]()
en toen zag ik je foto...
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon een weekendje skien, is voor anderen misschien handiger. Kost maar ¤400,- ofzo all-in.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Had iemand de klaagmuur al als locatie geopperd?
ja dat plaatjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer je google-t op fok! klb meet
Ja maar daar zijn foute tweede wereldoorlog grapjens niet zo leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een weekendje skien, is voor anderen misschien handiger. Kost maar ¤400,- ofzo all-in.
agaghahahahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Grapje tochh Meloewaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
Een lelijke neus hebben uberhaupt
maar goed ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grapje tochh Meloewa
Ik heb je nog nooit gezien
Omdat ze KANKAH erg slijmen en 'lief' doen bij elkaar en een competitie doen voor de "liefste FOK! user award". Zum kotsen en ook tegen het KLB principequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als ik zoiets zou zeggen zou ik als ene ontspoorde gek overkomen... Maar van jou is het allemaal leuk en lief. Hoe komt dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens enzo ik kan altijd wel hoor
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben d'r sowieso. Mijn anonimiteit is dan volledig weg maar het zij zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef 2NutZ het volgende:
Komt esperanza ook? Wil haar graag afbreken
Ik dacht dat jij een kloon was?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben d'r sowieso. Mijn anonimiteit is dan volledig weg maar het zij zo.
Maak je niet druk, niemand merkt je op...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja ik post ook met lauzi-1993, ik ben dus een kloon denk ik. Maar ik kom wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kloon was?
Ziet er in ieder geval leuker uit dan een ONZ-meet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang je alle boys die je hosselt maar tot 15 februari 2013 vast weet te houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je alle boys die je hosselt maar tot 15 februari 2013 vast weet te houden.
Sluit precies aan bij het beeld dat ik van ONZ'ers heb. Vooral die mongool in z'n blote kont.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval leuker uit dan een ONZ-meet.
[ afbeelding ]
En dan te de bedenken dat deze foto wél echt isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En dan te de bedenken dat deze foto wél echt is
Hecht clubbiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ik ze nog grappig vind om te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
hahaha
hoe vaak ga ik grapjes in deze trant nog horen
Ja, dit zijn echt ONZersquote:
Ik zou er geen schenken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie billen, ben jij dat Rectum?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet me niet zo voor de gek houden want ik geloofde het bijna. Dat filmpje in de OP ook zoiets.quote:
Dat is echt hoor. Heb nog wel meer foto's. Weet alleen niet of het een goed idee is om die te posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je moet me niet zo voor de gek houden want ik geloofde het bijna. Dat filmpje in de OP ook zoiets.
Je hebt toch niks te verbergen schatjuh xxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt waar? Plaats dan. Wat een types ja. Ik wil dat wel eens meemaken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is echt hoor. Heb nog wel meer foto's. Weet alleen niet of het een goed idee is om die te posten.
Jawel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt toch niks te verbergen schatjuh xx
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt waar? Plaats dan. Wat een types ja. Ik wil dat wel eens meemaken.
Ik zeg toch net dat ik niet weet of het een goed idee is? Ik stuur je wel DMquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt waar? Plaats dan. Wat een types ja. Ik wil dat wel eens meemaken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Ja-ha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef esperanza93 het volgende:
Ik heb er nu 3 gezien. Is het echt.
Ik wil wel eens een foto zien van jouw macho-hoofd dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]ZO blijkt wel weer dat mijn mede FOK!-ers geen mensen zijn waar ik mee geassocieerd wil worden (op mijn 2 homies na die hier vertoeven, maar die kende ik voor FOK!)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:
Dat is ONZ, hier in KLB zit alleen elite.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]ZO blijkt wel weer dat mijn mede FOK!-ers geen mensen zijn waar ik mee geassocieerd wil worden (op mijn 2 homies na die hier vertoeven, maar die kende ik voor FOK!)
Die meet was zo gaaf !quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is die gast met dat blauw shirt van plan met die twee vingers?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Drinky het volgende:
als ik fokkers wil meeten doe ik dat wel 1 op 1
Dat is Oksel. Bij hem thuis op de boerderie is een paar maanden later ook nog een meet geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat is die gast met dat blauw shirt van plan met die twee vingers?
Wie zijn datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is deze
Is dat 1 en dezelfde persoon?
"Ik ben inmiddes overleden"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn dit? Posten deze mensen nog, vraag ik me af? Want volgens mij is het een oude foto en die man is bijvoorbeeld ook wel oud daar.
quote:
Dat zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn dit? Posten deze mensen nog, vraag ik me af? Want volgens mij is het een oude foto en die man is bijvoorbeeld ook wel oud daar.
He ben je der weer sgatjuhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef esperanza93 het volgende:
Kan ook nooit serieus zijn hier. BEst vervelend soms.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar zo 'Duh' aan? De ratio hoeveelheid leugens/waarheid in KLB is niet gezond te noemen, het is ook zeldzaam dat iemand naar een Fok!-meeting gaat een geen foto in zijn FoBo heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Duh, ik verpreid geen leugens hoor.
(de oudere persoon dan)
Als je Mr.Cooper al niet meer gelooft kun je net zo goed stoppen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo 'Duh' aan? De ratio hoeveelheid leugens/waarheid in KLB is niet gezond te noemen, het is ook zeldzaam dat iemand naar een Fok!-meeting gaat een geen foto in zijn FoBo heeft.
Hoe dacht jij dan dat mr.cooper eruit zag?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo 'Duh' aan? De ratio hoeveelheid leugens/waarheid in KLB is niet gezond te noemen, het is ook zeldzaam dat iemand naar een Fok!-meeting gaat een geen foto in zijn FoBo heeft.
De foto's zijn altijd lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
FOK! meets zijn altijd leuk!
De users die niet durven hebben altijd de grootste haatpraat.
Helaas voldoe ik niet aan de stereotype om te mogen meedoen aan een Fok!-meeting, het forum en anoniem zijn vind ik fijner dan met wildvreemden rond een tuintafeltje te zitten met ieder een halve glas bier.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Deze baasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De foto's zijn altijd lachen inderdaad.
heiquote:
Die linkse in rose is Ratelslangetjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit ook geen enkele 'baas' tussen héquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schijnt wel echt te zijn... Weet iemand welke users hier zitten?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas voldoe ik niet aan de stereotype om te mogen meedoen aan een Fok!-meeting, het forum en anoniem zijn vind ik fijner dan met wildvreemden rond een tuintafeltje te zitten met ieder een halve glas bier.
Met blauwe top is Esperanza? Had haar toch wat slanker ingeschatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Die linkse in rose is Ratelslangetje
Dit zou zo een groep elektrotechniekstudenten kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
sukkel noem je haar dik kom danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met blauwe top is Esperanza? Had haar toch wat slanker ingeschat
indeedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met blauwe top is Esperanza? Had haar toch wat slanker ingeschat
Ik zou me inderdaad niet in het openbaar met zulke mensen durven vertonen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
De vorige was ook echt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoop ik toch welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb in KLB'ers serieus meer vertrouwen dat ze normaal zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Is waar ook, jij had dat toch gestudeerd he? Zijn die stereotypen dan echt waar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit zou zo een groep elektrotechniekstudenten kunnen zijn.
Deze man weetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben daar hard weggerend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is waar ook, jij had dat toch gestudeerd he? Zijn die stereotypen dan echt waar?
ahaha. 't is nait aal doage kovvie mit koukequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Die vrouw rechtsvoor vind ik niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Even zwaaien allemaal.
nou jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
ahaha. 't is nait aal doage kovvie mit kouke
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vrouw rechtsvoor vind ik niet zo.
Ratelslangetje is best knap vind ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
Wow ratelslang houdt je speciaal tijd vrij om op elke meet te kunnen zijn?
Zwanger naar een FOK!meet gaan. Toch wel speciaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
hmmm huppelmuts daar wil ik wel meer van zienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zwanger naar een FOK!meet gaan. Toch wel speciaal
Een foto van hem zonder treinen? Hoaxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Socios met z'n eigen naamshirt
lkekre billequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
hmmm huppelmuts daar wil ik wel meer van zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan de persoon rechts van haar te zien vertrekt ze zwanger van een Fok!meet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zwanger naar een FOK!meet gaan. Toch wel speciaal
Jij ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
hmmm huppelmuts daar wil ik wel meer van zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breakdancepieten moeten toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Aan de persoon rechts van haar te zien vertrekt ze zwanger van een Fok!meet.
Toevallig dat er van twee meets foto's worden gepost waar ik aanwezig was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
Wow ratelslang houdt je speciaal tijd vrij om op elke meet te kunnen zijn?
Jawel hoor. Is al een leuk PMgesprek gaande.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Is er nu al concreet een meet? Nee, he.
Zó KLB dit.
Die meet gaat er uberhaupt nooit komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Zó KLB dit.
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toevallig dat er van twee meets foto's worden gepost waar ik aanwezig was.![]()
Ik mis de pics van de meet bij Myraela thuis.
Vrijdag de 24stequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Zó KLB dit.
We houden het graag een beetje buiten de aandacht snap jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Zó KLB dit.
Nee Lamon, ik en ManianManquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef Fascination het volgende:
Bij de vorige was toch alleen Lamon gekomen?
Ik ook van jou.quote:
he ho de zeven dwergen komen zo :squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij zelf?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ManianMan, alhoewel Lamon. ook wel een stoere beer is hoor.
Misschien vonden hun jou wel weer heel stoer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik was door hun aanwezigheid minder stoer. Maar voor hun maak ik graag plaats.
Wie weet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien vonden hun jou wel weer heel stoer.
Sure.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Dat wordt dan zo'n Liiszle kinderspeeltuin meet.
Fas, zin in een privé meet?
Zijn ze knap?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De trio-bazen meet niet kennen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De trio-bazen meet niet kennen
Oké ladykillers dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan nog je kan toch wel denken dat is een ladykiller of een klapwaus.
Nou dat is geen ladykiller das inderdaad een klapwausquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aan het eind van de meet nog wat gekke fokkers uitgescholden
Filmpje van Lamon:
http://www.fok.nl/fokroulette/new/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou dat is geen ladykiller das inderdaad een klapwaus
Nu nog man nummero 2
Oké en fokken ze nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Fotoboek van ManianMan was lachen toen hij voor 10 euro een slok zalf nam
Groningenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
24ste was er volges mij een bangin feestje. In de cidade de grun du weiss arschficker
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Best zielig lijkt net alsof hij aan zijn lul zit
Wat is dit? Chatroulette voor Fok!ers ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/fokroulette/new/
Niets mis met Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond, jij wil zeker naar roffa ofsowwww
Aard.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is dit? Chatroulette voor Fok!ers ofzo?
Eerst maar eens pics van jouw mooie hoofdjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Meloewa het volgende:
Wel grappig verwacht je heel wat krijg je zulke mensen.
Nijmegeuhhh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond, jij wil zeker naar roffa ofsowwww
Zijn topics waren echt fenomenaal. Verveling op stagequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn god wat was dat een gare ecto
Mag ik dan pas mijn mening zeggen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eerst maar eens pics van jouw mooie hoofdje
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mag ik dan pas mijn mening zeggen?
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mag ik dan pas mijn mening zeggen?
Ey bek gek.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nijmegeuhhh.
Vrijdag een privé meet bij de RUG?
NIET DOENquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Krijg anders ook nog steeds een foto van jou
Jaloezie is eenquote:
quote:
Dat is dan bij deze gefixed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat zou echt fantastisch zijn mang
Van mij weet je al stuur maar naar opa Ricko groetjes, Rickardoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke dit ben ik http://i45.tinypiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
NET OP TIJDquote:
14-17quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef FixYou het volgende:
wat is zo'n beetje de modus leeftijd op een meet?
Mij kan je vertrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Maar eerlijk gezegd vertrouw ik geen hond hier met mijn foto
Houden zo, popje, houden zoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Ik denk dat je wel enkelingen hier kan vertrouwen hoor, desalniettemin is er geen reden om toch wel een foto te delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Wel een poes toch hihihiiiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Eindje > allesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damsco > roffa kom niet anders vertellen HSG rotterdambommer
Mij wel hoor. Ik heb toch ook niets verteld van die keer dat jij naar de Kamasutra-beurs ging?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
ik heb nog nooit foto's openbaar gemaatk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Eindje kom op mang Drinkbaasje, dat is al lang geen lichtstad meer met die gare spaarlampengquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eindje > alles
Kom op ricko, dit weet je.
Mij niet eens?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Weet ik niet, ben al lang niet meer buite ngeweestquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eindje kom op mang Drinkbaasje, dat is al lang geen lichtstad meer met die gare spaarlampeng
phpmystyle?quote:
Ik ga lekker tussen de zwetende autisten meedoen met geneeskundequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok baby neem jij de leiding ik ga beetje bloweng dan
Nee sorry jaap maar ik moet eerst iemand in real kennen.quote:
Ik heb wel heel veel gevoel voor je hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee sorry jaap maar ik moet eerst iemand in real kennen.
Zolang dat iemand geen gevoel voor mij heeft zal hem/haar het een worst wezen.
Chanteren en die zooi daar heb ik nou geen zin in.
hvjquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee sorry jaap maar ik moet eerst iemand in real kennen.
Zolang dat iemand geen gevoel voor mij heeft zal hem/haar het een worst wezen.
Chanteren en die zooi daar heb ik nou geen zin in.
ik ook voor jou maar dat zal je nooit voelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gevoel voor je hoor.
onder andere jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die ene voor de spiegel soort van naked?
Oehh geneeskunde! Succes daarmeequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga lekker tussen de zwetende autisten meedoen met geneeskunde
Thanks. Studeer jij daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oehh geneeskunde! Succes daarmee
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks. Studeer jij daar eigenlijk?
welke studie is hbo dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee ik doe hbo aan de hanzehogeschool in Groningen! Mot jij vrijdag dan bij t UMCG zijn?
Oei, succes ermeequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga lekker tussen de zwetende autisten meedoen met geneeskunde
Oh, oke. Zou best kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee ik doe hbo aan de hanzehogeschool in Groningen! Mot jij vrijdag dan bij t UMCG zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |