Eindje > allesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damsco > roffa kom niet anders vertellen HSG rotterdambommer
Mij wel hoor. Ik heb toch ook niets verteld van die keer dat jij naar de Kamasutra-beurs ging?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Maar eerlijk gezegd vertrouw ik geen hond hier met mijn foto
ik heb nog nooit foto's openbaar gemaatk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Eindje kom op mang Drinkbaasje, dat is al lang geen lichtstad meer met die gare spaarlampengquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eindje > alles
Kom op ricko, dit weet je.
Mij niet eens?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
Weet ik niet, ben al lang niet meer buite ngeweestquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eindje kom op mang Drinkbaasje, dat is al lang geen lichtstad meer met die gare spaarlampeng
phpmystyle?quote:
Ik ga lekker tussen de zwetende autisten meedoen met geneeskundequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok baby neem jij de leiding ik ga beetje bloweng dan
Nee sorry jaap maar ik moet eerst iemand in real kennen.quote:
Ik heb wel heel veel gevoel voor je hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee sorry jaap maar ik moet eerst iemand in real kennen.
Zolang dat iemand geen gevoel voor mij heeft zal hem/haar het een worst wezen.
Chanteren en die zooi daar heb ik nou geen zin in.
hvjquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee sorry jaap maar ik moet eerst iemand in real kennen.
Zolang dat iemand geen gevoel voor mij heeft zal hem/haar het een worst wezen.
Chanteren en die zooi daar heb ik nou geen zin in.
ik ook voor jou maar dat zal je nooit voelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gevoel voor je hoor.
onder andere jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die ene voor de spiegel soort van naked?
Oehh geneeskunde! Succes daarmeequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga lekker tussen de zwetende autisten meedoen met geneeskunde
Thanks. Studeer jij daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oehh geneeskunde! Succes daarmee
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks. Studeer jij daar eigenlijk?
welke studie is hbo dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee ik doe hbo aan de hanzehogeschool in Groningen! Mot jij vrijdag dan bij t UMCG zijn?
Oei, succes ermeequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga lekker tussen de zwetende autisten meedoen met geneeskunde
Oh, oke. Zou best kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee ik doe hbo aan de hanzehogeschool in Groningen! Mot jij vrijdag dan bij t UMCG zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |