Ik zeg toch net dat ik niet weet of het een goed idee is? Ik stuur je wel DMquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt waar? Plaats dan. Wat een types ja. Ik wil dat wel eens meemaken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Ja-ha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef esperanza93 het volgende:
Ik heb er nu 3 gezien. Is het echt.
Ik wil wel eens een foto zien van jouw macho-hoofd dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]ZO blijkt wel weer dat mijn mede FOK!-ers geen mensen zijn waar ik mee geassocieerd wil worden (op mijn 2 homies na die hier vertoeven, maar die kende ik voor FOK!)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval leuker uit dan een ONZ-meet.
[ afbeelding ]
Ohquote:
Dat is ONZ, hier in KLB zit alleen elite.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]ZO blijkt wel weer dat mijn mede FOK!-ers geen mensen zijn waar ik mee geassocieerd wil worden (op mijn 2 homies na die hier vertoeven, maar die kende ik voor FOK!)
Die meet was zo gaaf !quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is die gast met dat blauw shirt van plan met die twee vingers?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Drinky het volgende:
als ik fokkers wil meeten doe ik dat wel 1 op 1
Dat is Oksel. Bij hem thuis op de boerderie is een paar maanden later ook nog een meet geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat is die gast met dat blauw shirt van plan met die twee vingers?
Wie zijn datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is deze
Is dat 1 en dezelfde persoon?
"Ik ben inmiddes overleden"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn dit? Posten deze mensen nog, vraag ik me af? Want volgens mij is het een oude foto en die man is bijvoorbeeld ook wel oud daar.
quote:
Dat zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn dit? Posten deze mensen nog, vraag ik me af? Want volgens mij is het een oude foto en die man is bijvoorbeeld ook wel oud daar.
He ben je der weer sgatjuhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef esperanza93 het volgende:
Kan ook nooit serieus zijn hier. BEst vervelend soms.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar zo 'Duh' aan? De ratio hoeveelheid leugens/waarheid in KLB is niet gezond te noemen, het is ook zeldzaam dat iemand naar een Fok!-meeting gaat een geen foto in zijn FoBo heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Duh, ik verpreid geen leugens hoor.
(de oudere persoon dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |