Ja dan kan ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
25 februari in Amsterdamned.
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
Blijf trouwens lachen en huilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
KLB meeting
Om je een korte indruk te geven:
Redelijk lijstje wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
Weet je meer als mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
Fixed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
Chocolatebear +15
EN MEER
Datum staat nog niet vast.quote:
wrom vergeet je mij a mattiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
EN MEER
misschien hoor je bij de EN MEERquote:
Het is vakantie, en de helft gaat op wintersport.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
Al die FOK!ers hier die doen alsof ze plannen hebben
Dit dus, als ik niet op wintersport zou gaan zou ik het overwegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is vakantie, en de helft gaat op wintersport.
Dit.quote:
Is m'n valentijnscadeau al af? Zo ja, kan ik DM's ontvangen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:14 schreef Arcadia het volgende:
Hey juminelle kun jij DM's ontvangen?
Zullen wij anders meeten? Gewoon met z'n tweetjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Meloewa het volgende:
Uiteindelijk kan toch niemand
en ik begluur jullie wel vanachter een muurtje veel spannender
Had het gestuurd met DM, zo een uur of 2 geleden, maar geen antwoord, ik dacht dat ik gewoon keihard genegeerd werdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is m'n valentijnscadeau al af? Zo ja, kan ik DM's ontvangen.
Awwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had het gestuurd met DM, zo een uur of 2 geleden, maar geen antwoord, ik dacht dat ik gewoon keihard genegeerd werd
Apart, ik krijg geen meldingen meer van DM's. Heel lief welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had het gestuurd met DM, zo een uur of 2 geleden, maar geen antwoord, ik dacht dat ik gewoon keihard genegeerd werd
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Meloewa het volgende:
en ik begluur jullie wel vanachter een muurtje veel spannender
Er staat 25 februari.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee wanneer is de meet ik ben er graag bij laat ff weten door mij een bericht te sturen hou graag vrij voor
Even demo deadliften?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee wanneer is de meet ik ben er graag bij laat ff weten door mij een bericht te sturen hou graag vrij voor
Te veel kanons.quote:
Ja wel sssttquote:
Jij bent mij veelste schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Zullen wij anders meeten? Gewoon met z'n tweetjes.
Topquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel ssstt
[..]
Jij bent mij veelste schattig
grapje
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
Al die FOK!ers hier die doen alsof ze plannen hebben
Komende zaterdag, bij mij in de kelder... Let aub niet op de zweep en kettingen, die zijn voor de hond.quote:
Voordat iemand jou echt een adres stuurt en jij daar komt opdagen, KLB meets zijn hoax', dus blijf lekker thuis.quote:
Ik ben helemaal niet schattig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel ssstt
[..]
Jij bent mij veelste schattig
grapje
Niet liegen jij knuffelturk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet schattig.![]()
Als ik op straat zou roepen "wat kijk jij" zou een FOK!er er zeker een topic over openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |