Had iemand de klaagmuur al als locatie geopperd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:57 schreef sthomass het volgende:
Gewoon een weekje skien met z'n allen, is veel toffer.
Jezus wat schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij altijd met je harde praat![]()
en toen zag ik je foto...
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon een weekendje skien, is voor anderen misschien handiger. Kost maar ¤400,- ofzo all-in.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Had iemand de klaagmuur al als locatie geopperd?
ja dat plaatjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer je google-t op fok! klb meet
Ja maar daar zijn foute tweede wereldoorlog grapjens niet zo leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een weekendje skien, is voor anderen misschien handiger. Kost maar ¤400,- ofzo all-in.
agaghahahahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Grapje tochh Meloewaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
Een lelijke neus hebben uberhaupt
maar goed ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grapje tochh Meloewa
Ik heb je nog nooit gezien
Omdat ze KANKAH erg slijmen en 'lief' doen bij elkaar en een competitie doen voor de "liefste FOK! user award". Zum kotsen en ook tegen het KLB principequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als ik zoiets zou zeggen zou ik als ene ontspoorde gek overkomen... Maar van jou is het allemaal leuk en lief. Hoe komt dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens enzo ik kan altijd wel hoor
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben d'r sowieso. Mijn anonimiteit is dan volledig weg maar het zij zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef 2NutZ het volgende:
Komt esperanza ook? Wil haar graag afbreken
Ik dacht dat jij een kloon was?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben d'r sowieso. Mijn anonimiteit is dan volledig weg maar het zij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |