Als je Mr.Cooper al niet meer gelooft kun je net zo goed stoppen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo 'Duh' aan? De ratio hoeveelheid leugens/waarheid in KLB is niet gezond te noemen, het is ook zeldzaam dat iemand naar een Fok!-meeting gaat een geen foto in zijn FoBo heeft.
Hoe dacht jij dan dat mr.cooper eruit zag?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo 'Duh' aan? De ratio hoeveelheid leugens/waarheid in KLB is niet gezond te noemen, het is ook zeldzaam dat iemand naar een Fok!-meeting gaat een geen foto in zijn FoBo heeft.
De foto's zijn altijd lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
FOK! meets zijn altijd leuk!
De users die niet durven hebben altijd de grootste haatpraat.
Helaas voldoe ik niet aan de stereotype om te mogen meedoen aan een Fok!-meeting, het forum en anoniem zijn vind ik fijner dan met wildvreemden rond een tuintafeltje te zitten met ieder een halve glas bier.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Deze baasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De foto's zijn altijd lachen inderdaad.
heiquote:
Die linkse in rose is Ratelslangetjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval leuker uit dan een ONZ-meet.
[ afbeelding ]
Zit ook geen enkele 'baas' tussen héquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schijnt wel echt te zijn... Weet iemand welke users hier zitten?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas voldoe ik niet aan de stereotype om te mogen meedoen aan een Fok!-meeting, het forum en anoniem zijn vind ik fijner dan met wildvreemden rond een tuintafeltje te zitten met ieder een halve glas bier.
Met blauwe top is Esperanza? Had haar toch wat slanker ingeschatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Die linkse in rose is Ratelslangetje
Dit zou zo een groep elektrotechniekstudenten kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
sukkel noem je haar dik kom danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met blauwe top is Esperanza? Had haar toch wat slanker ingeschat
indeedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met blauwe top is Esperanza? Had haar toch wat slanker ingeschat
Ik zou me inderdaad niet in het openbaar met zulke mensen durven vertonen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
De vorige was ook echt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoop ik toch welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb in KLB'ers serieus meer vertrouwen dat ze normaal zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Is waar ook, jij had dat toch gestudeerd he? Zijn die stereotypen dan echt waar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit zou zo een groep elektrotechniekstudenten kunnen zijn.
Deze man weetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben daar hard weggerend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is waar ook, jij had dat toch gestudeerd he? Zijn die stereotypen dan echt waar?
ahaha. 't is nait aal doage kovvie mit koukequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Die vrouw rechtsvoor vind ik niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Even zwaaien allemaal.
nou jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
ahaha. 't is nait aal doage kovvie mit kouke
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vrouw rechtsvoor vind ik niet zo.
Ratelslangetje is best knap vind ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
Wow ratelslang houdt je speciaal tijd vrij om op elke meet te kunnen zijn?
Zwanger naar een FOK!meet gaan. Toch wel speciaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
hmmm huppelmuts daar wil ik wel meer van zienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zwanger naar een FOK!meet gaan. Toch wel speciaal
Een foto van hem zonder treinen? Hoaxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Socios met z'n eigen naamshirt
lkekre billequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
hmmm huppelmuts daar wil ik wel meer van zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan de persoon rechts van haar te zien vertrekt ze zwanger van een Fok!meet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zwanger naar een FOK!meet gaan. Toch wel speciaal
Jij ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
hmmm huppelmuts daar wil ik wel meer van zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breakdancepieten moeten toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Aan de persoon rechts van haar te zien vertrekt ze zwanger van een Fok!meet.
Toevallig dat er van twee meets foto's worden gepost waar ik aanwezig was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
Wow ratelslang houdt je speciaal tijd vrij om op elke meet te kunnen zijn?
Jawel hoor. Is al een leuk PMgesprek gaande.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Is er nu al concreet een meet? Nee, he.
Zó KLB dit.
Die meet gaat er uberhaupt nooit komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Is er nu al concreet een meet? Nee, he.
Zó KLB dit.
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toevallig dat er van twee meets foto's worden gepost waar ik aanwezig was.![]()
Ik mis de pics van de meet bij Myraela thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |