Ze kijkt ook een beetje eng uit haar ogenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Flurry het volgende:
Ze heeft wel een beetje het hoofd van een alien... volgens mij heeft ze inside information...
Jezus en God zijn toch ook ruimtewezensquote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Onterechte klacht, ik adviseer mensen om geen euthanasie te plegen omdat Jezus nog terug op aarde kan komen.
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Flurry het volgende:
Ze heeft wel een beetje het hoofd van een alien... volgens mij heeft ze inside information...
Kies ik nog steeds voor de hel.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Dat wil je niet meemaken vanuit de hel.
Nog ff geduld. Ze hebben nog tot 21 december.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef Pharkus het volgende:
Het zou wel vet zijn als de aliens binnenkort komen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Zapato het volgende:
Ze disst gewoon keihard de moeder van Gers Pardoel. Die mag wel zelfmoord plegen hoor, al was dat voor de geboorte natuurlijk beter geweest.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef Pharkus het volgende:
Dat is helemaal niet waar man. Mahdi moet nog komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Onterechte klacht, ik adviseer mensen om geen euthanasie te plegen omdat Jezus nog terug op aarde kan komen. Dat wil je niet meemaken vanuit de hel.
Alsof dat het ook maar enigszins minder dom maakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef CyberJesus het volgende:
Ze zegt overduidelijk STEL JE VOOR, ben je dom of zo?
Daar heb je een puntquote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dat het ook maar enigszins minder dom maakt.
21? lol dacht dat ze wel richting de 30 liep met dr ouwelijke harses en dito kledingstijl.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat een doos trouwens. Ze is 21 jaar en denkt een mevrouw van ver in de 60/70 even te vertellen wat wel of niet verstandig is
Vrouwenvenijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:15 schreef alors het volgende:
[..]
21? lol dacht dat ze wel richting de 30 liep met dr ouwelijke harses en dito kledingstijl.
Dat zonder meerquote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef Pharkus het volgende:
mannenvenijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef pietkanarie het volgende:
Wat een heerlijk invoelend antwoord van Laura
En ze is 21? Ik dacht dat ze minstens midden dertig was.
ja ontzettend, mooier dan Doutzen en slimmer dan Sascha, ja zij is de oppergodin. Het steekt me enorm dat ik niet haar voorkomen heb.quote:
Niet om het een of het ander, maar volgens mij zit je er lichtjes naast.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
ja ontzettend, mooier dan Doutzen en slimmer dan Sascha, ja zij is de oppergodin. Het steekt me enorm dat ik niet haar voorkomen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik zie dit erin:quote:
Een volwassen mens van het mannelijk geslacht.quote:
Omdat alors 'mannenvenijn' zei op mijn reactie dat ik laura er veel ouder uit vind zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een volwassen mens van het mannelijk geslacht.
Dat laatste maar dat maakt niet uit, heb mijn haren toch al uit mijn schedel getrokken.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Omdat alors 'mannenvenijn' zei op mijn reactie dat ik laura er veel ouder uit vind zien.
Dan zou het vrouwenvenijn moeten zijn (een vrouw die commentaar heeft op een andere vrouw)Want ik ben dus geen man...
Of begreep ik die reactie helemaal verkeerd en zeg ik nu iets heel doms?![]()
Gelukkig dat je al kaal bent, dan kan ik dus gerust zeggen dat ik nog steeds niet snap wat mijn reactie met mannenvenijn te maken heeft. Al krijg ik er misschien wel een beetje een domme reputatie door...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat laatste maar dat maakt niet uit, heb mijn haren toch al uit mijn schedel getrokken.
Fenomeen van vrouwenvenijn heb ik al eerder deze topic aangetoond.
dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
Maar zegt ze het nou als voorbeeld of omdat ze dat serieus denkt of zo in dat boek van haar?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Zapato het volgende:
Ze disst gewoon keihard de moeder van Gers Pardoel. Die mag wel zelfmoord plegen hoor, al was dat voor de geboorte natuurlijk beter geweest.
quote:
quote:
quote:
Hoi Laura.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:22 schreef HyperViper het volgende:
Ze heeft toch ook gewoon gelijk? Zou prima kunnen dat ze morgen op bezoek komen en overal medische hulp aanbieden ala V.
Dat wezen in de rechterbovenhoek valt me nu pas op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |