Ze kijkt ook een beetje eng uit haar ogenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Flurry het volgende:
Ze heeft wel een beetje het hoofd van een alien... volgens mij heeft ze inside information...
Jezus en God zijn toch ook ruimtewezensquote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Onterechte klacht, ik adviseer mensen om geen euthanasie te plegen omdat Jezus nog terug op aarde kan komen.
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Flurry het volgende:
Ze heeft wel een beetje het hoofd van een alien... volgens mij heeft ze inside information...
Kies ik nog steeds voor de hel.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Dat wil je niet meemaken vanuit de hel.
Nog ff geduld. Ze hebben nog tot 21 december.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef Pharkus het volgende:
Het zou wel vet zijn als de aliens binnenkort komen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Zapato het volgende:
Ze disst gewoon keihard de moeder van Gers Pardoel. Die mag wel zelfmoord plegen hoor, al was dat voor de geboorte natuurlijk beter geweest.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef Pharkus het volgende:
Het zou wel vet zijn als de aliens binnenkort komen.
Dat is helemaal niet waar man. Mahdi moet nog komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Onterechte klacht, ik adviseer mensen om geen euthanasie te plegen omdat Jezus nog terug op aarde kan komen. Dat wil je niet meemaken vanuit de hel.
Alsof dat het ook maar enigszins minder dom maakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef CyberJesus het volgende:
Ze zegt overduidelijk STEL JE VOOR, ben je dom of zo?
Daar heb je een puntquote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dat het ook maar enigszins minder dom maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |