21? lol dacht dat ze wel richting de 30 liep met dr ouwelijke harses en dito kledingstijl.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat een doos trouwens. Ze is 21 jaar en denkt een mevrouw van ver in de 60/70 even te vertellen wat wel of niet verstandig is
Vrouwenvenijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:15 schreef alors het volgende:
[..]
21? lol dacht dat ze wel richting de 30 liep met dr ouwelijke harses en dito kledingstijl.
Dat zonder meerquote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef Pharkus het volgende:
Het zou wel vet zijn als de aliens binnenkort komen.
mannenvenijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef pietkanarie het volgende:
Wat een heerlijk invoelend antwoord van Laura
En ze is 21? Ik dacht dat ze minstens midden dertig was.
ja ontzettend, mooier dan Doutzen en slimmer dan Sascha, ja zij is de oppergodin. Het steekt me enorm dat ik niet haar voorkomen heb.quote:
Niet om het een of het ander, maar volgens mij zit je er lichtjes naast.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
ja ontzettend, mooier dan Doutzen en slimmer dan Sascha, ja zij is de oppergodin. Het steekt me enorm dat ik niet haar voorkomen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik zie dit erin:quote:
Een volwassen mens van het mannelijk geslacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |