Omdat alors 'mannenvenijn' zei op mijn reactie dat ik laura er veel ouder uit vind zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een volwassen mens van het mannelijk geslacht.
Dat laatste maar dat maakt niet uit, heb mijn haren toch al uit mijn schedel getrokken.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Omdat alors 'mannenvenijn' zei op mijn reactie dat ik laura er veel ouder uit vind zien.
Dan zou het vrouwenvenijn moeten zijn (een vrouw die commentaar heeft op een andere vrouw)Want ik ben dus geen man...
Of begreep ik die reactie helemaal verkeerd en zeg ik nu iets heel doms?![]()
Gelukkig dat je al kaal bent, dan kan ik dus gerust zeggen dat ik nog steeds niet snap wat mijn reactie met mannenvenijn te maken heeft. Al krijg ik er misschien wel een beetje een domme reputatie door...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat laatste maar dat maakt niet uit, heb mijn haren toch al uit mijn schedel getrokken.
Fenomeen van vrouwenvenijn heb ik al eerder deze topic aangetoond.
dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
Maar zegt ze het nou als voorbeeld of omdat ze dat serieus denkt of zo in dat boek van haar?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Zapato het volgende:
Ze disst gewoon keihard de moeder van Gers Pardoel. Die mag wel zelfmoord plegen hoor, al was dat voor de geboorte natuurlijk beter geweest.
quote:
quote:
quote:
Hoi Laura.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:22 schreef HyperViper het volgende:
Ze heeft toch ook gewoon gelijk? Zou prima kunnen dat ze morgen op bezoek komen en overal medische hulp aanbieden ala V.
Dat wezen in de rechterbovenhoek valt me nu pas op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |