Lief naief. Er zijn geen mannen die een cadeau van een paar honderd euro aan een vrouw geven en daar niets voor terug verwachten. Mannen zijn namelijk niet zo anders dan vrouwen, of zou jij een jongen wel zo'n cadeau geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nee, twi, niet iedere man is hetzelfde.
het ging me daar al niet meer om, maar dat ik niet snap waarom dit hier niet besproken hoort te wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Catbert het volgende:
Rhubarbje, je hebt nogal eens de neiging door te drammen. Als iemand niet ingaat op wat je zegt of het er niet mee eens is heeft het weinig zin om er eindeloos over door te gaan. Zo dit ook. Als ze Uggs aanneemt als valentijnscadeau moet ze dat uiteindelijk zelf weten.
Ik ben totaal niet naïef maar niet iedere kerel is hetzelfde. En ik ben niet makkelijk om te krijgen en ik heb geen hoerachtige houding dus het is onwaarschijnlijk dat hij dat dacht. En ik zal iemand nooit zo'n cadeau geven tenzij we een relatie hebben maar iedereen is anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Lief naief. Er zijn geen mannen die een cadeau van een paar honderd euro aan een vrouw geven en daar niets voor terug verwachten. Mannen zijn namelijk niet zo anders dan vrouwen, of zou jij een jongen wel zo'n cadeau geven?
Als iemand zo dom is moet ze toch zelf weten wat ze er mee doet?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Lief naief. Er zijn geen mannen die een cadeau van een paar honderd euro aan een vrouw geven en daar niets voor terug verwachten. Mannen zijn namelijk niet zo anders dan vrouwen, of zou jij een jongen wel zo'n cadeau geven?
Ik vind van niet, domme mensen moet je ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Bovendien kweek je er verwachtingen mee, danwel iemand met hevige frustraties richting jou wanneer hij zijn doel niet bereikt met z'n gift. Nee, een beetje verder nadenken dan de argumentatie "Hij is zelf zo dom dat 'ie het geeft, dus ik neem het lekker aan whehehe" is wel op z'n plek.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als iemand zo dom is moet ze toch zelf weten wat ze er mee doet?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Eerst word ik een hoer genoemd, vervolgens naïef en nu ook nog eens dom. En dat allemaal om een paar uggs die ik niet eens heb aangenomen.
Ja maar de banden zijn wel verbroken dus zo'n instelling had ik nou ook weer niet. Ik bedacht het me alleen maarquote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar je zou ze wel hebben aangenomen, en mij ging het er om dat je wilde dat je de banden niet verbroken had, omdat je dan wellicht cadeautjes had kunnen innen.
Ja...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Eerst word ik een hoer genoemd, vervolgens naïef en nu ook nog eens dom. En dat allemaal om een paar uggs die ik niet eens heb aangenomen.
Waarom voel je je aangesproken, wanneer je ze niet hebt aangenomen?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Omdat het over mij gaat en niemand anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken, wanneer je ze niet hebt aangenomen?
Waarom heb je ze uiteindelijk niet aangenomen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat het over mij gaat en niemand anders.
Omdat ik een vriend had. Hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom heb je ze uiteindelijk niet aangenomen dan?
Goede reden, ben toch alsnog benieuwd hoe dat gaat wanneer je wel single bent en je het aanbod nog een keer krijgt. Of je dan echt voet bij stuk houdt en gewoon met die dingen over straat gaat.quote:
En je vriend vond het ook normaal dat je die cadeautjes aanneemt?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat ik een vriend had. Hoezo?
Ik heb niks aangenomen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je vriend vond het ook normaal dat je die cadeautjes aanneemt?
Maar goed, dit verhaal wordt enorm opgeblazen inderdaad.
Dat was ik geloof ik?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Catbert het volgende:
Wat een gezeik. Die opmerking van Rhu dat ze een "hoer" was sloeg echt helemaal nergens op. En Twi, als je zograag door wil emmeren over het al dan niet aannemen van een paar laarzen, doe dat lekker via PM ofzo? Wat een geneuzel zeg.
Jij noemde mij een snol. Zij noemde mij een hoer. Ik verwacht nog steeds excuses trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ik geloof ik?![]()
Maar goed.
Zijn hier ook mensen die oefendaten eigenlijk? Een vriend van me had het laatst over een oefendate die hij had. Bleek dat hij een date zou hebben, en daarvoor heeft hij er een ingeplanned, om te oefenen.Maar het schijnt te helpen?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij noemde mij een snol. Zij noemde mij een hoer. Ik verwacht nog steeds excuses trouwens.
Hoe kom je ooit aan een oefendate?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb niks aangenomen.Hij zou dat niet normaal hebben gevonden mocht ik het aangenomen hebben. Ik begin bijna te denken dat ik echt hoerig overkom in het leven of dat ik er hoerig uitzie
maar ik zal het eens vragen.
Zo begon het vanochtend.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Is het Valentijnsdag vandaag? Wat jammer, ik wist niet eens dat het alweer de 14e is. En wat gaat het snel.Ik heb gisteren alle mannen in mijn leven definitief gedumpt. Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
Ik denk dat je dan met iemand afspreekt die jou wel leuk vind, maar waarvoor je niet hetzelfde voelt. Lijkt mij erg oneerlijk om te doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij noemde mij een snol. Zij noemde mij een hoer. Ik verwacht nog steeds excuses trouwens.
Hoe kom je ooit aan een oefendate?
Als je twijfelt is het juist een goed idee, misschien een aangename verrassing.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
Oefendate zou ik gewoon met een homovriend doen. Tenzij je twijfelt aan je eigen geaardheid natuurlijk...
Want? Ach. Ik heb hem gehandicapt en mongool genoemd. En dat hij lelijke haren heeft. We staan wel quitte.quote:
Nu moet ik nog meer lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Want? Ach. Ik heb hem gehandicapt en mongool genoemd. En dat hij lelijke haren heeft. We staan wel quitte.
Waarom maar altijd met de homo?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
Oefendate zou ik gewoon met een homovriend doen. Tenzij je twijfelt aan je eigen geaardheid natuurlijk...
Of met een goede vriendin.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Want? Ach. Ik heb hem gehandicapt en mongool genoemd. En dat hij lelijke haren heeft. We staan wel quitte.
geloof van wel. Maar lijkt me op zich niks mis mee. Oefenen van spannende situaties is altijd goedquote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is nog pril, maar we zijn wel al een heel lief stel.
Maar niemand hier die oefendate?Ik geloof dat cassandra wel eens mensen gemeet heeft als oefening toch?
Dat is een goede manier training werkt nou eenmaal, Dat laatste...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja maar geen date. Gewoon om te laten zzien dat vrouwrn niet eng zijn. Ik ben namelijk op zich wel lief :p
Zet er ook grote vraagtekens bij, tevens de onvoorspelbaarheid alleen al.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef Partingglass het volgende:
Hoe kun je een date nu oefenen.? Die spanning kun je nooit nabootsen?
Zodra je haren anders worden ben ik de jouwe. Ik zal op je wachten.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is nog pril, maar we zijn wel al een heel lief stel.
Maar niemand hier die oefendate?Ik geloof dat cassandra wel eens mensen gemeet heeft als oefening toch?
Dat heb je soms...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
oefendaten.dan is het wel erg met je gesteld hoor. damn.
Nee, meetings en zoals cassandra zegt zijn niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Partingglass het volgende:
Dat is eigenlijk toch gewoon meeten? Zonder bijbedoeling afspreken met iemand die je van een forum kent. Dan heb ik bij een andere forum al heel wat dates gehad hahaha
Oefendaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef twi het volgende:
Je weet wanneer je een probleem hebt met versieren, als iemand zelfs niet met je wilt oefendaten.
Je kan altijd een beetje de standaard dingen oefenen. Hoe hou je een gesprek op gang, wat zijn dingen die je absoluut niet moet doen of zeggen op een eerste date....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:30 schreef ook_gek het volgende:
Wat versta ik onder een oefen date?
En wat heeft het voor een zin? Elke vrouw is anders, dus wat valt er te oefenen?
En over wel of niet uggs aannemen? Fuck it, als iemand zo dom is en geen enkele hint begrijpt? Dan moet je ze aannemen ook. Hij is zo dom!
Wil net zeggen, dat zijn standaard sociale vaardigheden. Om dat nou als oefendate te bestempelen.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:17 schreef Partingglass het volgende:
Dat zijn gewoon algemene sociale vaardigheden denk ik. Zou dat zelf niet als oefendate bestempelen. Maar het kan nooit kwaad om meer met vrouwen om te gaan en daar wat meer bedrevener in teworden.
haha, juist! Het wordt pas moeilijk als het echt niet wil verkloten, oftewel dus alleen voor het "echie"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Oefendaten is net als een brandoefening op je werk of op school. Iedereen staat een beetje lam buiten peukjes te roken en ongeïnteresseerd te wezen. Als er echte fik uitbreekt is het alsnog pure chaos.
Bij daten komen nou eenmaal veel sociale vaardigheden kijken...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil net zeggen, dat zijn standaard sociale vaardigheden. Om dat nou als oefendate te bestempelen.....
Maar dit klopt wel denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Oefendaten is net als een brandoefening op je werk of op school. Iedereen staat een beetje lam buiten peukjes te roken en ongeïnteresseerd te wezen. Als er echte fik uitbreekt is het alsnog pure chaos.
Dan kan je dus beter je sociale vaardigheden bijwerken elke dag in het dagelijks leven, dan een keertje 1 a 2 "oefen" dates te doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij daten komen nou eenmaal veel sociale vaardigheden kijken...
Je bedoelt zeker "Bestudeer"?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:31 schreef Partingglass het volgende:
Of aanmelden op een forum met overwegend vrouwelijke leden. Observeer ze in het wild. Bestuur hun manier van communiceren.
Of je staat rustig te kijken hoe jouw school of werk afbrandtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad. Als je immers al gewend bent om interesse te tonen in mensen, dan is dat op een date ook makkelijker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan je dus beter je sociale vaardigheden bijwerken elke dag in het dagelijks leven, dan een keertje 1 a 2 "oefen" dates te doen.
Dan lees je allemaal dingen die je niet wil weten. Lees eens een paar dagen het viva forum door en je hebt er echt even geen zin meer in hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:31 schreef Partingglass het volgende:
Of aanmelden op een forum met overwegend vrouwelijke leden. Observeer ze in het wild. Bestudeer hun manier van communiceren.
QFTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat wanneer je sociaal iets beter bent dan veel mensen dat nu zijn het niet meer uit maakt of je met een man of vrouw praat. Als je maar een gesprek op gang kan houden en je tijdens een gesprek relaxt en op je gemak voelt?
helpt een volbloed echte negerkat ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef Partingglass het volgende:
Hahaha nee. Ik was toen ik daar contacten legde nog getrouwd dus allemaal friendzone.
Hosselen moet je daar ook niet doen zoals hier dan kicken de mods je er zo weer vanaf.
Je kunt je ook aanmelden op zo'n forum en om advies vragen voor de aanschaf van een konijn.. ze complimenteren met hun schattige konijnen, etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef Partingglass het volgende:
Vrienden van me geef ik altijd het advies voor de angst om met vrouwen in contact te komen. Koop twee konijntje en meld je aan op een konijnenforum.
dat is nog beter. Want dan geef je aan, je te verdiepen in een dier voor je het aanschaft. Kassa met die pluspunten!quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanmelden op zo'n forum en om advies vragen voor de aanschaf van een konijn.. ze complimenteren met hun schattige konijnen, etc.
Dan hoef je zelf niet meteen zo'n knaagdier te kopen
Hehe, ik zou ze alleen geen negerkatten noemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
helpt een volbloed echte negerkat ook?
Ik kan namelijk fora over katten vinden. op http://www.dekattensite.nl/html/forum.html heb ik al een account enzo.
Inderdaad. Als ik forever alone blijf so be it.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Kom op zeg. Je leven is niet voorbij als je geen vriendin hebt of kan krijgen...
Da's lief van jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hoe gaat het met Richard en Mylifeisgrey? Hebben zij inmiddels al een vriendin?
Ik kan de frustraties wel begrijpen van de mensen hier, ik zal denk ik niet meer in de boeken van de levenden staan als ik geen liefde zou kunnen krijgen. Ik vermoed dat ik ook geen goed advies kan geven omdat ik aan aandacht geen gebrek heb bij het uitgaan, college of verenigingen.
Ik zal de topics eens doorlezen en proberen advies te geven aan de heren voor zover mogelijk.
Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.
Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik kan de frustraties wel begrijpen van de mensen hier, ik zal denk ik niet meer in de boeken van de levenden staan als ik geen liefde zou kunnen krijgen. Ik vermoed dat ik ook geen goed advies kan geven omdat ik aan aandacht geen gebrek heb bij het uitgaan, college of verenigingen.
Ik zal de topics eens doorlezen en proberen advies te geven aan de heren voor zover mogelijk.
Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.
Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
Das aardig van jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Lekker kleinerend stukje tekst dit, en dan reageren de meeste er nog positief op ook, echt niet te geloven...Dit soort teksten kun je alleen neerzetten als je zelf in die situatie zit, en dan nog is het een slecht plan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige was die dit een naar stukje tekst vind. Maar het is vast erg lief bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Lekker kleinerend stukje tekst dit, en dan reageren de meeste er nog positief op ook, echt niet te geloven...Dit soort teksten kun je alleen neerzetten als je zelf in die situatie zit, en dan nog is het een slecht plan.
Zit toch in de menselijke aard om een partner te vinden, zo werkt dat eenmaal in het 'dierenrijk'. Nee, het is niet het einde van je leven maar wel erg vervelend ! Maargoed, ik neem aan dat jij gewoon een vriendin hebt ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Kom op zeg. Je leven is niet voorbij als je geen vriendin hebt of kan krijgen...
Nope, hij heeft volgens mij zelfs minder ervaring dan ik met meisjes.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zit toch in de menselijke aard om een partner te vinden, zo werkt dat eenmaal in het 'dierenrijk'. Nee, het is niet het einde van je leven maar wel erg vervelend ! Maargoed, ik neem aan dat jij gewoon een vriendin hebt ?
Het is wel tekenend voor het zelfbeeld van een paar hier om te zien dat als ze volledig de minderwaardige hoek in worden geschopt er op reageren met lief en thanx. Nog een beetje zelfrespect houden mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dit een naar stukje tekst vind. Maar het is vast erg lief bedoelt.
In het dierenrijk pak je gewoon alles wat je pakken kunt hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zit toch in de menselijke aard om een partner te vinden, zo werkt dat eenmaal in het 'dierenrijk'. Nee, het is niet het einde van je leven maar wel erg vervelend ! Maargoed, ik neem aan dat jij gewoon een vriendin hebt ?
Goede troll-post.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Get fucking real. Hare Majesteit daalt neer uit de hemelen om met het vrouwloze voetvolk te spreken, ze even een aai over de bol te geven om vervolgens weer terug te gaan naar haar eigen comfortabele leventje vol liefde en aandacht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Wat, jij gelooft ook echt in haar 'oprechte deelneming'? Het enige wat ze heeft gedaan is je wegzetten als een zielige loser en je accepteert het met graagtequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:12 schreef richard_prf het volgende:
Altijd leuk om dit soort teksten te lezen... dat doet een mens goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |