Als je twijfelt is het juist een goed idee, misschien een aangename verrassing.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
Oefendate zou ik gewoon met een homovriend doen. Tenzij je twijfelt aan je eigen geaardheid natuurlijk...
Want? Ach. Ik heb hem gehandicapt en mongool genoemd. En dat hij lelijke haren heeft. We staan wel quitte.quote:
Nu moet ik nog meer lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Want? Ach. Ik heb hem gehandicapt en mongool genoemd. En dat hij lelijke haren heeft. We staan wel quitte.
Waarom maar altijd met de homo?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
Oefendate zou ik gewoon met een homovriend doen. Tenzij je twijfelt aan je eigen geaardheid natuurlijk...
Of met een goede vriendin.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Want? Ach. Ik heb hem gehandicapt en mongool genoemd. En dat hij lelijke haren heeft. We staan wel quitte.
geloof van wel. Maar lijkt me op zich niks mis mee. Oefenen van spannende situaties is altijd goedquote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is nog pril, maar we zijn wel al een heel lief stel.
Maar niemand hier die oefendate?Ik geloof dat cassandra wel eens mensen gemeet heeft als oefening toch?
Dat is een goede manier training werkt nou eenmaal, Dat laatste...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja maar geen date. Gewoon om te laten zzien dat vrouwrn niet eng zijn. Ik ben namelijk op zich wel lief :p
Zet er ook grote vraagtekens bij, tevens de onvoorspelbaarheid alleen al.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef Partingglass het volgende:
Hoe kun je een date nu oefenen.? Die spanning kun je nooit nabootsen?
Zodra je haren anders worden ben ik de jouwe. Ik zal op je wachten.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is nog pril, maar we zijn wel al een heel lief stel.
Maar niemand hier die oefendate?Ik geloof dat cassandra wel eens mensen gemeet heeft als oefening toch?
Dat heb je soms...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
oefendaten.dan is het wel erg met je gesteld hoor. damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |