Lief naief. Er zijn geen mannen die een cadeau van een paar honderd euro aan een vrouw geven en daar niets voor terug verwachten. Mannen zijn namelijk niet zo anders dan vrouwen, of zou jij een jongen wel zo'n cadeau geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nee, twi, niet iedere man is hetzelfde.
het ging me daar al niet meer om, maar dat ik niet snap waarom dit hier niet besproken hoort te wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Catbert het volgende:
Rhubarbje, je hebt nogal eens de neiging door te drammen. Als iemand niet ingaat op wat je zegt of het er niet mee eens is heeft het weinig zin om er eindeloos over door te gaan. Zo dit ook. Als ze Uggs aanneemt als valentijnscadeau moet ze dat uiteindelijk zelf weten.
Ik ben totaal niet naïef maar niet iedere kerel is hetzelfde. En ik ben niet makkelijk om te krijgen en ik heb geen hoerachtige houding dus het is onwaarschijnlijk dat hij dat dacht. En ik zal iemand nooit zo'n cadeau geven tenzij we een relatie hebben maar iedereen is anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Lief naief. Er zijn geen mannen die een cadeau van een paar honderd euro aan een vrouw geven en daar niets voor terug verwachten. Mannen zijn namelijk niet zo anders dan vrouwen, of zou jij een jongen wel zo'n cadeau geven?
Als iemand zo dom is moet ze toch zelf weten wat ze er mee doet?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Lief naief. Er zijn geen mannen die een cadeau van een paar honderd euro aan een vrouw geven en daar niets voor terug verwachten. Mannen zijn namelijk niet zo anders dan vrouwen, of zou jij een jongen wel zo'n cadeau geven?
Ik vind van niet, domme mensen moet je ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Bovendien kweek je er verwachtingen mee, danwel iemand met hevige frustraties richting jou wanneer hij zijn doel niet bereikt met z'n gift. Nee, een beetje verder nadenken dan de argumentatie "Hij is zelf zo dom dat 'ie het geeft, dus ik neem het lekker aan whehehe" is wel op z'n plek.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als iemand zo dom is moet ze toch zelf weten wat ze er mee doet?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Eerst word ik een hoer genoemd, vervolgens naïef en nu ook nog eens dom. En dat allemaal om een paar uggs die ik niet eens heb aangenomen.
Ja maar de banden zijn wel verbroken dus zo'n instelling had ik nou ook weer niet. Ik bedacht het me alleen maarquote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar je zou ze wel hebben aangenomen, en mij ging het er om dat je wilde dat je de banden niet verbroken had, omdat je dan wellicht cadeautjes had kunnen innen.
Ja...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Eerst word ik een hoer genoemd, vervolgens naïef en nu ook nog eens dom. En dat allemaal om een paar uggs die ik niet eens heb aangenomen.
Waarom voel je je aangesproken, wanneer je ze niet hebt aangenomen?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Omdat het over mij gaat en niemand anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken, wanneer je ze niet hebt aangenomen?
Waarom heb je ze uiteindelijk niet aangenomen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat het over mij gaat en niemand anders.
Omdat ik een vriend had. Hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom heb je ze uiteindelijk niet aangenomen dan?
Goede reden, ben toch alsnog benieuwd hoe dat gaat wanneer je wel single bent en je het aanbod nog een keer krijgt. Of je dan echt voet bij stuk houdt en gewoon met die dingen over straat gaat.quote:
En je vriend vond het ook normaal dat je die cadeautjes aanneemt?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat ik een vriend had. Hoezo?
Ik heb niks aangenomen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je vriend vond het ook normaal dat je die cadeautjes aanneemt?
Maar goed, dit verhaal wordt enorm opgeblazen inderdaad.
Dat was ik geloof ik?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Catbert het volgende:
Wat een gezeik. Die opmerking van Rhu dat ze een "hoer" was sloeg echt helemaal nergens op. En Twi, als je zograag door wil emmeren over het al dan niet aannemen van een paar laarzen, doe dat lekker via PM ofzo? Wat een geneuzel zeg.
Jij noemde mij een snol. Zij noemde mij een hoer. Ik verwacht nog steeds excuses trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ik geloof ik?![]()
Maar goed.
Zijn hier ook mensen die oefendaten eigenlijk? Een vriend van me had het laatst over een oefendate die hij had. Bleek dat hij een date zou hebben, en daarvoor heeft hij er een ingeplanned, om te oefenen.Maar het schijnt te helpen?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij noemde mij een snol. Zij noemde mij een hoer. Ik verwacht nog steeds excuses trouwens.
Hoe kom je ooit aan een oefendate?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb niks aangenomen.Hij zou dat niet normaal hebben gevonden mocht ik het aangenomen hebben. Ik begin bijna te denken dat ik echt hoerig overkom in het leven of dat ik er hoerig uitzie
maar ik zal het eens vragen.
Zo begon het vanochtend.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Is het Valentijnsdag vandaag? Wat jammer, ik wist niet eens dat het alweer de 14e is. En wat gaat het snel.Ik heb gisteren alle mannen in mijn leven definitief gedumpt. Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
Ik denk dat je dan met iemand afspreekt die jou wel leuk vind, maar waarvoor je niet hetzelfde voelt. Lijkt mij erg oneerlijk om te doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij noemde mij een snol. Zij noemde mij een hoer. Ik verwacht nog steeds excuses trouwens.
Hoe kom je ooit aan een oefendate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |