abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107902399

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
Rustig aan.
pi_107902478
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik snap het, maar ik weet wel dat het moeilijk kan zijn als je in een diep dal zit.
Zit ik ook in hoor... ;(
  zondag 12 februari 2012 @ 19:39:14 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107902538
Ik zit in een dalletje, maar goed ik heb eigenlijk weinig om over te klagen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107902786
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Dat is toch juist goed dan. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107902876
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik zit ook effe in een "dalletje", maar ik weet wel waar dat vandaan komt
  zondag 12 februari 2012 @ 19:49:42 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107902888
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch juist goed dan. :)
Nou ja, ik voel me niet echt lekker. Maar de dingen waar ik me niet goed over voel zijn het eigenlijk niet waard om over te klagen.
C'est la vie
pi_107903024
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja, ik voel me niet echt lekker. Maar de dingen waar ik me niet goed over voel zijn het eigenlijk niet waard om over te klagen.
Dan ben je al heel goed op weg. :Y Je weet dat je in een dalletje zit en je weet dat de dingen waar je over in zit eigenlijk niet zo belangrijk zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107903080
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan ben je al heel goed op weg. :Y Je weet dat je in een dalletje zit en je weet dat de dingen waar je over in zit eigenlijk niet zo belangrijk zijn.
#TeamMiley
pi_107903787
Ik zit niet in een dalletje, ik zit op het moment in de Grand Canyon :') ;(

Ik hoop dat het weer snel beter wordt. Ik werk op het moment gewoon heel hard, sta onder druk, zit slecht in mijn vel en baal van valentijnsdag. Het wordt vast ook wel weer iets beter :) :)
pi_107903825
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef benzin het volgende:
Ik zit niet in een dalletje, ik zit op het moment in de Grand Canyon :') ;(

Ik hoop dat het weer snel beter wordt. Ik werk op het moment gewoon heel hard, sta onder druk, zit slecht in mijn vel en baal van valentijnsdag. Het wordt vast ook wel weer iets beter :) :)
Waarom baal je van valentijnsdag?
14 SHADES OF GREY
pi_107903958
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom baal je van valentijnsdag?
Het herinnert me er weer aan dat ik weer een jaar niet heb bereikt wat ik wilde hebben. Ik verlang zo naar dat vriendinnetje.

Daarnaast ga ik overmorgen gewoon overal stelletjes enzo zien en daar heb ik gewoon echt geen zin in.

Het enige dat ik ooit op valentijnsdag heb gehad een kaart van iemand die een grap wilde uithalen. ;( Ik zou het leuk vinden om desnoods alleen iets als een complimentje te krijgen of een lieve blik.
pi_107904244
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Het herinnert me er weer aan dat ik weer een jaar niet heb bereikt wat ik wilde hebben. Ik verlang zo naar dat vriendinnetje.

Daarnaast ga ik overmorgen gewoon overal stelletjes enzo zien en daar heb ik gewoon echt geen zin in.

Het enige dat ik ooit op valentijnsdag heb gehad een kaart van iemand die een grap wilde uithalen. ;( Ik zou het leuk vinden om desnoods alleen iets als een complimentje te krijgen of een lieve blik.
Echt je trekt het je veel te veel aan. Sorry dat ik het moet zeggen.

Valentijnsdag is overrated. Lekker boeiend. Stomme commercieel gedoe.

Ik krijg ook nooit iets. Blahblah. Het is kut af en toe. Echt ik heb er soms ook moeilijk mee. Maar ik probeer andere dingen te vinden in het leven die leuk zijn en dat lukt best aardig
14 SHADES OF GREY
pi_107904278
Die stelletjes zijn er vandaag en morgen ook hoor.

Zullen we met zn allen benzin een gemeend ecardje sturen voor valentijn? O+
pi_107904388
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:

Op zo'n dag is het gewoon extra pijnlijk maar goed mij boeit heel die dag niet. Fucking onzin
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 februari 2012 @ 20:26:33 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107904644
Ik snap dat echt niet, ik weet meestal niet eens dat het Valentijnsdag is.
En pijnlijk vind ik het al helemaal niet.
C'est la vie
pi_107904743
quote:

beter stuur je hem een ticket naar het verre oosten, misschien dat een tijdje alleen op reis hem goed doet. ~:)
  zondag 12 februari 2012 @ 20:29:45 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107904796
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:28 schreef dawg het volgende:

[..]

beter stuur je hem een ticket naar het verre oosten, misschien dat een tijdje alleen op reis hem goed doet. ~:)
Dan is ie alleen in een vreemd land, dat gaat al helemaal fout. _O-
C'est la vie
pi_107904888
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_107904928
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoe vindingrijk iemand kan zijn als puntje bij paaltje komt.
pi_107905148
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:32 schreef dawg het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoe vindingrijk iemand kan zijn als puntje bij paaltje komt.
Dat is waar. Alleen bij sommige mensen zal dat niet werken. Te veel verandering is niet goed.
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 februari 2012 @ 20:41:39 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107905446
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoezo?
Zeg me maar als ik het fout heb hoor.

Je komt niet over als iemand van nature mensen uit zichzelf opzoekt, dus als je in Nederland als niet zo makkelijk contact denk ik in het buitenland ook niet. Daarnaast hou je niet van verandering, dat plus het feit dat je dan waarschijnlijk kampt met dezelfde eenzaamheid als hier, maar dan ben je dus eenzaam in een vreemd land waar je al helemaal niemand hebt.
C'est la vie
pi_107905630
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Je komt niet over als iemand van nature mensen uit zichzelf opzoekt, dus als je in Nederland als niet zo makkelijk contact denk ik in het buitenland ook niet. Daarnaast hou je niet van verandering, dat plus het feit dat je dan waarschijnlijk kampt met dezelfde eenzaamheid als hier, maar dan ben je dus eenzaam in een vreemd land waar je al helemaal niemand hebt.
het kan ook dat hij zoveel nieuwe indrukken opdoet dat hij niet bezig is met de dingen waar hij nu over post.

plus het kan goed voor je zelfvertrouwen zijn als je alleen in een ver land zit en op jezelf aangewezen bent voor eten, slapen, vermaak, vervoer, etc.
  zondag 12 februari 2012 @ 20:48:00 #23
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_107905814
Is misschien het leger niks voor Benzin? Uiteindelijk moet hij zichzelf eerst op de rails krijgen. Je zal dan een teamverband opbouwen en nieuwe vrienden maken. Misschien dat dit enigszins helpt? Je moet van onderaan beginnen, dus eerst jezelf verbeteren en daarna de casanova uithangen ;)
pi_107905825
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Klopt allemaal wel. Aan de andere kant heb ik hier ook niemand, dus er is niet zoveel verschil.
pi_107905826
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef dawg het volgende:

[..]

het kan ook dat hij zoveel nieuwe indrukken opdoet dat hij niet bezig is met de dingen waar hij nu over post.

plus het kan goed voor je zelfvertrouwen zijn als je alleen in een ver land zit en op jezelf aangewezen bent voor eten, slapen, vermaak, vervoer, etc.
Dat ben ik hier in Nederland ook dus O-)

Het is hier en nu en hier in Nederland moet je het gedrag veranderen, Maar ik ben net een Carl Pilkington hoor

Kijk Ayumu de Eiffeltoren... Ja en? Stuk ijzer :')
  zondag 12 februari 2012 @ 22:08:34 #26
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107911115
Hmm, ik probeer dit topic reeks al een tijdje te volgen, maar het gaat naar mijn mening meer over het lage zelfvertrouwen en de wanhopige roep naar aandacht van een paar users zoals Benzin dan over versieren zelf.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107914364
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmm, ik probeer dit topic reeks al een tijdje te volgen, maar het gaat naar mijn mening meer over het lage zelfvertrouwen en de wanhopige roep naar aandacht van een paar users zoals Benzin dan over versieren zelf.
Je hebt de OP niet gelezen? Daar staat het volgende in:

quote:
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.
Maar je bent uiteraard meer dan welkom om andere vragen over versieren te stellen als je die hebt, zelfs zonder die mentale problemen die het moeilijk)er) maken.

Ik zit hier uiteindelijk toch omdat ik een vriendinnetje zoek :)
  maandag 13 februari 2012 @ 00:52:53 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107918533
quote:

Waarom zou je? Wat heeft hij er aan dan?

Hij krijgt genoeg complimenten in dit en het sc topic. En nog vraagt hij om een complimentje?

Komt aardig over als aandacht vragen en zinken in zij. Eigen medeleiden. Want oh oh wat vind meneer zich zo zielig.

Wat heeft hij in het afgelopen jaar gedaan dan om een vriendin te krijgen? Wat heeft hij aan zich zelf verranderd, welke stappen heeft hij genomen?

Ik vind het top en lief hoor dat je dit wilt doen, maar je beloond hem alleen maar voor zijn "slechte" gedrag.

Maar doe zeker wat je zelf het beste vind.

In mijn ogen verdiend hij helemaal niks tot hij eindelijk eens serieus actie gaat ondernemen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107918565
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Djieluh het volgende:
Is misschien het leger niks voor Benzin? Uiteindelijk moet hij zichzelf eerst op de rails krijgen. Je zal dan een teamverband opbouwen en nieuwe vrienden maken. Misschien dat dit enigszins helpt? Je moet van onderaan beginnen, dus eerst jezelf verbeteren en daarna de casanova uithangen ;)
Gewoon mariniersopleiding. Discipline en goed buff worden, daar heb je je hele leven plezier van.
  maandag 13 februari 2012 @ 00:58:10 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107918626
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Djieluh het volgende:
Hij is van mening dat een vriendin al zijn problemen gaat oplossen. Een relatie is in zijn ogen de oplossing voor alles!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_107919974
@ook_gek, ik ben wel een beetje klaar met zijn handje vast houden, lang zat gedaan. Geheel serieus was ik dus niet. Ik hoop dat benzin snel inziet dat huilend op zijn kamer zitten niets helpt.
ik heb mijn best gedaan, inclusief zelfs de logeerkamer aanbieden zodat hij bij bekenden op zichzelf kon staan. Dus nee, ik ga niet de moeite doen om hem daadwerkelijk een kaartje te sturen ;)
pi_107921124
Damn :{

Opeens mis ik ''het'' toch best wel, een relatie en alles daaromheen...

Sinds mei 2010 ben ik vrijgezel, en na eerst een periode heel introvert te zijn geweest ben ik daarna gewoon lekker verder gegaan met mijn leven..
Alle aandacht voor vrouwen leek echter wel verdwenen. Zag natuurlijk wel leuke exemplaren rondlopen, maar nooit het idee in mn hoofd om van iemand werk te maken..

Andersom zijn er wel een paar meiden geweest die het met mij hebben geprobeerd, maar ik bleef gewoon afstandelijk, had er niet echt behoefte aan...

Nu ineens wel eerlijk gezegd, alleen is er niet echt iemand in mn leven... En hoe ga je daar naar op zoek?
Vind eigenlijk nooit echt iemand leuk :') Iemand blijft hooguit een minuut in mn gedachten hangen en daarna ben ik weer met andere dingen bezig..
pi_107921262
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:15 schreef JiggyJ het volgende:
Damn :{

Opeens mis ik ''het'' toch best wel, een relatie en alles daaromheen...

Sinds mei 2010 ben ik vrijgezel, en na eerst een periode heel introvert te zijn geweest ben ik daarna gewoon lekker verder gegaan met mijn leven..
Alle aandacht voor vrouwen leek echter wel verdwenen. Zag natuurlijk wel leuke exemplaren rondlopen, maar nooit het idee in mn hoofd om van iemand werk te maken..

Andersom zijn er wel een paar meiden geweest die het met mij hebben geprobeerd, maar ik bleef gewoon afstandelijk, had er niet echt behoefte aan...

Nu ineens wel eerlijk gezegd, alleen is er niet echt iemand in mn leven... En hoe ga je daar naar op zoek?
Vind eigenlijk nooit echt iemand leuk :') Iemand blijft hooguit een minuut in mn gedachten hangen en daarna ben ik weer met andere dingen bezig..
Je gaat niet op zoek. Jij bent toch best tevreden met je leven verder? 'Mist' er naast een relatie iets? Als dat niet het geval is dan hoeft er dus ook niks te veranderen.

Alleen comfort zones afbreken. Dat raad ik iedereen aan. Doe dingen die je anders nooit doet, daar kom je ook weer andere mensen tegen en wie weet waar dat toe leidt.
pi_107922545
Is het Valentijnsdag vandaag? Wat jammer, ik wist niet eens dat het alweer de 14e is. En wat gaat het snel. :') Ik heb gisteren alle mannen in mijn leven definitief gedumpt. Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
  maandag 13 februari 2012 @ 10:32:57 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107922581
quote:
13s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Is het Valentijnsdag vandaag? Wat jammer, ik wist niet eens dat het alweer de 14e is. En wat gaat het snel. :') Ik heb gisteren alle mannen in mijn leven definitief gedumpt. Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
Schat, kijk eens naar je postdatum. :')
C'est la vie
pi_107922588
quote:
Het is de 13e.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_107922601
quote:
Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
:')
pi_107922612
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Schat, kijk eens naar je postdatum. :')
Ik zie het. Ik heb geen benul maar van data; ik heb zowaar geen dagelijkse verplichtingen meer behalve werken. Ik heb niet stilgestaan bij Valentijn. Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel. :')
pi_107922631
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik zie het. Ik heb geen benul maar van data; ik heb zowaar geen dagelijkse verplichtingen meer behalve werken. Ik heb niet stilgestaan bij Valentijn. Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel. :')
Doe je toch zelf.
pi_107922652
quote:
Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel. :')
Ik ben niet de enige die dit bijzonder kansloos vind of wel? :')
pi_107922662
quote:
13s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt, bijzonder kansloos.
pi_107922671
quote:
13s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik heb eens uggs gekregen van een kerel die mij leuk vond op Valentijnsdag. Zo kansloos vind ik het anders niet. :') Maar ja, dan maar niets op Valentijnsdag, ook prima. Hoe is het hier verder?
  maandag 13 februari 2012 @ 10:37:54 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107922693
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik heb eens uggs gekregen van een kerel die mij leuk vond op Valentijnsdag. Zo kansloos vind ik het anders niet. :') Maar ja, dan maar niets op Valentijnsdag, ook prima. Hoe is het hier verder?
Just a material girl living in a material world.
C'est la vie
pi_107922695
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Dat maakt je alleen nog maar kanslozer. :')
Materialistische oppervlakkige vrouwen.. :') :r
pi_107922708
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

QFT
pi_107922750
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Just a material girl living in a material world.
Nah, een klein dik meisje dat misbruik maakt van onzekere muurbloempjes en hun zakgeld.
pi_107922754
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, moet je als man-zijnde maar niet zo onnozel zijn om cadeautjes te kopen terwijl je geen relatie hebt of terwijl ik zelfs al in een relatie zit. ;)

quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nah, een klein dik meisje dat misbruik maakt van onzekere muurbloempjes en hun zakgeld.
Ja, 1.60/56 kilo. Ik ben op weg naar de 54. Onzekere muurbloempjes houd ik niet van, van die patsers in de sportschool die je dan ineens ''tips'' komen geven. :r
pi_107922768
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee, moet je als man-zijnde maar niet zo onnozel zijn om cadeautjes te kopen terwijl je geen relatie hebt of terwijl ik zelfs al in een relatie zit. ;)
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

pi_107922792
Valentijnsdag. Commerciële zwik. Hoe onromantisch is het als je juist op die dag wat gaat doen. Alsof je zo'n dag nodig hebt om eraan te denken.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107922794
quote:

[..]

Bestaan die mannen echt? Die zijn toch geen charitatieve instelling?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107922809
quote:

[..]

Je zegt net dat je liever die mannen aan het lijntje had willen houden om dingen van ze te krijgen.. :')
Wellicht zijn die arme mannen te naief om te besseffen dat je enkel een asociale materialistische snol bent, maar dat zegt toch meer over jou dan over die mannen.
pi_107922830
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:42 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Bestaan die mannen echt? Die zijn toch geen charitatieve instelling?
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo. _O-
pi_107922843
quote:

[..]

Wat, mannen zijn piñata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven? :')
pi_107922863
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo. _O-
Zie ook wel in wrm je dit topic geopend hebt.
Wat heb ik? - Nergens zin in...
pi_107922864
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat, mannen zijn piñata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven? :')
blijkbaar bestaan ze wel...
pi_107922916
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:45 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zie ook wel in wrm je dit topic geopend hebt.
Wat heb ik? - Nergens zin in...
_O- Ik wist niet dat het dat kind was. :')
Het meisje dat bang was oppervlakkig gevonden te worden, en totaal niet snapte waar dat vandaan kwam toch? :')
pi_107923689
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je gaat niet op zoek. Jij bent toch best tevreden met je leven verder? 'Mist' er naast een relatie iets? Als dat niet het geval is dan hoeft er dus ook niks te veranderen.

Alleen comfort zones afbreken. Dat raad ik iedereen aan. Doe dingen die je anders nooit doet, daar kom je ook weer andere mensen tegen en wie weet waar dat toe leidt.
Nee, weet ik ook wel... :*

Comfort zones heb ik ook afgebroken.. Heb het de laatste tijd juist zo druk in mijn leven, dat ik er eerder aan zit te denken om mijn comfortzone weer op te gaan zoeken.....

Kom ook genoeg andere mensen tegen, ook meiden, en ook leuke meiden. Maar die stap die daarna hoort te komen, die volgt niet..

Heb er op de een of andere manier geen zin in om ergens moeite in te gaan steken wat relaties betreft, maar anderzijds mis ik het ook zo... :'(

Oogcontact bijvoorbeeld probeer ik meestal te vermijden, omdat als je terugkijkt, een meid misschien een gesprek met je wil beginnen en dan wil ik het liefst met rust gelaten worden... Beetje dubbel allemaal...
pi_107924031
quote:

[..]

Lach er maar om :')
geen enkele kerel zou mij dat geven hoor want ze zien me niet als een hoer die omkoopbaar is met uggs

benzin al in therapie trouwens? of lullen we allemaal nog steeds in het zelfde rondje?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107924839
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lach er maar om :')
geen enkele kerel zou mij dat geven hoor want ze zien me niet als een hoer die omkoopbaar is met uggs

benzin al in therapie trouwens? of lullen we allemaal nog steeds in het zelfde rondje?
Nee? Je (als je die hebt) vriend ook niet? Hij was gewoon verliefd; nog steeds. En dat kan.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb haast geen tieten dus dat gaat niet :') :P en zo ben ik ook niet ingesteld. Ik denk juist dat het komt omdat ik altijd negeer en dus deels onbereikbaar ben voor zulke types en dat dat misschien leuk is?
pi_107925249
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee? Je (als je die hebt) vriend ook niet? Hij was gewoon verliefd; nog steeds. En dat kan.

[..]

Ik heb haast geen tieten dus dat gaat niet :') :P en zo ben ik ook niet ingesteld. Ik denk juist dat het komt omdat ik altijd negeer en dus deels onbereikbaar ben voor zulke types en dat dat misschien leuk is?
je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)

het is echt allemaal totaal ongepast
maar je komt uit 1993 neem ik aan
over 10 jaar valt het kwartje hopelijk wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107925407
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)

het is echt allemaal totaal ongepast
maar je komt uit 1993 neem ik aan
over 10 jaar valt het kwartje hopelijk wel
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien. :)
pi_107925493
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien. :)
iemand met een 'normale' houding krijgt dat soort dingen ook niet aangeboden dus je zult toch wel iets uitstralen he :')

het is ook geen doosje bonbons of zo waar we het over hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107925523
quote:

[..]

Omdat je mensen daar speciaal voor aan het lijntje wilde houden ben je in feite een hele slechte hoer.
pi_107925876
quote:

[..]

Jawel hoor.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_107926141
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
pi_107926182
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
pi_107926395
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zeg :') maar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
pi_107926454
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zeg :') maar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
Je lult jezelf vast
pi_107926661
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je lult jezelf vast
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
pi_107926694
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:

Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
:') En meiden met uggs :')
pi_107926737
quote:

[..]

Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
en als ze het wel zouden doen hoop ik dat ze ouders hebben die ze meteen terug zouden geven :')
als mijn mama er achter zou komen dat ik ook maar de indruk wekte dat mijn liefde te koop was had ze me opgesloten tot mijn 42ste
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107926785
quote:

[..]

Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
pi_107926869
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
Mooie conclusie. :)
pi_107926887
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
Ik wel. Jammer dan. ;)
pi_107926908
jij bent toch die esperanza93 of zo? die zichzelf enorm knap etc vindt? ~:)
pi_107926925
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
pi_107926960
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef dawg het volgende:
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
pi_107926991
he jongens laten we esmerallda93 bashen
pi_107927004
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
pi_107927018
Mijn beste vriendin had meerdere jongens achter zich aan, waaronder ook een die cadeautjes gaf. Op een dag kwam ze thuis en had hij een taart met haar foto laten maken, en in de ijskast gezet. Om maar iets te noemen. Dus die belde mij, wat ik nu weer heb gekregen!!?! Dus ik vroeg al, wat ga je er mee doen dan? Ja opeten natuurlijk!
Op mijn opmerking dat ze daarmee een signaal af gaf, dat ze zijn aandacht waardeert, reageerde ze vrij verbaasd. Want dat zag ze niet in.
Ik zou nooit cadeaus of wat dan ook aannemen van iemand die ik niet zag zitten. Om een signaal, en toch ook vooral omdat ik mij behoorlijk lullig zou voelen tegenover iemand.
Hell, ik laat een goede vriend nog niet eens een bioscoopkaartje betalen.

Maar mag ie verder weer ontopic?
pi_107927036
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
Ik bash niet, ik geef enkel mijn mening/visie op jouw normen en waarden. :)
Wellicht iets om aan te denken als je je afvraagd waarom mensen je oppervlakkig vinden.
pi_107927091
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef dawg het volgende:
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
Nee. Echt nooit gezegd. Misschien dat fok!kers dat over mij hebben gezegd omdat ik wel eens heb gemeet en gecamt. Dat heb ik wel eens gelezen.
pi_107927406
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar mag ie verder weer ontopic?
ik ging er vanuit dat lauzi hier poste omdat ze versierproblemen heeft en dan lijkt ie me behoorlijk ontopic
probeer met deze houding maar eens een serieuze relatie op te bouwen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927552
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners en :') in de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht ;)
pi_107927593
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners en :') in de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht ;)
een onliner kan ook een eye opener zijn

en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 13 februari 2012 @ 13:29:49 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107927723
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een onliner kan ook een eye opener zijn

en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren :')
ik hoor niks geks?
pi_107927754
ik snap je niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927808
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel ;)

Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd :)
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens op :) Dat is aan hun
pi_107927847
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd :)
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens op :) Dat is aan hun
richard kan ook niet ongedaan maken dat ie het verknalt heeft bij dat ene meisje
maar tips over die situatie kunnen zijn houding wel veranderen
en lauzi moet in mijn ogen nodig haar houding veranderen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927918
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Nee, maar soms helpt het om van meerdere mensen te zien wat ze er van denken.
Dat heeft mij in het verleden wel geholpen. :)
pi_107927994
Ok, deels een punt :)
Maar het feit blijft dat zij dingen aanneemt/accepteert, van mensen die het aanbieden. Daar is zij niet alleen schuldig aan.
En ik denk dat Richard zich wel een tweede keer bedenkt voor hij dronken bij een meisje verschijnt, al zit het er dik in dat hij drank gebruikt om zijn angsten te overwinnen..
pi_107928051
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, deels een punt :)
Maar het feit blijft dat zij dingen aanneemt/accepteert, van mensen die het aanbieden. Daar is zij niet alleen schuldig aan.
En ik denk dat Richard zich wel een tweede keer bedenkt voor hij dronken bij een meisje verschijnt, al zit het er dik in dat hij drank gebruikt om zijn angsten te overwinnen..
hoezo? zij is toch degene die uitstraalt dat ze dat kan waarderen en uiteindelijk ook zulke dingen aan neemt?
volgens mij zegt dat heel veel over hoe je over komt op mannen en wat voor soort je daar mee aantrekt

en het feit dat je dat doet zegt waarschijnlijk ook heel veel over je en allerlei angsten etc
ik zie echt niet waarom dit zo anders is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107928107
Ik ben het er niet mee eens dat ze uitstraalt dat ze uberhaupt cadeaus aanneemt. Ze geeft wel een signaal van waardering af door het te accepteren :)

Ik krijg ook wel eens iets aangeboden, maar dat sla ik altijd netjes af. En ik straal nou niet bepaald iets uit
  maandag 13 februari 2012 @ 15:10:21 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107931048
Rhubarbje, je hebt nogal eens de neiging door te drammen. Als iemand niet ingaat op wat je zegt of het er niet mee eens is heeft het weinig zin om er eindeloos over door te gaan. Zo dit ook. Als ze Uggs aanneemt als valentijnscadeau moet ze dat uiteindelijk zelf weten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107932252
Rhu en king een match made in heaven *; .
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107932526
quote:

[..]

Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.
pi_107932696
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.
Lijkt me niet naïef. Eerder een volledig verkeerde manier om te proberen een meisje voor je te winnen. Ze geven zo'n cadeau niet zomaar. Wat je zegt, die verwachten echt wat terug, en dan niet iets in de materiële sfeer..
pi_107932949
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Rhu en king een match made in heaven *; .
Nee Kingtoppie is leuk en knap.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]
en dan niet iets in de materiële sfeer..
Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.
  maandag 13 februari 2012 @ 16:06:13 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107933023
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nee Kingtoppie is leuk en knap.

Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.
Maar we weten wel hoe mannen denken.

Kleine cadeautjes geef ik ook wel eens hoor, maar Uggs? Tenzij het nepdingen uit Beverwijk waren, dan ben je wel héél ver heen wanneer je zoiets geeft voor Valentijnsdag. En daar zou je dan dus geen misbruik van moeten maken.
pi_107933106
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef twi het volgende:

[..]

Maar we weten wel hoe mannen denken.

Kleine cadeautjes geef ik ook wel eens hoor, maar Uggs? Tenzij het nepdingen uit Beverwijk waren, dan ben je wel héél ver heen wanneer je zoiets geeft voor Valentijnsdag. En daar zou je dan dus geen misbruik van moeten maken.
Nee, twi, niet iedere man is hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')