Zit ik ook in hoor...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het, maar ik weet wel dat het moeilijk kan zijn als je in een diep dal zit.
Dat is toch juist goed dan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik zit in een dalletje, maar goed ik heb eigenlijk weinig om over te klagen.
Ik zit ook effe in een "dalletje", maar ik weet wel waar dat vandaan komtquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik zit in een dalletje, maar goed ik heb eigenlijk weinig om over te klagen.
Nou ja, ik voel me niet echt lekker. Maar de dingen waar ik me niet goed over voel zijn het eigenlijk niet waard om over te klagen.quote:
Dan ben je al heel goed op weg.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja, ik voel me niet echt lekker. Maar de dingen waar ik me niet goed over voel zijn het eigenlijk niet waard om over te klagen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je al heel goed op weg.Je weet dat je in een dalletje zit en je weet dat de dingen waar je over in zit eigenlijk niet zo belangrijk zijn.
Waarom baal je van valentijnsdag?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef benzin het volgende:
Ik zit niet in een dalletje, ik zit op het moment in de Grand Canyon![]()
Ik hoop dat het weer snel beter wordt. Ik werk op het moment gewoon heel hard, sta onder druk, zit slecht in mijn vel en baal van valentijnsdag. Het wordt vast ook wel weer iets beter![]()
Het herinnert me er weer aan dat ik weer een jaar niet heb bereikt wat ik wilde hebben. Ik verlang zo naar dat vriendinnetje.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom baal je van valentijnsdag?
Echt je trekt het je veel te veel aan. Sorry dat ik het moet zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Het herinnert me er weer aan dat ik weer een jaar niet heb bereikt wat ik wilde hebben. Ik verlang zo naar dat vriendinnetje.
Daarnaast ga ik overmorgen gewoon overal stelletjes enzo zien en daar heb ik gewoon echt geen zin in.
Het enige dat ik ooit op valentijnsdag heb gehad een kaart van iemand die een grap wilde uithalen.Ik zou het leuk vinden om desnoods alleen iets als een complimentje te krijgen of een lieve blik.
Op zo'n dag is het gewoon extra pijnlijk maar goed mij boeit heel die dag niet. Fucking onzinquote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Die stelletjes zijn er vandaag en morgen ook hoor.
Zullen we met zn allen benzin een gemeend ecardje sturen voor valentijn?
beter stuur je hem een ticket naar het verre oosten, misschien dat een tijdje alleen op reis hem goed doet.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan is ie alleen in een vreemd land, dat gaat al helemaal fout.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
beter stuur je hem een ticket naar het verre oosten, misschien dat een tijdje alleen op reis hem goed doet.
Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is ie alleen in een vreemd land, dat gaat al helemaal fout.
het zal je verbazen hoe vindingrijk iemand kan zijn als puntje bij paaltje komt.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is ie alleen in een vreemd land, dat gaat al helemaal fout.
Dat is waar. Alleen bij sommige mensen zal dat niet werken. Te veel verandering is niet goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe vindingrijk iemand kan zijn als puntje bij paaltje komt.
Zeg me maar als ik het fout heb hoor.quote:
het kan ook dat hij zoveel nieuwe indrukken opdoet dat hij niet bezig is met de dingen waar hij nu over post.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg me maar als ik het fout heb hoor.
Je komt niet over als iemand van nature mensen uit zichzelf opzoekt, dus als je in Nederland als niet zo makkelijk contact denk ik in het buitenland ook niet. Daarnaast hou je niet van verandering, dat plus het feit dat je dan waarschijnlijk kampt met dezelfde eenzaamheid als hier, maar dan ben je dus eenzaam in een vreemd land waar je al helemaal niemand hebt.
Klopt allemaal wel. Aan de andere kant heb ik hier ook niemand, dus er is niet zoveel verschil.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg me maar als ik het fout heb hoor.
Je komt niet over als iemand van nature mensen uit zichzelf opzoekt, dus als je in Nederland als niet zo makkelijk contact denk ik in het buitenland ook niet. Daarnaast hou je niet van verandering, dat plus het feit dat je dan waarschijnlijk kampt met dezelfde eenzaamheid als hier, maar dan ben je dus eenzaam in een vreemd land waar je al helemaal niemand hebt.
Dat ben ik hier in Nederland ook dusquote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
het kan ook dat hij zoveel nieuwe indrukken opdoet dat hij niet bezig is met de dingen waar hij nu over post.
plus het kan goed voor je zelfvertrouwen zijn als je alleen in een ver land zit en op jezelf aangewezen bent voor eten, slapen, vermaak, vervoer, etc.
Je hebt de OP niet gelezen? Daar staat het volgende in:quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmm, ik probeer dit topic reeks al een tijdje te volgen, maar het gaat naar mijn mening meer over het lage zelfvertrouwen en de wanhopige roep naar aandacht van een paar users zoals Benzin dan over versieren zelf.
Maar je bent uiteraard meer dan welkom om andere vragen over versieren te stellen als je die hebt, zelfs zonder die mentale problemen die het moeilijk)er) maken.quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Wat bedoel je daarmee?
Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.
Maar je wil toch versieren?
Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.
Waarom zou je? Wat heeft hij er aan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Gewoon mariniersopleiding. Discipline en goed buff worden, daar heb je je hele leven plezier van.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Djieluh het volgende:
Is misschien het leger niks voor Benzin? Uiteindelijk moet hij zichzelf eerst op de rails krijgen. Je zal dan een teamverband opbouwen en nieuwe vrienden maken. Misschien dat dit enigszins helpt? Je moet van onderaan beginnen, dus eerst jezelf verbeteren en daarna de casanova uithangen
Hij is van mening dat een vriendin al zijn problemen gaat oplossen. Een relatie is in zijn ogen de oplossing voor alles!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Djieluh het volgende:
Is misschien het leger niks voor Benzin? Uiteindelijk moet hij zichzelf eerst op de rails krijgen. Je zal dan een teamverband opbouwen en nieuwe vrienden maken. Misschien dat dit enigszins helpt? Je moet van onderaan beginnen, dus eerst jezelf verbeteren en daarna de casanova uithangen
Je gaat niet op zoek. Jij bent toch best tevreden met je leven verder? 'Mist' er naast een relatie iets? Als dat niet het geval is dan hoeft er dus ook niks te veranderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:15 schreef JiggyJ het volgende:
Damn![]()
Opeens mis ik ''het'' toch best wel, een relatie en alles daaromheen...
Sinds mei 2010 ben ik vrijgezel, en na eerst een periode heel introvert te zijn geweest ben ik daarna gewoon lekker verder gegaan met mijn leven..
Alle aandacht voor vrouwen leek echter wel verdwenen. Zag natuurlijk wel leuke exemplaren rondlopen, maar nooit het idee in mn hoofd om van iemand werk te maken..
Andersom zijn er wel een paar meiden geweest die het met mij hebben geprobeerd, maar ik bleef gewoon afstandelijk, had er niet echt behoefte aan...
Nu ineens wel eerlijk gezegd, alleen is er niet echt iemand in mn leven... En hoe ga je daar naar op zoek?
Vind eigenlijk nooit echt iemand leukIemand blijft hooguit een minuut in mn gedachten hangen en daarna ben ik weer met andere dingen bezig..
Schat, kijk eens naar je postdatum.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Is het Valentijnsdag vandaag? Wat jammer, ik wist niet eens dat het alweer de 14e is. En wat gaat het snel.Ik heb gisteren alle mannen in mijn leven definitief gedumpt. Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
Het is de 13e.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Is het Valentijnsdag vandaag? Wat jammer, ik wist niet eens dat het alweer de 14e is. En wat gaat het snel.Ik heb gisteren alle mannen in mijn leven definitief gedumpt. Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Had ik maar gewacht, wie wat wat voor leuke cadeautjes ik zou hebben gekregen.
Ik zie het. Ik heb geen benul maar van data; ik heb zowaar geen dagelijkse verplichtingen meer behalve werken. Ik heb niet stilgestaan bij Valentijn. Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat, kijk eens naar je postdatum.
Doe je toch zelf.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik heb geen benul maar van data; ik heb zowaar geen dagelijkse verplichtingen meer behalve werken. Ik heb niet stilgestaan bij Valentijn. Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel.
Ik ben niet de enige die dit bijzonder kansloos vind of wel?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel.
Klopt, bijzonder kansloos.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dit bijzonder kansloos vind of wel?
Ik heb eens uggs gekregen van een kerel die mij leuk vond op Valentijnsdag. Zo kansloos vind ik het anders niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dit bijzonder kansloos vind of wel?
Just a material girl living in a material world.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb eens uggs gekregen van een kerel die mij leuk vond op Valentijnsdag. Zo kansloos vind ik het anders niet.Maar ja, dan maar niets op Valentijnsdag, ook prima. Hoe is het hier verder?
Dat maakt je alleen nog maar kanslozer.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb eens uggs gekregen van een kerel die mij leuk vond op Valentijnsdag. Zo kansloos vind ik het anders niet.Maar ja, dan maar niets op Valentijnsdag, ook prima. Hoe is het hier verder?
QFTquote:Op maandag 13 februari 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt je alleen nog maar kanslozer.
Materialistische oppervlakkige vrouwen..![]()
Nah, een klein dik meisje dat misbruik maakt van onzekere muurbloempjes en hun zakgeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Just a material girl living in a material world.
Nee, moet je als man-zijnde maar niet zo onnozel zijn om cadeautjes te kopen terwijl je geen relatie hebt of terwijl ik zelfs al in een relatie zit.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt je alleen nog maar kanslozer.
Materialistische oppervlakkige vrouwen..![]()
Ja, 1.60/56 kilo. Ik ben op weg naar de 54. Onzekere muurbloempjes houd ik niet van, van die patsers in de sportschool die je dan ineens ''tips'' komen geven.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, een klein dik meisje dat misbruik maakt van onzekere muurbloempjes en hun zakgeld.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee, moet je als man-zijnde maar niet zo onnozel zijn om cadeautjes te kopen terwijl je geen relatie hebt of terwijl ik zelfs al in een relatie zit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, een klein dik meisje dat misbruik maakt van onzekere muurbloempjes en hun zakgeld.
Bestaan die mannen echt? Die zijn toch geen charitatieve instelling?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee, moet je als man-zijnde maar niet zo onnozel zijn om cadeautjes te kopen terwijl je geen relatie hebt of terwijl ik zelfs al in een relatie zit.
Je zegt net dat je liever die mannen aan het lijntje had willen houden om dingen van ze te krijgen..quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:42 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Bestaan die mannen echt? Die zijn toch geen charitatieve instelling?
Wat, mannen zijn piñata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik heb geen benul maar van data; ik heb zowaar geen dagelijkse verplichtingen meer behalve werken. Ik heb niet stilgestaan bij Valentijn. Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel.
Zie ook wel in wrm je dit topic geopend hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo.
blijkbaar bestaan ze wel...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, mannen zijn piñata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie ook wel in wrm je dit topic geopend hebt.
Wat heb ik? - Nergens zin in...
Nee, weet ik ook wel...quote:Op maandag 13 februari 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je gaat niet op zoek. Jij bent toch best tevreden met je leven verder? 'Mist' er naast een relatie iets? Als dat niet het geval is dan hoeft er dus ook niks te veranderen.
Alleen comfort zones afbreken. Dat raad ik iedereen aan. Doe dingen die je anders nooit doet, daar kom je ook weer andere mensen tegen en wie weet waar dat toe leidt.
Lach er maar omquote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee? Je (als je die hebt) vriend ook niet? Hij was gewoon verliefd; nog steeds. En dat kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lach er maar om
geen enkele kerel zou mij dat geven hoor want ze zien me niet als een hoer die omkoopbaar is met uggs
benzin al in therapie trouwens? of lullen we allemaal nog steeds in het zelfde rondje?
Ik heb haast geen tieten dus dat gaat nietquote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, mannen zijn piñata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven?
je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)quote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee? Je (als je die hebt) vriend ook niet? Hij was gewoon verliefd; nog steeds. En dat kan.
[..]
Ik heb haast geen tieten dus dat gaat niet![]()
en zo ben ik ook niet ingesteld. Ik denk juist dat het komt omdat ik altijd negeer en dus deels onbereikbaar ben voor zulke types en dat dat misschien leuk is?
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)
het is echt allemaal totaal ongepast
maar je komt uit 1993 neem ik aan
over 10 jaar valt het kwartje hopelijk wel
iemand met een 'normale' houding krijgt dat soort dingen ook niet aangeboden dus je zult toch wel iets uitstralen hequote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.
Omdat je mensen daar speciaal voor aan het lijntje wilde houden ben je in feite een hele slechte hoer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.quote:
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zegquote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
Je lult jezelf vastquote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zegmaar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Mooie conclusie.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
Ik wel. Jammer dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef dawg het volgende:
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
Ik bash niet, ik geef enkel mijn mening/visie op jouw normen en waarden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
Nee. Echt nooit gezegd. Misschien dat fok!kers dat over mij hebben gezegd omdat ik wel eens heb gemeet en gecamt. Dat heb ik wel eens gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef dawg het volgende:
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
ik ging er vanuit dat lauzi hier poste omdat ze versierproblemen heeft en dan lijkt ie me behoorlijk ontopicquote:
een onliner kan ook een eye opener zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners enin de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht
ik hoor niks geks?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een onliner kan ook een eye opener zijn
en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren
richard kan ook niet ongedaan maken dat ie het verknalt heeft bij dat ene meisjequote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel
Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd![]()
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens opDat is aan hun
Nee, maar soms helpt het om van meerdere mensen te zien wat ze er van denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel
Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd![]()
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens opDat is aan hun
hoezo? zij is toch degene die uitstraalt dat ze dat kan waarderen en uiteindelijk ook zulke dingen aan neemt?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, deels een punt
Maar het feit blijft dat zij dingen aanneemt/accepteert, van mensen die het aanbieden. Daar is zij niet alleen schuldig aan.
En ik denk dat Richard zich wel een tweede keer bedenkt voor hij dronken bij een meisje verschijnt, al zit het er dik in dat hij drank gebruikt om zijn angsten te overwinnen..
Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Lijkt me niet naïef. Eerder een volledig verkeerde manier om te proberen een meisje voor je te winnen. Ze geven zo'n cadeau niet zomaar. Wat je zegt, die verwachten echt wat terug, en dan niet iets in de materiële sfeer..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.
Nee Kingtoppie is leuk en knap.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Rhu en king een match made in heaven.
Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
en dan niet iets in de materiële sfeer..
Maar we weten wel hoe mannen denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nee Kingtoppie is leuk en knap.
Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.
Nee, twi, niet iedere man is hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Maar we weten wel hoe mannen denken.
Kleine cadeautjes geef ik ook wel eens hoor, maar Uggs? Tenzij het nepdingen uit Beverwijk waren, dan ben je wel héél ver heen wanneer je zoiets geeft voor Valentijnsdag. En daar zou je dan dus geen misbruik van moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |