Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)
het is echt allemaal totaal ongepast
maar je komt uit 1993 neem ik aan
over 10 jaar valt het kwartje hopelijk wel
iemand met een 'normale' houding krijgt dat soort dingen ook niet aangeboden dus je zult toch wel iets uitstralen hequote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.
Omdat je mensen daar speciaal voor aan het lijntje wilde houden ben je in feite een hele slechte hoer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.quote:
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zegquote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
Je lult jezelf vastquote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zegmaar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Mooie conclusie.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
Ik wel. Jammer dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef dawg het volgende:
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
Ik bash niet, ik geef enkel mijn mening/visie op jouw normen en waarden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
Nee. Echt nooit gezegd. Misschien dat fok!kers dat over mij hebben gezegd omdat ik wel eens heb gemeet en gecamt. Dat heb ik wel eens gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef dawg het volgende:
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
ik ging er vanuit dat lauzi hier poste omdat ze versierproblemen heeft en dan lijkt ie me behoorlijk ontopicquote:
een onliner kan ook een eye opener zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners enin de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht
ik hoor niks geks?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een onliner kan ook een eye opener zijn
en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren
richard kan ook niet ongedaan maken dat ie het verknalt heeft bij dat ene meisjequote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel
Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd![]()
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens opDat is aan hun
Nee, maar soms helpt het om van meerdere mensen te zien wat ze er van denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel
Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd![]()
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens opDat is aan hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |