abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107925407
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)

het is echt allemaal totaal ongepast
maar je komt uit 1993 neem ik aan
over 10 jaar valt het kwartje hopelijk wel
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien. :)
pi_107925493
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien. :)
iemand met een 'normale' houding krijgt dat soort dingen ook niet aangeboden dus je zult toch wel iets uitstralen he :')

het is ook geen doosje bonbons of zo waar we het over hebben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107925523
quote:

[..]

Omdat je mensen daar speciaal voor aan het lijntje wilde houden ben je in feite een hele slechte hoer.
pi_107925876
quote:

[..]

Jawel hoor.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_107926141
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
pi_107926182
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
pi_107926395
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zeg :') maar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
pi_107926454
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zeg :') maar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
Je lult jezelf vast
pi_107926661
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je lult jezelf vast
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
pi_107926694
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:

Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
:') En meiden met uggs :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_107926737
quote:

[..]

Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
en als ze het wel zouden doen hoop ik dat ze ouders hebben die ze meteen terug zouden geven :')
als mijn mama er achter zou komen dat ik ook maar de indruk wekte dat mijn liefde te koop was had ze me opgesloten tot mijn 42ste
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107926785
quote:

[..]

Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
pi_107926869
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
Mooie conclusie. :)
pi_107926887
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
Ik wel. Jammer dan. ;)
pi_107926908
jij bent toch die esperanza93 of zo? die zichzelf enorm knap etc vindt? ~:)
pi_107926925
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
pi_107926960
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef dawg het volgende:
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
pi_107926991
he jongens laten we esmerallda93 bashen
pi_107927004
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
pi_107927018
Mijn beste vriendin had meerdere jongens achter zich aan, waaronder ook een die cadeautjes gaf. Op een dag kwam ze thuis en had hij een taart met haar foto laten maken, en in de ijskast gezet. Om maar iets te noemen. Dus die belde mij, wat ik nu weer heb gekregen!!?! Dus ik vroeg al, wat ga je er mee doen dan? Ja opeten natuurlijk!
Op mijn opmerking dat ze daarmee een signaal af gaf, dat ze zijn aandacht waardeert, reageerde ze vrij verbaasd. Want dat zag ze niet in.
Ik zou nooit cadeaus of wat dan ook aannemen van iemand die ik niet zag zitten. Om een signaal, en toch ook vooral omdat ik mij behoorlijk lullig zou voelen tegenover iemand.
Hell, ik laat een goede vriend nog niet eens een bioscoopkaartje betalen.

Maar mag ie verder weer ontopic?
pi_107927036
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
Ik bash niet, ik geef enkel mijn mening/visie op jouw normen en waarden. :)
Wellicht iets om aan te denken als je je afvraagd waarom mensen je oppervlakkig vinden.
pi_107927091
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef dawg het volgende:
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
Nee. Echt nooit gezegd. Misschien dat fok!kers dat over mij hebben gezegd omdat ik wel eens heb gemeet en gecamt. Dat heb ik wel eens gelezen.
pi_107927406
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar mag ie verder weer ontopic?
ik ging er vanuit dat lauzi hier poste omdat ze versierproblemen heeft en dan lijkt ie me behoorlijk ontopic
probeer met deze houding maar eens een serieuze relatie op te bouwen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927552
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners en :') in de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht ;)
pi_107927593
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners en :') in de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht ;)
een onliner kan ook een eye opener zijn

en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 13 februari 2012 @ 13:29:49 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107927723
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een onliner kan ook een eye opener zijn

en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren :')
ik hoor niks geks?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107927754
ik snap je niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927808
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel ;)

Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd :)
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens op :) Dat is aan hun
pi_107927847
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd :)
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens op :) Dat is aan hun
richard kan ook niet ongedaan maken dat ie het verknalt heeft bij dat ene meisje
maar tips over die situatie kunnen zijn houding wel veranderen
en lauzi moet in mijn ogen nodig haar houding veranderen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927918
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Nee, maar soms helpt het om van meerdere mensen te zien wat ze er van denken.
Dat heeft mij in het verleden wel geholpen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')