Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef dawg het volgende:
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
Ik bash niet, ik geef enkel mijn mening/visie op jouw normen en waarden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
Nee. Echt nooit gezegd. Misschien dat fok!kers dat over mij hebben gezegd omdat ik wel eens heb gemeet en gecamt. Dat heb ik wel eens gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef dawg het volgende:
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
ik ging er vanuit dat lauzi hier poste omdat ze versierproblemen heeft en dan lijkt ie me behoorlijk ontopicquote:
een onliner kan ook een eye opener zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners enin de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht
ik hoor niks geks?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een onliner kan ook een eye opener zijn
en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren
richard kan ook niet ongedaan maken dat ie het verknalt heeft bij dat ene meisjequote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel
Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd![]()
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens opDat is aan hun
Nee, maar soms helpt het om van meerdere mensen te zien wat ze er van denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel
Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd![]()
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens opDat is aan hun
hoezo? zij is toch degene die uitstraalt dat ze dat kan waarderen en uiteindelijk ook zulke dingen aan neemt?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, deels een punt
Maar het feit blijft dat zij dingen aanneemt/accepteert, van mensen die het aanbieden. Daar is zij niet alleen schuldig aan.
En ik denk dat Richard zich wel een tweede keer bedenkt voor hij dronken bij een meisje verschijnt, al zit het er dik in dat hij drank gebruikt om zijn angsten te overwinnen..
Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Lijkt me niet naïef. Eerder een volledig verkeerde manier om te proberen een meisje voor je te winnen. Ze geven zo'n cadeau niet zomaar. Wat je zegt, die verwachten echt wat terug, en dan niet iets in de materiële sfeer..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.
Nee Kingtoppie is leuk en knap.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Rhu en king een match made in heaven.
Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
en dan niet iets in de materiële sfeer..
Maar we weten wel hoe mannen denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nee Kingtoppie is leuk en knap.
Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.
Nee, twi, niet iedere man is hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Maar we weten wel hoe mannen denken.
Kleine cadeautjes geef ik ook wel eens hoor, maar Uggs? Tenzij het nepdingen uit Beverwijk waren, dan ben je wel héél ver heen wanneer je zoiets geeft voor Valentijnsdag. En daar zou je dan dus geen misbruik van moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |