abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107926925
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
pi_107926960
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef dawg het volgende:
want dan snap ik het wel natuurlijk. dan heb je er ook gewoon recht op.
Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
pi_107926991
he jongens laten we esmerallda93 bashen
pi_107927004
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
pi_107927018
Mijn beste vriendin had meerdere jongens achter zich aan, waaronder ook een die cadeautjes gaf. Op een dag kwam ze thuis en had hij een taart met haar foto laten maken, en in de ijskast gezet. Om maar iets te noemen. Dus die belde mij, wat ik nu weer heb gekregen!!?! Dus ik vroeg al, wat ga je er mee doen dan? Ja opeten natuurlijk!
Op mijn opmerking dat ze daarmee een signaal af gaf, dat ze zijn aandacht waardeert, reageerde ze vrij verbaasd. Want dat zag ze niet in.
Ik zou nooit cadeaus of wat dan ook aannemen van iemand die ik niet zag zitten. Om een signaal, en toch ook vooral omdat ik mij behoorlijk lullig zou voelen tegenover iemand.
Hell, ik laat een goede vriend nog niet eens een bioscoopkaartje betalen.

Maar mag ie verder weer ontopic?
pi_107927036
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet enorm knap hoor. Hoe jij daarbij komt weet ik niet. Laten we on-topic gaan i.p.v. Lauzi bashen.
Ik bash niet, ik geef enkel mijn mening/visie op jouw normen en waarden. :)
Wellicht iets om aan te denken als je je afvraagd waarom mensen je oppervlakkig vinden.
pi_107927091
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef dawg het volgende:
is geen bash hoor. dacht ik gewoon ergens gelezen te hebben.
Nee. Echt nooit gezegd. Misschien dat fok!kers dat over mij hebben gezegd omdat ik wel eens heb gemeet en gecamt. Dat heb ik wel eens gelezen.
pi_107927406
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar mag ie verder weer ontopic?
ik ging er vanuit dat lauzi hier poste omdat ze versierproblemen heeft en dan lijkt ie me behoorlijk ontopic
probeer met deze houding maar eens een serieuze relatie op te bouwen :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107927552
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners en :') in de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht ;)
pi_107927593
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Even los van haar versierproblemen, staan er een hoop oneliners en :') in de afgelopen 2 pagina's. Dat heeft bar weinig met dit topic te maken. Verder is Lauzi vrij jong, en hoewel ik nu niet achter haar mening sta, kan ik mij nog wel herinneren dat ik vroeger als jong meisje ook zo dacht ;)
een onliner kan ook een eye opener zijn

en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 13 februari 2012 @ 13:29:49 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107927723
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een onliner kan ook een eye opener zijn

en als dat laatste een criterium is: toen ik zo oud was als heloef en benzin had ik ook geen zelfvertrouwen dus dan hoeven we daar ook niet meer op te reageren :')
ik hoor niks geks?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107927754
ik snap je niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927808
Dat zijn niet de oneliners waar ik op doel ;)

Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd :)
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens op :) Dat is aan hun
pi_107927847
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Mijn punt is.. Het heeft geen zin om te blijven herhalen wat in het verleden is gebeurd :)
Benzin kan nog stappen de goede richting in zetten. Lauzi kan niet ongedaan maken dat haar Uggs werden aangeboden voor Valentijn. Tsja en als ze dat soort dingen blijft accepteren, zoekt ze blijkaar ook een bepaald soort jongens op :) Dat is aan hun
richard kan ook niet ongedaan maken dat ie het verknalt heeft bij dat ene meisje
maar tips over die situatie kunnen zijn houding wel veranderen
en lauzi moet in mijn ogen nodig haar houding veranderen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107927918
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Nee, maar soms helpt het om van meerdere mensen te zien wat ze er van denken.
Dat heeft mij in het verleden wel geholpen. :)
pi_107927994
Ok, deels een punt :)
Maar het feit blijft dat zij dingen aanneemt/accepteert, van mensen die het aanbieden. Daar is zij niet alleen schuldig aan.
En ik denk dat Richard zich wel een tweede keer bedenkt voor hij dronken bij een meisje verschijnt, al zit het er dik in dat hij drank gebruikt om zijn angsten te overwinnen..
pi_107928051
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, deels een punt :)
Maar het feit blijft dat zij dingen aanneemt/accepteert, van mensen die het aanbieden. Daar is zij niet alleen schuldig aan.
En ik denk dat Richard zich wel een tweede keer bedenkt voor hij dronken bij een meisje verschijnt, al zit het er dik in dat hij drank gebruikt om zijn angsten te overwinnen..
hoezo? zij is toch degene die uitstraalt dat ze dat kan waarderen en uiteindelijk ook zulke dingen aan neemt?
volgens mij zegt dat heel veel over hoe je over komt op mannen en wat voor soort je daar mee aantrekt

en het feit dat je dat doet zegt waarschijnlijk ook heel veel over je en allerlei angsten etc
ik zie echt niet waarom dit zo anders is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107928107
Ik ben het er niet mee eens dat ze uitstraalt dat ze uberhaupt cadeaus aanneemt. Ze geeft wel een signaal van waardering af door het te accepteren :)

Ik krijg ook wel eens iets aangeboden, maar dat sla ik altijd netjes af. En ik straal nou niet bepaald iets uit
  maandag 13 februari 2012 @ 15:10:21 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107931048
Rhubarbje, je hebt nogal eens de neiging door te drammen. Als iemand niet ingaat op wat je zegt of het er niet mee eens is heeft het weinig zin om er eindeloos over door te gaan. Zo dit ook. Als ze Uggs aanneemt als valentijnscadeau moet ze dat uiteindelijk zelf weten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107932252
Rhu en king een match made in heaven *; .
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107932526
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.
pi_107932696
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik sowieso niet. Uggs zijn daar veel te duur voor, zou niet goed voelen om daar niks tegenover te stellen. Ik zie dat gewoon als misbruik maken van iemands naïviteit of verliefdheid.
Lijkt me niet naïef. Eerder een volledig verkeerde manier om te proberen een meisje voor je te winnen. Ze geven zo'n cadeau niet zomaar. Wat je zegt, die verwachten echt wat terug, en dan niet iets in de materiële sfeer..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107932949
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Rhu en king een match made in heaven *; .
Nee Kingtoppie is leuk en knap.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]
en dan niet iets in de materiële sfeer..
Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.
  maandag 13 februari 2012 @ 16:06:13 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107933023
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nee Kingtoppie is leuk en knap.

Niet waar. Jullie kennen hem niet, mij niet, de situatie niet, bla bla.
Maar we weten wel hoe mannen denken.

Kleine cadeautjes geef ik ook wel eens hoor, maar Uggs? Tenzij het nepdingen uit Beverwijk waren, dan ben je wel héél ver heen wanneer je zoiets geeft voor Valentijnsdag. En daar zou je dan dus geen misbruik van moeten maken.
pi_107933106
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef twi het volgende:

[..]

Maar we weten wel hoe mannen denken.

Kleine cadeautjes geef ik ook wel eens hoor, maar Uggs? Tenzij het nepdingen uit Beverwijk waren, dan ben je wel héél ver heen wanneer je zoiets geeft voor Valentijnsdag. En daar zou je dan dus geen misbruik van moeten maken.
Nee, twi, niet iedere man is hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')