Je zegt net dat je liever die mannen aan het lijntje had willen houden om dingen van ze te krijgen..quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee, moet je als man-zijnde maar niet zo onnozel zijn om cadeautjes te kopen terwijl je geen relatie hebt of terwijl ik zelfs al in een relatie zit.
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:42 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Bestaan die mannen echt? Die zijn toch geen charitatieve instelling?
Wat, mannen zijn piņata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik heb geen benul maar van data; ik heb zowaar geen dagelijkse verplichtingen meer behalve werken. Ik heb niet stilgestaan bij Valentijn. Ik had net zo goed even een paar dagen kunnen wachten met de dumpsessies, jammer wel.
Zie ook wel in wrm je dit topic geopend hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb echt eens Uggs gekregen van een jongen terwijl ik in een relatie zat terwijl ik drie keer met hem gepraat had of zo.
blijkbaar bestaan ze wel...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, mannen zijn piņata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie ook wel in wrm je dit topic geopend hebt.
Wat heb ik? - Nergens zin in...
Nee, weet ik ook wel...quote:Op maandag 13 februari 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je gaat niet op zoek. Jij bent toch best tevreden met je leven verder? 'Mist' er naast een relatie iets? Als dat niet het geval is dan hoeft er dus ook niks te veranderen.
Alleen comfort zones afbreken. Dat raad ik iedereen aan. Doe dingen die je anders nooit doet, daar kom je ook weer andere mensen tegen en wie weet waar dat toe leidt.
Lach er maar omquote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee? Je (als je die hebt) vriend ook niet? Hij was gewoon verliefd; nog steeds. En dat kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lach er maar om
geen enkele kerel zou mij dat geven hoor want ze zien me niet als een hoer die omkoopbaar is met uggs
benzin al in therapie trouwens? of lullen we allemaal nog steeds in het zelfde rondje?
Ik heb haast geen tieten dus dat gaat nietquote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, mannen zijn piņata's die, als je maar vaak genoeg met je tieten tegen ze aan slaat, openbarsten en je cadeautjes geven?
je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)quote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee? Je (als je die hebt) vriend ook niet? Hij was gewoon verliefd; nog steeds. En dat kan.
[..]
Ik heb haast geen tieten dus dat gaat niet![]()
en zo ben ik ook niet ingesteld. Ik denk juist dat het komt omdat ik altijd negeer en dus deels onbereikbaar ben voor zulke types en dat dat misschien leuk is?
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ziet het verschil serieus niet tussen iemand met wie je een relatie hebt en je kadotjes geeft en iemand met wie je dat niet hebt (en dan nog het feit dat je wel een relatie had met iemand anders)
het is echt allemaal totaal ongepast
maar je komt uit 1993 neem ik aan
over 10 jaar valt het kwartje hopelijk wel
iemand met een 'normale' houding krijgt dat soort dingen ook niet aangeboden dus je zult toch wel iets uitstralen hequote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.
Omdat je mensen daar speciaal voor aan het lijntje wilde houden ben je in feite een hele slechte hoer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Omdat iemand mij Valentijns cadeautjes geeft waar ik geen relatie mee heb ben ik nog geen hoer of word ik als hoer gezien.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.quote:
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je nog nooit iemand gehad die helemaal gek op jou is terwijl jijzelf niet snapt waarom? Ik wel eens, zo ook deze jongen/man. Ik ben nooit aardig geweest, heb hem altijd afgewezen maar toch.. Conclusie: hij vindt het fijn om afgewezen te worden want zelfs nu (een jaar later) laat hij nog wel eens wat van zich horen. Als hij daadwerkelijk een hoer zou willen was 'ie wel naar de wallen gegaan.
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zegquote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik neem geen Uggs aan van mensen die ik niet leuk vind.
Je lult jezelf vastquote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik de Uggs daadwerkelijk heb aangenomen/gehouden, dat zal wat zijn zegmaar ik geef toe: wanneer ik single was geweest had ik de Uggs wel aangenomen. Tja.
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal ook wat zijn wanneer ik die Uggs daadwerkelijk had aangenomen terwijl ik bezet was. Mijn ex was nogal het jaloerse type maar ik geef gewoon toe dat ik die Uggs had aangenomen wanneer ik vrijgezel was. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hadden gedaan.
Mooie conclusie.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
geen enkel fatsoenlijk meisje zou dat gedaan hebben hoor
Ik wel. Jammer dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent nog kanslozer dan ik al dacht.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen hebt neem je ze niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |