abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107896956
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is nog belangrijker om niet te blijven hangen aan dames waar je toch geen kans meer bij hebt...
Haha, alleen om die tekst zou ik je al willen knuffelen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107896999
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop het :) Maar ik denk dat het er gewoon echt niet is. Op zich ook wel begrijpelijk misschien, ik ben niet echt een catch.
Het enige waarvan ik zou kunnen zeggen qua uiterlijk wat misschien niet aantrekkelijk is bij je is dat je echt nog zo'n jongetjes uiterlijk hebt. Ik denk dat meisjes van jouw leeftijd eerder zoeken naar een volwassen, zelfstandige vent. De juiste kleding kan je daarin al een andere uitstraling geven.
pi_107897066
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is nog belangrijker om niet te blijven hangen aan dames waar je toch geen kans meer bij hebt...
Het is nog belangrijker om uberhaupt mensen gewoon te durven afstrepen.
Rustig aan.
pi_107897111
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is nog belangrijker om uberhaupt mensen gewoon te durven afstrepen.
^O^

Lukt dat bij jou een beetje?
pi_107897275
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

^O^

Lukt dat bij jou een beetje?
Nop..

Er werd over me gezegd dat ik onzeker ben...
Maar ik ben het daar niet mee eens om de reden dat ik me veel aantrek van andere mensen niet voortkomt uit een bewust oordeel over mezelf...

Ik heb echt een of andere serieus genomen moeten worden drang die nergens op slaat..
Een of andere eindeloos begrepen moeten worden drang....
Een drang om met iedereen maar steeds vriendjes te moeten blijven...

Maar waarom heb ik dat?...
Ik weet het niet zo goed.
Rustig aan.
pi_107897631
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het enige waarvan ik zou kunnen zeggen qua uiterlijk wat misschien niet aantrekkelijk is bij je is dat je echt nog zo'n jongetjes uiterlijk hebt. Ik denk dat meisjes van jouw leeftijd eerder zoeken naar een volwassen, zelfstandige vent. De juiste kleding kan je daarin al een andere uitstraling geven.
Ik heb een stropdas, maar ik weet niet hoe ik die moet knopen ;)

Ik zit er op het moment doorheen. Ik heb hele zware weken achter de rug en overmorgen is het valentijnsdag. Het liefste zou ik willen dat de hele wereld vandaag nog verging :) Ik heb zo erg de behoefte aan steun, een knuffel en hoop.
pi_107897925
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb een stropdas, maar ik weet niet hoe ik die moet knopen ;)

Ik zit er op het moment doorheen. Ik heb hele zware weken achter de rug en overmorgen is het valentijnsdag. Het liefste zou ik willen dat de hele wereld vandaag nog verging :) Ik heb zo erg de behoefte aan steun, een knuffel en hoop.
Fuck, valentijnsdag. En dassen knopen moet je gewoon een paar keer geprobeert hebben. Zelfs ik kan het :D En waarom zit je er speciaal doorheen?
pi_107898052
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Fuck, valentijnsdag. En dassen knopen moet je gewoon een paar keer geprobeert hebben. Zelfs ik kan het :D En waarom zit je er speciaal doorheen?
Doordeweeks werk ik, in het weekend werk ik, mijn todolijst wordt steeds langer, ik zorg slecht voor mezelf, sta onder veel druk, heb geen vrienden, doe weinig leuke dingen, heb last van alles en iedereen die maar druk op me zet.

Ik heb geen vrienden en geen vriendinnetje om me een beetje te steunen.

Alles wat ik wil is gelukkig zijn.
pi_107898195
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Doordeweeks werk ik, in het weekend werk ik, mijn todolijst wordt steeds langer, ik zorg slecht voor mezelf, sta onder veel druk, heb geen vrienden, doe weinig leuke dingen, heb last van alles en iedereen die maar druk op me zet.

Ik heb geen vrienden en geen vriendinnetje om me een beetje te steunen.

Alles wat ik wil is gelukkig zijn.
Wie legt druk op je dan? En zou je daar niet wat aan kunnen doen? Leg je niet juist veel druk op jezelf?
pi_107898205
Je legt jezelf de grootste druk op, dat weet je he
pi_107898232
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Fuck, valentijnsdag.
Inderdaad zeg. Gewoon een dag als ieder andere. Genoeg mensen die single zijn en niks te doen hebben met valentijnsdag en genoeg stelletjes die het verdommen om mee te doen aan die commerciële traditie.
pi_107898381
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat weet ik. Maar ik moet ook gewoon zoveel nog doen enzo en ik heb niet echt iets om op te leunen. Ik vraag me ook af hoe alles verder moet de komende tijd en waar ik over pakweg een jaar ben bijvoorbeeld.

Ik kan niet echt ergens terecht, ik moet vrij veel. Ik kan over dingen waar ik eigenlijk echt over met ze zou moeten praten niet tegen mijn ouders praten omdat ik die dingen echt niet durf te zeggen. Ik heb het al druk zat zonder de extra druk die dat dan weer gaat opleveren.

Het is gewoon allemaal teveel voor maar één persoon. Ik zou willen dat ik mezelf kon kopiëren.
pi_107898422
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt gelijk...

Grappig is het.. Dat mijn gevoel daarin erg chaotisch is.. En als het een tijdje goed gaat ik het gevoel heb dat ik weer helemaal niks ben en een zielig hoopje royal sadness...

Ik weet denk ik niet hoe ik het allemaal moet beginnen, en hoe ik het allemaal moet vasthouden..
Rustig aan.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:38:25 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107898494
Valentijnsdag, ach. Wat moet je met zo'n dag? Het is misschien een leuke dag om heel romantisch te laten weten dat je iemand leuk vindt, maar meer ook niet. Trek je er niet te veel van aan.

Verder moet je leren je eigen geluk te maken benzin, niet afhankelijk zijn van derden voor je geluk. Leer jezelf te accepteren om wie en wat je bent. Al is het hartstikke goed van je dat je morgen die 100-push up weken gaat beginnen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107898639
Ik heb die 100 pushups app ook nog. Ben nooit ver gekomen. Gewoon sportschool gejoind.
pi_107898952
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verder moet je leren je eigen geluk te maken benzin, niet afhankelijk zijn van derden voor je geluk. Leer jezelf te accepteren om wie en wat je bent.
Àls ik die dingen toch eens kon :)
pi_107899141
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valentijnsdag, ach. Wat moet je met zo'n dag? Het is misschien een leuke dag om heel romantisch te laten weten dat je iemand leuk vindt, maar meer ook niet. Trek je er niet te veel van aan.

Verder moet je leren je eigen geluk te maken benzin, niet afhankelijk zijn van derden voor je geluk. Leer jezelf te accepteren om wie en wat je bent. Al is het hartstikke goed van je dat je morgen die 100-push up weken gaat beginnen.
En dat klopt gewoon volledig wat je nu neer pent zagen meer mensen dit maar eens in! ;(
pi_107899307
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

En dat klopt gewoon volledig wat je nu neer pent zagen meer mensen dit maar eens in! ;(
Het gevoel van falen kan zeer overweldigend zijn op dit soort dagen. Het gevoel overvalt me en ik kan me er niet tegen verzetten. Ik zal blij zijn als die dag eenmaal voorbij is.
Nuchtere mensen zijn erg simpel hierin, maar gevoelige mensen zijn vatbaar voor dit soort dagen.
  zondag 12 februari 2012 @ 18:25:45 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107899990
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb die 100 pushups app ook nog. Ben nooit ver gekomen. Gewoon sportschool gejoind.
Ja, zou ook kunnen. Maar ik heb momenteel geen geld voor een sportschool. Dus ik doe het maar even zo, ook om discipline te leren.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Àls ik die dingen toch eens kon :)
Ik zal ook niet beweren dat je morgen voor je eigen geluk moet zorgen. Jezelf leren accepteren en uiteindelijk van jezelf gaan houden zijn dingen die niet overnacht gebeuren. Dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen. Iedereen kan het leren, dus jij ook.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Het klinkt simpel, maar ik weet dat het niet simpel is om te doen. Veelal is het vooraf gegaan aan jarenlange zelfhaat, verwaarlozing of algehele apathie. Ik kan het me goed voorstellen dat veel mensen die dit lezen of horen bij zichzelf denken dat dit onmogelijk is.
Er kan gewoon veel tijd in gaan zitten voordat je op dat punt bent.
pi_107901518
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, zou ook kunnen. Maar ik heb momenteel geen geld voor een sportschool. Dus ik doe het maar even zo, ook om discipline te leren.

[..]

Was hier hetzelfde om precies dezelfde reden. Maakte de stap ook minder groot voor mij, kon in ieder geval meer pushups doen dan sommige mensen daar. :') Veel succes, is ook goed voor je ego.
pi_107901877
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Was hier hetzelfde om precies dezelfde reden. Maakte de stap ook minder groot voor mij, kon in ieder geval meer pushups doen dan sommige mensen daar. :') Veel succes, is ook goed voor je ego.
Zo duur is een sportschool toch niet met een goedkoop abbonnementje?
pi_107901911
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

Het klinkt simpel, maar ik weet dat het niet simpel is om te doen. Veelal is het vooraf gegaan aan jarenlange zelfhaat, verwaarlozing of algehele apathie. Ik kan het me goed voorstellen dat veel mensen die dit lezen of horen bij zichzelf denken dat dit onmogelijk is.
Er kan gewoon veel tijd in gaan zitten voordat je op dat punt bent.
Veel mensen genieten gewoon niet van de kleine dingen in het leven zoals nu ben ik weer eens wat aan het plannen voor een nieuw projectje vorige jaar nog een wasmachine gebouwd met onderdelen uit de vuilnisbak :D

Het moet altijd groot zijn snap je? Terwijl mensen eerst eens moeten leren van de kleine succesjes in het leven.
pi_107901940
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo duur is een sportschool toch niet met een goedkoop abbonnementje?
Voor 40 euro heb je al een fiets en kom je ook nog eens ergens in plaats van iedere week op vaste plekken te komen :P
pi_107902142
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Voor 40 euro heb je al een fiets en kom je ook nog eens ergens in plaats van iedere week op vaste plekken te komen :P
De meeste fietsen zijn wel ietsje duurder dan ¤40
  zondag 12 februari 2012 @ 19:34:56 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107902361
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Bedankt, dat zal wel lukken. Toen ik regelmatig opdrukte en op de crosstrainer stond, voelde ik me stukken beter. Zie je ook aan mijn houding dan.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Veel mensen genieten gewoon niet van de kleine dingen in het leven zoals nu ben ik weer eens wat aan het plannen voor een nieuw projectje vorige jaar nog een wasmachine gebouwd met onderdelen uit de vuilnisbak :D

Het moet altijd groot zijn snap je? Terwijl mensen eerst eens moeten leren van de kleine succesjes in het leven.
Ik snap het, maar ik weet wel dat het moeilijk kan zijn als je in een diep dal zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')