abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107878528
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:

[..]

De dingen waar ik angstig voor ben zijn totaal ongerelateerd aan waar ik anderen op beoordeel. Ik heb meer oppervlakkige angsten, qua uiterlijk, maatschappelijk succes. Dingen waar ik bij anderen in veel gevallen veel minder tot niets om geef. Maar qua snel oordelen op zich, zou het inderdaad kunnen dat dat onbewust een grote rol speelt. Jammer, het lijkt me wel een lastig patroon om uit te geraken.
Toch waarom hecht je aan maatschappelijk succes?

Ik denk juist dat zoiets je niet veel verder zal brengen in heel veel zaken en ik denk dat je dus beter kunt richten op een aantal zaken zoals innerlijk geluk want dat straal je uit... Iets minder malen om de mening van mensen die je niet diep in je hart liggen ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 00:00:06 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107878761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Toch waarom hecht je aan maatschappelijk succes?

Ik denk juist dat zoiets je niet veel verder zal brengen in heel veel zaken en ik denk dat je dus beter kunt richten op een aantal zaken zoals innerlijk geluk want dat straal je uit... Iets minder malen om de mening van mensen die je niet diep in je hart liggen ;)
Levensstijl en carrière zijn toch twee zeer belangrijke zaken waar vrouwen waarde aan hechten, lijkt me zo. Ik weet dat ik geen adonis ben die met een knipoog de vrouwen overrompelt. Dan moet je dat op één of andere manier toch wel compenseren. Ik settle niet voor less, ik wil echt gewoon een leuke vrouw, en niet eentje die ik best wel leuk vind. Dan verwacht ik van mezelf toch wel bepaalde zaken waardoor ik zo'n vrouw zou verdienen.
pi_107878831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb dus net een shitload mailtjes naar allemaal vrouwen gestuurd dus... Dit word wel heel erg :')

Eens kijken hoe het gaat :Y
:') Wat heb je in die mailtjes gezet dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zondag 12 februari 2012 @ 00:07:53 #244
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107879072
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb dus net een shitload mailtjes naar allemaal vrouwen gestuurd dus... Dit word wel heel erg :')

Eens kijken hoe het gaat :Y
Huh? Jij viel toch op kerels?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107879567
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef twi het volgende:

[..]

Levensstijl en carrière zijn toch twee zeer belangrijke zaken waar vrouwen waarde aan hechten, lijkt me zo. Ik weet dat ik geen adonis ben die met een knipoog de vrouwen overrompelt. Dan moet je dat op één of andere manier toch wel compenseren. Ik settle niet voor less, ik wil echt gewoon een leuke vrouw, en niet eentje die ik best wel leuk vind. Dan verwacht ik van mezelf toch wel bepaalde zaken waardoor ik zo'n vrouw zou verdienen.
Duidelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:') Wat heb je in die mailtjes gezet dan?
Lees mijn volgende reactie...

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Huh? Jij viel toch op kerels?
Dat klopt maar met de mannen lukt het echt niet er zit een soort groot gat wat niet opgevuld raakt en waar het bij de vrouwen weer wel heel goed lukt dus dan ga je toch eens kijken en ik weet maar sorry grotendeels zoekt de homo man andere zaken in het leven dan mij. En op punt werkt dat gewoon niet merk ik.

Dus kijk ik eens hoe het vrouwelijke publiek op mij reageert en tot dusver is veel positiever dan met mannen kan ik je vertellen :Y
pi_107879691
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Dat klopt maar met de mannen lukt het echt niet er zit een soort groot gat wat niet opgevuld raakt
:') Wat dacht je toen je dit typte..
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_107879711
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:')
Niet doordenken _O-

:')
  zondag 12 februari 2012 @ 00:42:29 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107880198
quote:
Dat klopt maar met de mannen lukt het echt niet er zit een soort groot gat wat niet opgevuld raakt en waar het bij de vrouwen weer wel heel goed lukt dus dan ga je toch eens kijken en ik weet maar sorry grotendeels zoekt de homo man andere zaken in het leven dan mij. En op punt werkt dat gewoon niet merk ik.

Dus kijk ik eens hoe het vrouwelijke publiek op mij reageert en tot dusver is veel positiever dan met mannen kan ik je vertellen :Y
Tsja, daar zou ik dus moeite mee hebben. Misschien dat ik daarom zo'n slechte 'hosselaar' ben. "Even kijken hoe het met meisjes gaat die ik niet bijzonder leuk vind." Settling for less, dat vind ik een beetje kansloos. Al mis je daardoor wel de ervaring die je wellicht nodig hebt om wel iemand met succes te verleiden, wanneer je haar (of hem in jouw geval) wel echt leuk vindt.
pi_107880265
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, daar zou ik dus moeite mee hebben. Misschien dat ik daarom zo'n slechte 'hosselaar' ben. "Even kijken hoe het met meisjes gaat die ik niet bijzonder leuk vind." Settling for less, dat vind ik een beetje kansloos. Al mis je daardoor wel de ervaring die je wellicht nodig hebt om wel iemand met succes te verleiden, wanneer je haar (of hem in jouw geval) wel echt leuk vindt.
Die ervaring missen neem ik wel voor lief. Daar ben ik voor mezelf inmiddels wel achter gekomen.
pi_107880354
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef twi het volgende:

[..]

Bij mij draait het heel veel om een leuk innerlijk alleen bij veel mannen mis ik dat ontzettend vooral in mijn leeftijd zijn de meeste nog volop met los leven waar ik dus geen behoefte aan heb vrouwen van rond mijn leeftijd en niet allemaal hoor zijn iets meer rustiger geworden en zoeken iets meer dan wat losbandigheid.
pi_107880397
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Bij mij draait het heel veel om een leuk innerlijk alleen bij veel mannen mis ik dat ontzettend vooral in mijn leeftijd zijn de meeste nog volop met los leven waar ik dus geen behoefte aan heb vrouwen van rond mijn leeftijd en niet allemaal hoor zijn iets meer rustiger geworden en zoeken iets meer dan wat losbandigheid.
Hoe oud ben je dan?

Volgens mij zijn er in elke leeftijdscategorie wel serieuze mannen/ vrouwen te vinden.
pi_107880620
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:48 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

Volgens mij zijn er in elke leeftijdscategorie wel serieuze mannen/ vrouwen te vinden.
24jaar

Tja ik dus tot op heden nog niet en bij de vrouwen ligt het toch heel anders heb ik echt gemerkt!
pi_107886558
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:

bij de vrouwen ligt het toch heel anders heb ik echt gemerkt!
Het zou alleen leuk zijn als ze ook eens op jongens als ik zouden vallen :')
pi_107888559
Vermoeiend vind ik mezelf...

Naar vrouwen /meiden stel ik mezelf echt super afstandelijk op, terwijl ik er nu zo 4 op weet te noemen waarbij ik zeker weet dat als ik hap, dat ik met ze kan gaan daten, maar ik doe het niet...

Als ik in de kroeg voel dat ik aandacht krijg, dan probeer ik net te doen alsof ik ze niet zie, en loop ik zo snel mogelijk ergens anders heen. Koppelpogingen voor gala's/feesten/dinners op mijn studentenvereniging wimpel ik allemaal af, terwijl ik toch wel aan de leukere meiden gekoppeld word...

Er nog niet helemaal aan toe ofzo, want hoewel ik een relatie toch wel echt begin te missen na bijna 2 jaar single, zie ik er tegenop om weer helemaal de molen in te gaan met daten, sms'en, eerste keer zoenen, spanning met de seks etc etc..

Heb ergens zoiets van : Laat mij lekker met rust. Anderzijds mis ik het toch wel, een meisje die echt bij JOU hoort, naar jou als eerste toekomt met haar verhalen, om samen op vakantie te gaan weet ik het...

:@
pi_107889672
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zou alleen leuk zijn als ze ook eens op jongens als ik zouden vallen :')
Waarom niet?

Kijk voornamelijk eens naar wat jou eisen pakket zijn zoals uiterlijk en innerlijk!
  zondag 12 februari 2012 @ 14:32:32 #256
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107891608
quote:
En dan? Dan heb je een meisje dat jou wel ziet zitten? Lekker makkelijk. Ik kan een meid die ik niet zie zitten ook wel versieren. Het moeilijke zijn de mensen die je wel erg leuk vindt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107892265
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Kijk voornamelijk eens naar wat jou eisen pakket zijn zoals uiterlijk en innerlijk!
Ik heb bijna geen eisen, maar meisjes hebben blijkbaar eisen waar ik niet aan kan voldoen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef Catbert het volgende:

Lekker makkelijk. Ik kan een meid die ik niet zie zitten ook wel versieren.
Zelfs dat kan ik niet :') Moet ik me nu zorgen maken?
pi_107892370
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

En dan? Dan heb je een meisje dat jou wel ziet zitten? Lekker makkelijk. Ik kan een meid die ik niet zie zitten ook wel versieren. Het moeilijke zijn de mensen die je wel erg leuk vindt.
Heb ik dat ergens gezegd? Nee gewoon alles liep wat vlotter en als het om de interesses en doelen in leven zat ik met een aantal toch echt op een lijn dus in die zin waren ze zeker erg leuk :Y

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb bijna geen eisen, maar meisjes hebben blijkbaar eisen waar ik niet aan kan voldoen.

En welke eisen hebben ze dan?
pi_107892733
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:

En welke eisen hebben ze dan?
Ik heb altijd het idee dat alle vrouwen een pact hebben gesloten om mij volledig te negeren. Ik heb geen idee wat er in hun hoofd omgaat.
pi_107892995
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat alle vrouwen een pact hebben gesloten om mij volledig te negeren. Ik heb geen idee wat er in hun hoofd omgaat.
klopt. Dit was mijn lesstof in de 3e klas. Jij zal toen in groep 7/8 hebben gezeten.
pi_107893077
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

klopt. Dit was mijn lesstof in de 3e klas. Jij zal toen in groep 7/8 hebben gezeten.
In dat geval heb jij niet goed opgelet :)

Maar serieus, als ik mensen hier hoor zeggen dat versieren van mensen die je niet leuk vindt zo makkelijk gaat, dan doe ik echt iets gruwelijk fout.
pi_107893098
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

_O-
pi_107893227
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:11 schreef benzin het volgende:

[..]

In dat geval heb jij niet goed opgelet :)

Maar serieus, als ik mensen hier hoor zeggen dat versieren van mensen die je niet leuk vindt zo makkelijk gaat, dan doe ik echt iets gruwelijk fout.
is toch ook geen wonder dat t niet gaat als jij alle vrouwen eng vindt. Maar ik kan t ook nuet hoor, voelt voor mij als mannen gebruiken. Als ik iemand niet leuk vind kap ik t af
pi_107893366
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

is toch ook geen wonder dat t niet gaat als jij alle vrouwen eng vindt.
Ik hoop dat ik gewoon een keer op zijn minst een soort signaal oppik dat een meisje misschien een beetje interesse heeft in me :) Dat overkomt me nooit.
pi_107893387
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik gewoon een keer op zijn minst een soort signaal oppik dat een meisje misschien een beetje interesse heeft in me :) Dat overkomt me nooit.
En er zelf eens op af stappen ja ik weet heel gedurfd!
pi_107896238
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

En er zelf eens op af stappen ja ik weet heel gedurfd!
Bedoeld hij niet dat hij tijdens een gesprek met een meisje geen signalen oppikt dat ze interesse heeft in hem?

Duurde bij mij ook 26 jaar voordat er eindelijk eens iemand interesse toonde. Als ze overdreven met hun haren gaan spelen of overmatig blozen dan kan dat in elk geval een teken zijn dat ze interesse in je heeft.

Zomaar op iemand afstappen (cold approach) is gedoemd om te falen denk ik. Ik zal nooit op iemand afstappen als ik van te voren geen signalen ontvang.
pi_107896285
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Of je merkt het niet op.
pi_107896363
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of je merkt het niet op.
Is dat zo Straw? ;) O+
Rustig aan.
pi_107896364
quote:

[..]

Of je merkt het niet op.
Als echt niemand hem een blik waardig gunt zoals bij mij altijd was dan is dat gewoon zo.

Je merkt het echt wel als iemand interesse in je heeft hoor.
pi_107896547
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als echt niemand hem een blik waardig gunt zoals bij mij altijd was dan is dat gewoon zo.

Je merkt het echt wel als iemand interesse in je heeft hoor.
Niet iedereen kan even goed lichaamstaal oppikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 februari 2012 @ 16:46:27 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107896587
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Oh dat kan je wel hoor.
Maar ja gaat niet met ze om en je ontmoet ze niet, kunnen ze er ook nooit achterkomen dat je wel aan hun eisen voldoet he.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107896654
En als er iemand eenmaal interesse in je heeft getoond dan stijgt het zelfvertrouwen aanzienlijk.
Het gevoel dat er mogelijkheden zijn... dat je angsten verdwijnen en dat straal je dan ook weer uit zodat je nog aantrekkelijker wordt.

Ik heb weer contact met meisje G... ze zei dat ik zielig deed en onzeker begon te worden. Ipv van dit te ontkennen of de confrontatie aan te gaan hierover, heb ik gewoon een normaal leuk smsje gestuurd en ze reageert er ook normaal en leuk op terug. Het is dus belangrijk om niet in het negatieve te blijven hangen bij de dames.
pi_107896823
quote:

[..]

Of je merkt het niet op.
Ik hoop het :) Maar ik denk dat het er gewoon echt niet is. Op zich ook wel begrijpelijk misschien, ik ben niet echt een catch.
pi_107896877
Het is nog belangrijker om niet te blijven hangen aan dames waar je toch geen kans meer bij hebt...
pi_107896919
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is nog belangrijker om niet te blijven hangen aan dames waar je toch geen kans meer bij hebt...
Maar niemand wil voor minder dan ze lang terug besloten hebben ;)
pi_107896956
quote:
Haha, alleen om die tekst zou ik je al willen knuffelen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107896999
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop het :) Maar ik denk dat het er gewoon echt niet is. Op zich ook wel begrijpelijk misschien, ik ben niet echt een catch.
Het enige waarvan ik zou kunnen zeggen qua uiterlijk wat misschien niet aantrekkelijk is bij je is dat je echt nog zo'n jongetjes uiterlijk hebt. Ik denk dat meisjes van jouw leeftijd eerder zoeken naar een volwassen, zelfstandige vent. De juiste kleding kan je daarin al een andere uitstraling geven.
pi_107897066
quote:
Het is nog belangrijker om uberhaupt mensen gewoon te durven afstrepen.
Rustig aan.
pi_107897111
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is nog belangrijker om uberhaupt mensen gewoon te durven afstrepen.
^O^

Lukt dat bij jou een beetje?
pi_107897275
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

^O^

Lukt dat bij jou een beetje?
Nop..

Er werd over me gezegd dat ik onzeker ben...
Maar ik ben het daar niet mee eens om de reden dat ik me veel aantrek van andere mensen niet voortkomt uit een bewust oordeel over mezelf...

Ik heb echt een of andere serieus genomen moeten worden drang die nergens op slaat..
Een of andere eindeloos begrepen moeten worden drang....
Een drang om met iedereen maar steeds vriendjes te moeten blijven...

Maar waarom heb ik dat?...
Ik weet het niet zo goed.
Rustig aan.
pi_107897631
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het enige waarvan ik zou kunnen zeggen qua uiterlijk wat misschien niet aantrekkelijk is bij je is dat je echt nog zo'n jongetjes uiterlijk hebt. Ik denk dat meisjes van jouw leeftijd eerder zoeken naar een volwassen, zelfstandige vent. De juiste kleding kan je daarin al een andere uitstraling geven.
Ik heb een stropdas, maar ik weet niet hoe ik die moet knopen ;)

Ik zit er op het moment doorheen. Ik heb hele zware weken achter de rug en overmorgen is het valentijnsdag. Het liefste zou ik willen dat de hele wereld vandaag nog verging :) Ik heb zo erg de behoefte aan steun, een knuffel en hoop.
pi_107897925
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb een stropdas, maar ik weet niet hoe ik die moet knopen ;)

Ik zit er op het moment doorheen. Ik heb hele zware weken achter de rug en overmorgen is het valentijnsdag. Het liefste zou ik willen dat de hele wereld vandaag nog verging :) Ik heb zo erg de behoefte aan steun, een knuffel en hoop.
Fuck, valentijnsdag. En dassen knopen moet je gewoon een paar keer geprobeert hebben. Zelfs ik kan het :D En waarom zit je er speciaal doorheen?
pi_107898052
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Fuck, valentijnsdag. En dassen knopen moet je gewoon een paar keer geprobeert hebben. Zelfs ik kan het :D En waarom zit je er speciaal doorheen?
Doordeweeks werk ik, in het weekend werk ik, mijn todolijst wordt steeds langer, ik zorg slecht voor mezelf, sta onder veel druk, heb geen vrienden, doe weinig leuke dingen, heb last van alles en iedereen die maar druk op me zet.

Ik heb geen vrienden en geen vriendinnetje om me een beetje te steunen.

Alles wat ik wil is gelukkig zijn.
pi_107898195
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Doordeweeks werk ik, in het weekend werk ik, mijn todolijst wordt steeds langer, ik zorg slecht voor mezelf, sta onder veel druk, heb geen vrienden, doe weinig leuke dingen, heb last van alles en iedereen die maar druk op me zet.

Ik heb geen vrienden en geen vriendinnetje om me een beetje te steunen.

Alles wat ik wil is gelukkig zijn.
Wie legt druk op je dan? En zou je daar niet wat aan kunnen doen? Leg je niet juist veel druk op jezelf?
pi_107898205
Je legt jezelf de grootste druk op, dat weet je he
pi_107898232
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Fuck, valentijnsdag.
Inderdaad zeg. Gewoon een dag als ieder andere. Genoeg mensen die single zijn en niks te doen hebben met valentijnsdag en genoeg stelletjes die het verdommen om mee te doen aan die commerciële traditie.
pi_107898381
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat weet ik. Maar ik moet ook gewoon zoveel nog doen enzo en ik heb niet echt iets om op te leunen. Ik vraag me ook af hoe alles verder moet de komende tijd en waar ik over pakweg een jaar ben bijvoorbeeld.

Ik kan niet echt ergens terecht, ik moet vrij veel. Ik kan over dingen waar ik eigenlijk echt over met ze zou moeten praten niet tegen mijn ouders praten omdat ik die dingen echt niet durf te zeggen. Ik heb het al druk zat zonder de extra druk die dat dan weer gaat opleveren.

Het is gewoon allemaal teveel voor maar één persoon. Ik zou willen dat ik mezelf kon kopiëren.
pi_107898422
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt gelijk...

Grappig is het.. Dat mijn gevoel daarin erg chaotisch is.. En als het een tijdje goed gaat ik het gevoel heb dat ik weer helemaal niks ben en een zielig hoopje royal sadness...

Ik weet denk ik niet hoe ik het allemaal moet beginnen, en hoe ik het allemaal moet vasthouden..
Rustig aan.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:38:25 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107898494
Valentijnsdag, ach. Wat moet je met zo'n dag? Het is misschien een leuke dag om heel romantisch te laten weten dat je iemand leuk vindt, maar meer ook niet. Trek je er niet te veel van aan.

Verder moet je leren je eigen geluk te maken benzin, niet afhankelijk zijn van derden voor je geluk. Leer jezelf te accepteren om wie en wat je bent. Al is het hartstikke goed van je dat je morgen die 100-push up weken gaat beginnen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107898639
Ik heb die 100 pushups app ook nog. Ben nooit ver gekomen. Gewoon sportschool gejoind.
pi_107898952
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verder moet je leren je eigen geluk te maken benzin, niet afhankelijk zijn van derden voor je geluk. Leer jezelf te accepteren om wie en wat je bent.
Àls ik die dingen toch eens kon :)
pi_107899141
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valentijnsdag, ach. Wat moet je met zo'n dag? Het is misschien een leuke dag om heel romantisch te laten weten dat je iemand leuk vindt, maar meer ook niet. Trek je er niet te veel van aan.

Verder moet je leren je eigen geluk te maken benzin, niet afhankelijk zijn van derden voor je geluk. Leer jezelf te accepteren om wie en wat je bent. Al is het hartstikke goed van je dat je morgen die 100-push up weken gaat beginnen.
En dat klopt gewoon volledig wat je nu neer pent zagen meer mensen dit maar eens in! ;(
pi_107899307
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

En dat klopt gewoon volledig wat je nu neer pent zagen meer mensen dit maar eens in! ;(
Het gevoel van falen kan zeer overweldigend zijn op dit soort dagen. Het gevoel overvalt me en ik kan me er niet tegen verzetten. Ik zal blij zijn als die dag eenmaal voorbij is.
Nuchtere mensen zijn erg simpel hierin, maar gevoelige mensen zijn vatbaar voor dit soort dagen.
  zondag 12 februari 2012 @ 18:25:45 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107899990
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb die 100 pushups app ook nog. Ben nooit ver gekomen. Gewoon sportschool gejoind.
Ja, zou ook kunnen. Maar ik heb momenteel geen geld voor een sportschool. Dus ik doe het maar even zo, ook om discipline te leren.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Àls ik die dingen toch eens kon :)
Ik zal ook niet beweren dat je morgen voor je eigen geluk moet zorgen. Jezelf leren accepteren en uiteindelijk van jezelf gaan houden zijn dingen die niet overnacht gebeuren. Dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen. Iedereen kan het leren, dus jij ook.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Het klinkt simpel, maar ik weet dat het niet simpel is om te doen. Veelal is het vooraf gegaan aan jarenlange zelfhaat, verwaarlozing of algehele apathie. Ik kan het me goed voorstellen dat veel mensen die dit lezen of horen bij zichzelf denken dat dit onmogelijk is.
Er kan gewoon veel tijd in gaan zitten voordat je op dat punt bent.
pi_107901518
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, zou ook kunnen. Maar ik heb momenteel geen geld voor een sportschool. Dus ik doe het maar even zo, ook om discipline te leren.

[..]

Was hier hetzelfde om precies dezelfde reden. Maakte de stap ook minder groot voor mij, kon in ieder geval meer pushups doen dan sommige mensen daar. :') Veel succes, is ook goed voor je ego.
pi_107901877
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Was hier hetzelfde om precies dezelfde reden. Maakte de stap ook minder groot voor mij, kon in ieder geval meer pushups doen dan sommige mensen daar. :') Veel succes, is ook goed voor je ego.
Zo duur is een sportschool toch niet met een goedkoop abbonnementje?
pi_107901911
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

Het klinkt simpel, maar ik weet dat het niet simpel is om te doen. Veelal is het vooraf gegaan aan jarenlange zelfhaat, verwaarlozing of algehele apathie. Ik kan het me goed voorstellen dat veel mensen die dit lezen of horen bij zichzelf denken dat dit onmogelijk is.
Er kan gewoon veel tijd in gaan zitten voordat je op dat punt bent.
Veel mensen genieten gewoon niet van de kleine dingen in het leven zoals nu ben ik weer eens wat aan het plannen voor een nieuw projectje vorige jaar nog een wasmachine gebouwd met onderdelen uit de vuilnisbak :D

Het moet altijd groot zijn snap je? Terwijl mensen eerst eens moeten leren van de kleine succesjes in het leven.
pi_107901940
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo duur is een sportschool toch niet met een goedkoop abbonnementje?
Voor 40 euro heb je al een fiets en kom je ook nog eens ergens in plaats van iedere week op vaste plekken te komen :P
pi_107902142
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Voor 40 euro heb je al een fiets en kom je ook nog eens ergens in plaats van iedere week op vaste plekken te komen :P
De meeste fietsen zijn wel ietsje duurder dan ¤40
  zondag 12 februari 2012 @ 19:34:56 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107902361
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Bedankt, dat zal wel lukken. Toen ik regelmatig opdrukte en op de crosstrainer stond, voelde ik me stukken beter. Zie je ook aan mijn houding dan.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Veel mensen genieten gewoon niet van de kleine dingen in het leven zoals nu ben ik weer eens wat aan het plannen voor een nieuw projectje vorige jaar nog een wasmachine gebouwd met onderdelen uit de vuilnisbak :D

Het moet altijd groot zijn snap je? Terwijl mensen eerst eens moeten leren van de kleine succesjes in het leven.
Ik snap het, maar ik weet wel dat het moeilijk kan zijn als je in een diep dal zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')