Nee, meetings en zoals cassandra zegt zijn niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Partingglass het volgende:
Dat is eigenlijk toch gewoon meeten? Zonder bijbedoeling afspreken met iemand die je van een forum kent. Dan heb ik bij een andere forum al heel wat dates gehad hahaha
Oefendaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef twi het volgende:
Je weet wanneer je een probleem hebt met versieren, als iemand zelfs niet met je wilt oefendaten.
Je kan altijd een beetje de standaard dingen oefenen. Hoe hou je een gesprek op gang, wat zijn dingen die je absoluut niet moet doen of zeggen op een eerste date....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:30 schreef ook_gek het volgende:
Wat versta ik onder een oefen date?
En wat heeft het voor een zin? Elke vrouw is anders, dus wat valt er te oefenen?
En over wel of niet uggs aannemen? Fuck it, als iemand zo dom is en geen enkele hint begrijpt? Dan moet je ze aannemen ook. Hij is zo dom!
Wil net zeggen, dat zijn standaard sociale vaardigheden. Om dat nou als oefendate te bestempelen.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:17 schreef Partingglass het volgende:
Dat zijn gewoon algemene sociale vaardigheden denk ik. Zou dat zelf niet als oefendate bestempelen. Maar het kan nooit kwaad om meer met vrouwen om te gaan en daar wat meer bedrevener in teworden.
haha, juist! Het wordt pas moeilijk als het echt niet wil verkloten, oftewel dus alleen voor het "echie"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Oefendaten is net als een brandoefening op je werk of op school. Iedereen staat een beetje lam buiten peukjes te roken en ongeïnteresseerd te wezen. Als er echte fik uitbreekt is het alsnog pure chaos.
Bij daten komen nou eenmaal veel sociale vaardigheden kijken...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil net zeggen, dat zijn standaard sociale vaardigheden. Om dat nou als oefendate te bestempelen.....
Maar dit klopt wel denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Oefendaten is net als een brandoefening op je werk of op school. Iedereen staat een beetje lam buiten peukjes te roken en ongeïnteresseerd te wezen. Als er echte fik uitbreekt is het alsnog pure chaos.
Dan kan je dus beter je sociale vaardigheden bijwerken elke dag in het dagelijks leven, dan een keertje 1 a 2 "oefen" dates te doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij daten komen nou eenmaal veel sociale vaardigheden kijken...
Je bedoelt zeker "Bestudeer"?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:31 schreef Partingglass het volgende:
Of aanmelden op een forum met overwegend vrouwelijke leden. Observeer ze in het wild. Bestuur hun manier van communiceren.
Of je staat rustig te kijken hoe jouw school of werk afbrandtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad. Als je immers al gewend bent om interesse te tonen in mensen, dan is dat op een date ook makkelijker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan je dus beter je sociale vaardigheden bijwerken elke dag in het dagelijks leven, dan een keertje 1 a 2 "oefen" dates te doen.
Dan lees je allemaal dingen die je niet wil weten. Lees eens een paar dagen het viva forum door en je hebt er echt even geen zin meer in hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:31 schreef Partingglass het volgende:
Of aanmelden op een forum met overwegend vrouwelijke leden. Observeer ze in het wild. Bestudeer hun manier van communiceren.
QFTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat wanneer je sociaal iets beter bent dan veel mensen dat nu zijn het niet meer uit maakt of je met een man of vrouw praat. Als je maar een gesprek op gang kan houden en je tijdens een gesprek relaxt en op je gemak voelt?
helpt een volbloed echte negerkat ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef Partingglass het volgende:
Hahaha nee. Ik was toen ik daar contacten legde nog getrouwd dus allemaal friendzone.
Hosselen moet je daar ook niet doen zoals hier dan kicken de mods je er zo weer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |