Compatibel (die naamquote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Compatibel het volgende:
Balen, al mijn smaken zijn er op achteruit gegaan. Hoogste notering is nu 68 procent.
Supergirl (die naam): is die 71 je kaassoufle-pindasaus?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:15 schreef K4rJ4kC het volgende:
wat vinden jullie van deze smaak?
[ afbeelding ]
Kan mijn mail niet meer terug vindenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:40 schreef -supergirl- het volgende:
nog steeds niemand meer dan mijn 71% ?
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef KoekiMonster het volgende:
ik heb er 4 ingevoerd en 2 hebben 47% en 2 hebben 46 %
Nee genoeg tokkies die geen vis lusten.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gerookte zalm. Zo, we hebben een winnaar.
Daarom moet je ook cola of bier bij chips drinken.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef Beardy het volgende:
WASABI smaak? Dat je smaakpappillen in de hens gaan....
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daarom moet je ook cola of bier bij chips drinken.
Gewoon die link in je oude mail aanklikken. Volgens mij zie je dan de laatste stand.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan mijn mail niet meer terug vinden
Maar ik had volgens mij ook rond 71%
Zal eens kijken als er nog een mail binnen komt.
En kwal zien ze niet als scheldwoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
'gek' noemen ze een scheld woord...
Waar haal je die berichtgeving vandaan? Ik kan er nergens een link van vinden op de site van lays.nl.quote:
Hi hi hi probeer een lays.bequote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waar haal je die berichtgeving vandaan? Ik kan er nergens een link van vinden op de site van lays.nl.
Hier toch ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, die hebben ze in Frankrijk![]()
verdomme dat is hoger dan mij. je bent de eerste die ik tegenkom. jij wordt vast mijn concurrent in de top 3.quote:
in maart wordt de top 1000 uitgekozen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Skitzofrenix het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de volgende ronde?
Ik heb een 73% smaak.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:40 schreef -supergirl- het volgende:
nog steeds niemand meer dan mijn 71% ?
73% is wel hoog. Feit is namelijk dat 73% van de stemmers jouw chips boven die van een ander plaatsen. Aangezien elk mens een andere smaak heeft denk ik dat het onmogelijk om een smaak boven de 75% te krijgen. Tevens moet je rekening houden met bashers die expres de smerige smaak kiezen zodat de betere smaak minder kans krijgt waardoor de bashers zelf meer kans hebben om in de top 1000 te komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:56 schreef Miniem het volgende:
Er zullen toch vast wek hogere zijn dan 73%?
Lijkt me niet superhoog.
Wordt erop gestemd dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef Geestig het volgende:
[..]
73% is wel hoog. Feit is namelijk dat 73% van de stemmers jouw chips boven die van een ander plaatsen. Aangezien elk mens een andere smaak heeft denk ik dat het onmogelijk om een smaak boven de 75% te krijgen. Tevens moet je rekening houden met bashers die expres de smerige smaak kiezen zodat de betere smaak minder kans krijgt waardoor de bashers zelf meer kans hebben om in de top 1000 te komen.
niet echt gestemd maar battles.... hoe denk je dan dat je aan die 73% komt?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wordt erop gestemd dan?![]()
Wist ik geen eens
En hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echt gestemd maar battles.... hoe denk je dan dat je aan die 73% komt?
www.lays.nl > start de battlequote:
Mijn plas en poep smaak heet 49 %quote:
Ah, vandaar dat ik het niet kon vinden. Dank.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef Arneah het volgende:
Je krijg eens per week een email.
Trouwens, hidden secret: In de link die je krijg zie je op het eind "week=4",
probeer eens week=3 en week=2... En vanaf vrijdag week=5...
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Aliana het volgende:
Maar denken jullie dat als je nu nog een smaak instuurt je nog enige kans maakt?
ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef Fopje het volgende:
Alle smaken zouden toch even vaak een battle doen?
Ik zie ook veel met chocolade..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Paxcon het volgende:
Niet normaal hoeveel spicy/knoflook/chicken dingen er zijn ingestuurd
Sour creme, whraps.. etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Haha ja ongelooflijk hoeveel spelfouten er gemaakt worden, of slordigheidsfoutenJe kan het toch even overkijken voor je het instuurt?
Alleen al de verschillende spellingsvormen van kebab en piccalillyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Haha ja ongelooflijk hoeveel spelfouten er gemaakt worden, of slordigheidsfoutenJe kan het toch even overkijken voor je het instuurt?
Wat ben jij goed joh!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb er nog wat toegevoegd, waarvan er eentje wellicht de illustere 0% van de stemmen gaat scoren.
Tja, ik heb sprinkhaansmaak ingezonden, met de motivatie dat het naar (wal)noot smaakt en "hopelijk" Nederland klaar voor deze chips isquote:
Wat ben jij goed joh!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Tja, ik heb sprinkhaansmaak ingezonden, met de motivatie dat het naar (wal)noot smaakt en "hopelijk" Nederland klaar voor deze chips is
Als ik gewoon op de link klik van mijn laatste tussenstand, staan mijn nieuwe smaken er ook gewoon gelijk bij hoor? je hoeft niet persee te wachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef mergbot het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een tussenstand, al weer iets van 15 nieuwe ingestuurd :p
73% en als je een proxy gebruikt voor het inzenden en uitschakelt tijdens het stemmen kan je je eigen smaak voorbij zien komen. Niet dat het echt wat zal opleveren, hooguit een procentje of tweequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Hoogste dat jullie hebben is dus 72%
Ben erg benieuwd hoe die top 1000 er nu uitziet.
Is er iemand beetje handig met computers verbergen van ip?
Bewijs.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef ibo0546 het volgende:
oja de mijne had 81
ik zei toch dat ik ging winnen
Hm heb ik geprobeerd maar werkte niet bij mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik gewoon op de link klik van mijn laatste tussenstand, staan mijn nieuwe smaken er ook gewoon gelijk bij hoor? je hoeft niet persee te wachten.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Sommigen hebben ook als smaak: Lekkere chips.
En dan niet eens wat er in zit ofzo.. wat denken ze nou danDat is juist een beetje het principe van die actie, dat je zelf een smaak bedenkt.
Blij dat jullie het met mij eens zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef KAUWSTAAF het volgende:
van mij mag die winnen
wie houdt er tenslotte nou niet van perenijs
mijn inzending van de frituur/turk is een serieuze inzendingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef mergbot het volgende:
Boh mijn zoethout zit inmiddels in de 30% zat er altijd onder
wel bagger dat alles uit de frituur of van de turk hoog scoort en serieuze inzendingen laag
De chipsversie van de good ol' Festiniquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef mergbot het volgende:
perenijs zou wel een terechte winnaar zijn
Like + 1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef mergbot het volgende:
perenijs zou wel een terechte winnaar zijn
Misschien ooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:51 schreef Mata het volgende:
[..]
Koop een pot Calvé Whiskysaus en gij zult zien.
Ik heb hem pas vorige week ingestuurd, dus ik moet de eerste mail nog ontvangen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:50 schreef Arneah het volgende:
Ga dan naar je mail van vorige week en tik ipv van week=4 (einde van de URL) week=5 in.
Dit werkt btw zover ik weet alleen bij internet explorer.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hem pas vorige week ingestuurd, dus ik moet de eerste mail nog ontvangen.
Wacht maar tot een geducht tegenstander zich meldtquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq? Ik zeg vals spel! Wie houdt er nou niet van Perenijs?
Ik kreeg donderdag een mail :pquote:
Als je dat leest ipv de TT ben je echt niet goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef alexmeijer het volgende:
Ik las "Lady's in de smaak" en verwachte een topic met allemaal mooie vrouwen
Jij ookal?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef tochweerhenk het volgende:
mensen als lays cocktail saus er komt de kriebels
ik heb 1 met 17%, mijn vader wilde zo graag paling chipsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Arneah het volgende:
Probeer lager te krijgen dan mijn 18%!
En hoger dan mijn 71%! - Met bewijs plx...
Succes
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef onderjas het volgende:
Ik voel de miljoenen nu al binnen stromen.
[ afbeelding ]
Wat is je smaak?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn smaak wint elke week gewoon 75% van de battles, bots !
Gejat van mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef onderjas het volgende:
Ik voel de miljoenen nu al binnen stromen.
[ afbeelding ]
Ja want ik lees eerst alle reeksen door zodat ik alle grappen kan gebruiken uit de vorige reeks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:17 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Gejat van mijZie het vorige deel van deze reeks. Bovendien is mijn slogan beter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
27% maar met mijn shag smaak
Met slagroomquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Warmaster88 het volgende:
"Lays Pindakaas Haring Mosterd" 63% Hoppa!
Volgens mij halen die battles niet veel uit, maar kijken ze stiekem naar de hoeveelheid mensen die dezelfde smaak invoeren. Dus als half Nederland Cocktailsaus als smaak doorgegeven heeft, dan wordt dat gewoon een kandidaat om de keuze uit te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:36 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel % je nodig hebt om in die top 1000 te komen...
ik had currywurst als smaak die had 32% ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef Moos. het volgende:
Bedenk me net dat Currywurst wel een lekkere kan zijn, maar ik zie dat hij dicht is.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:14 schreef Moody het volgende:
Naast "Gemalen Botten", doen "Gele Boomkever" en "Distikstofmonoxide" ook niet meer mee. Eikels!
Die Lasagna lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:26 schreef laathetusmaken het volgende:
http://www.lays.nl/status(...)6011c59547c65&week=6
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Mogen we nu weten wat het is supergirl? :-)
Zo goed?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:44 schreef remcoP het volgende:
Alles gezakt Mijn beste smaak is van meer dan 60% naar 58% gegaan.
De tering.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef Arneah het volgende:
Trouwens, hier is gewoon mijn hele lijst XD.
BTW: TOPPUNT VAN LEVENLOOSHEID WARNING!!
http://www.lays.nl/status(...)4b215d2c5a76b&week=7
Toch had "Meats by dr. Vlays" gewoon moeten winnen...
Ja vind je het gek, als je tegen smaken als Lays bananen pepernoot-dreft smaakt moet etcquote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ja al die smaken die niet origneel zijn , zijn toch allemaal hogerDat dit kan in Nederland.
Het is een VMBO natie geworden moet me maar aanpassen denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ja al die smaken die niet origneel zijn , zijn toch allemaal hogerDat dit kan in Nederland.
Gatver.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daarom moet je ook cola of bier bij chips drinken.
Holy moly.... jij hebt bijna net zoveel smaken ingestuurd als ik... met als verschil dat ik bij jou vooral serieuze smaken zien :-)quote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef Arneah het volgende:
Trouwens, hier is gewoon mijn hele lijst XD.
BTW: TOPPUNT VAN LEVENLOOSHEID WARNING!!
http://www.lays.nl/status(...)4b215d2c5a76b&week=7
Toch had "Meats by dr. Vlays" gewoon moeten winnen...
respect wat een bazensmaken. eetpapier met speklappenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Warmaster88 het volgende:
"Lays Eetpapier met speklappen" gaat goed, zeker wel 54%
"Lays Geflambeerde Schapenlever" gaat wat minder deze week, slechts 23%
"Lays Pindakaas Haring Mosterd" 63% Hoppa!
godver, chips die naar ei en citroen smaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:18 schreef Dhaha het volgende:
Jullie falen allemaal
Mijn smaak ei-citroen staat op 84%
blijkbaar vindt 84% van de mensen het lekkerder dan iets andersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
godver, chips die naar ei en citroen smaakthoe ranzig wil je het hebben.
Dan heb je het zeker anders gespeld dan ARNEAH...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:18 schreef Dhaha het volgende:
Jullie falen allemaal
Mijn smaak ei-citroen staat op 84%
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef Dhaha het volgende:
[..]
blijkbaar vindt 84% van de mensen het lekkerder dan iets anders
er komen 3 smaken in de winkel te liggen aarshoofdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Zullen we weer hetzelfde doen als in 2010? En net doen alsof we al bericht hebben ontvangen van Lays.
Heeej jongens... ik ben één van de acht smaken!!!! Zie hieronder de mail die ze stuurden:
==================================
Beste Smaakfinalist,
Je hebt deelgenomen aan de actie Lay’s Maak Je Smaak. Jij hebt toen de smaak “Kapsalon” ingezonden. 1 van de 8 finalisten die het nu tegen elkaar gaat opnemen is de smaak Kapsalon. Er zijn meerdere inzendingen in de smaakbucket "Kapsalon" en alle ingezonden smaken werden aan een jury voorgelegd op onweerstaanbaarheid, creativiteit & pakkendheid. Wanneer 1 smaak meerdere malen werd ingestuurd, heeft de jury de inzending beoordeeld op de motivatie waarom Lay’s deze smaak moest maken. Jouw toelichting vond de jury de beste in deze smaakbucket.
Wij willen jou in ieder geval bedanken voor jouw inzending! Nu gaat het volgende traject van start waarbij het Nederlands publiek mag stemmen op de acht finale smaken. Hieruit zullen de twee beste smaken overblijven en in de winkel komen te liggen. Zodra bekend is welke twee smaken de eindronde hebben bereikt zullen wij je weer op de hoogte brengen.
Indien je bijkomende vragen hebt, aarzel zeker niet ons te contacteren op (*mag ik niet vermelden*) of via email: (*mag ik ook niet vermelden*)
Met vriendelijke groet,
Lay’s Netherlands
Kan je ook kots eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf lees ik over ei citroen smaak? dat zou ik niet eens aan m'n hond willen voeren.
Onmogelijk!!! Of zijn er soms heel veel vrouwen stiekem gaan stemmen? Hebben ze tegenwoordig hierbij ook al stemrecht?!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:20 schreef TimKuik het volgende:
Toch wel bizar dat de smaak Bukakke chips (40%) het beter doet dan mijn Perenijs chips (31%)..
Mijn excuses je hebt gelijk ouwe smegmanus stemmer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen 3 smaken in de winkel te liggen aarshoofd
Ja, sinds dat draadloze internet overal treedt dat steeds vaker op. Bovendien heb je van die slordige mannen die hun laptop dan even in de keuken achterlaten.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:03 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Onmogelijk!!! Of zijn er soms heel veel vrouwen stiekem gaan stemmen? Hebben ze tegenwoordig hierbij ook al stemrecht?!
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, sinds dat draadloze internet overal treedt dat steeds vaker op. Bovendien heb je van die slordige mannen die hun laptop dan even in de keuken achterlaten.
Als ik de post boven je zo lees merk ik echter dat het Lays commité veel waarde hecht aan alliteratiequote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de post boven je zo lees merk ik echter dat het Lays commité veel waarde hecht aan alliteratie
Iemand heeft je idee al gejat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Zullen we weer hetzelfde doen als in 2010? En net doen alsof we al bericht hebben ontvangen van Lays.
Heeej jongens... ik ben één van de acht smaken!!!! Zie hieronder de mail die ze stuurden:
==================================
Beste Smaakfinalist,
Je hebt deelgenomen aan de actie Lay’s Maak Je Smaak. Jij hebt toen de smaak “Kapsalon” ingezonden. 1 van de 8 finalisten die het nu tegen elkaar gaat opnemen is de smaak Kapsalon. Er zijn meerdere inzendingen in de smaakbucket "Kapsalon" en alle ingezonden smaken werden aan een jury voorgelegd op onweerstaanbaarheid, creativiteit & pakkendheid. Wanneer 1 smaak meerdere malen werd ingestuurd, heeft de jury de inzending beoordeeld op de motivatie waarom Lay’s deze smaak moest maken. Jouw toelichting vond de jury de beste in deze smaakbucket.
Wij willen jou in ieder geval bedanken voor jouw inzending! Nu gaat het volgende traject van start waarbij het Nederlands publiek mag stemmen op de acht finale smaken. Hieruit zullen de twee beste smaken overblijven en in de winkel komen te liggen. Zodra bekend is welke twee smaken de eindronde hebben bereikt zullen wij je weer op de hoogte brengen.
Indien je bijkomende vragen hebt, aarzel zeker niet ons te contacteren op (*mag ik niet vermelden*) of via email: (*mag ik ook niet vermelden*)
Met vriendelijke groet,
Lay’s Netherlands
Waar haal je die?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef themole het volgende:
[..]
Iemand heeft je idee al gejat.
[ afbeelding ]
Merk is Pirato, dus zal wss bij de Aldi te koop zijn.quote:
Kapsalon?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef themole het volgende:
[..]
Iemand heeft je idee al gejat.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
GODVERDOMME
wat een 8 teringsmaken hebben er gewonnen![]()
Dit....quote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
GODVERDOMME
wat een 8 teringsmaken hebben er gewonnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef TimKuik het volgende:
Oke, voor de duidelijkheid, volgens mij is Lays niet van Unilever. BiFi wel.
Gezien ze BiFi worstje hebben als smaak lijkt het mij dat ze een deal hebben met Unilever om die merknaam te gaan gebruiken. Net als met patatje Jopie de enige smaak die een merknaam bevat.
Logischerwijs zal de smaak dus BiFi Worstje worden, ongezien waar mensen op stemmen.we zullen zien vrindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij de jouwe laat zien... laat ik de mijne zien.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
Het is tegen mijn principes om op van die kansloze smaken te stemmen. IK STAAK
Geen New Ipad voor jouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
Het is tegen mijn principes om op van die kansloze smaken te stemmen. IK STAAK
Het is een complot, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef KAUWSTAAF het volgende:
ik stem op Bicky Crisp... wanneer komt die in Nederland in de schappen?
AHAAAA NU HEB IK HET DOOR...
Die klootzakken van Lays willen zo min mogelijk geld uitgeven...
deze smerige kutsmaken gaan natuurlijk nooit zo goed verkocht worden als de smaken die wij hadden verzonnen.... dus dan kunnen ze weer snel uit de schappen..... om vervolgens ze vol te leggen met ONZE smaken waar ze geen netto omzet over hoeven weg te geven.
Wedden dat de winnende smaken binnen een maand alweer zijn verdwenen.
Om plaats maken voor peren-ijs; eenhoorn naturel; kebabsalon; gegrilde texas ribs.
Nee ik heb geen last van paranoia... maar ik vertrouw die gasten van Lays zover als ik ze kan gooien.
Overigens vind ik dat mijn "Supersize Me" chips er ook tussen hadden moeten staan.
(heb overigens wel een hekel aan de lul die mijn Reggae idee heeft gejat... en mijn Rösti.... dat beter goed gejat dan slecht bedacht... hoort eigenlijk alleen voor mij te gelden.... niet eerlijk!!!)
even quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Voetzoolvergiftiging het volgende:
Als BiFi worstje wint
dan eet ik een zak koolstofdioxidechips
Maar waarom hebben ze me dan nog niet laten weten dat ik die derde smaak heb? ;-)quote:Op zondag 18 maart 2012 10:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Er gaan 2 van die 8 smaken doordat wij erop stemmen, en een smaak heeft Lays al gekozen, dus wie weet.
Dat komt de winnaar niet te weten misschien? Verassing.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze me dan nog niet laten weten dat ik die derde smaak heb? ;-)
Bereid je maar voor dan:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Voetzoolvergiftiging het volgende:
Als BiFi worstje wint
dan eet ik een zak koolstofdioxidechips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |