Kapsalon?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef themole het volgende:
[..]
Iemand heeft je idee al gejat.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
GODVERDOMME
wat een 8 teringsmaken hebben er gewonnen![]()
Dit....quote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
GODVERDOMME
wat een 8 teringsmaken hebben er gewonnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef TimKuik het volgende:
Oke, voor de duidelijkheid, volgens mij is Lays niet van Unilever. BiFi wel.
Gezien ze BiFi worstje hebben als smaak lijkt het mij dat ze een deal hebben met Unilever om die merknaam te gaan gebruiken. Net als met patatje Jopie de enige smaak die een merknaam bevat.
Logischerwijs zal de smaak dus BiFi Worstje worden, ongezien waar mensen op stemmen.we zullen zien vrindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij de jouwe laat zien... laat ik de mijne zien.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
Het is tegen mijn principes om op van die kansloze smaken te stemmen. IK STAAK
Geen New Ipad voor jouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
Het is tegen mijn principes om op van die kansloze smaken te stemmen. IK STAAK
Het is een complot, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef KAUWSTAAF het volgende:
ik stem op Bicky Crisp... wanneer komt die in Nederland in de schappen?
AHAAAA NU HEB IK HET DOOR...
Die klootzakken van Lays willen zo min mogelijk geld uitgeven...
deze smerige kutsmaken gaan natuurlijk nooit zo goed verkocht worden als de smaken die wij hadden verzonnen.... dus dan kunnen ze weer snel uit de schappen..... om vervolgens ze vol te leggen met ONZE smaken waar ze geen netto omzet over hoeven weg te geven.
Wedden dat de winnende smaken binnen een maand alweer zijn verdwenen.
Om plaats maken voor peren-ijs; eenhoorn naturel; kebabsalon; gegrilde texas ribs.
Nee ik heb geen last van paranoia... maar ik vertrouw die gasten van Lays zover als ik ze kan gooien.
Overigens vind ik dat mijn "Supersize Me" chips er ook tussen hadden moeten staan.
(heb overigens wel een hekel aan de lul die mijn Reggae idee heeft gejat... en mijn Rösti.... dat beter goed gejat dan slecht bedacht... hoort eigenlijk alleen voor mij te gelden.... niet eerlijk!!!)
even quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Voetzoolvergiftiging het volgende:
Als BiFi worstje wint
dan eet ik een zak koolstofdioxidechips
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |