quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Sommigen hebben ook als smaak: Lekkere chips.
En dan niet eens wat er in zit ofzo.. wat denken ze nou danDat is juist een beetje het principe van die actie, dat je zelf een smaak bedenkt.
Blij dat jullie het met mij eens zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef KAUWSTAAF het volgende:
van mij mag die winnen
wie houdt er tenslotte nou niet van perenijs
mijn inzending van de frituur/turk is een serieuze inzendingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef mergbot het volgende:
Boh mijn zoethout zit inmiddels in de 30% zat er altijd onder
wel bagger dat alles uit de frituur of van de turk hoog scoort en serieuze inzendingen laag
De chipsversie van de good ol' Festiniquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef mergbot het volgende:
perenijs zou wel een terechte winnaar zijn
Like + 1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef mergbot het volgende:
perenijs zou wel een terechte winnaar zijn
Misschien ooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:51 schreef Mata het volgende:
[..]
Koop een pot Calvé Whiskysaus en gij zult zien.
Ik heb hem pas vorige week ingestuurd, dus ik moet de eerste mail nog ontvangen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:50 schreef Arneah het volgende:
Ga dan naar je mail van vorige week en tik ipv van week=4 (einde van de URL) week=5 in.
Dit werkt btw zover ik weet alleen bij internet explorer.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hem pas vorige week ingestuurd, dus ik moet de eerste mail nog ontvangen.
Wacht maar tot een geducht tegenstander zich meldtquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq? Ik zeg vals spel! Wie houdt er nou niet van Perenijs?
Ik kreeg donderdag een mail :pquote:
Als je dat leest ipv de TT ben je echt niet goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef alexmeijer het volgende:
Ik las "Lady's in de smaak" en verwachte een topic met allemaal mooie vrouwen
Jij ookal?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef tochweerhenk het volgende:
mensen als lays cocktail saus er komt de kriebels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |