ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef Fopje het volgende:
Alle smaken zouden toch even vaak een battle doen?
Ik zie ook veel met chocolade..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Paxcon het volgende:
Niet normaal hoeveel spicy/knoflook/chicken dingen er zijn ingestuurd
Sour creme, whraps.. etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Haha ja ongelooflijk hoeveel spelfouten er gemaakt worden, of slordigheidsfoutenJe kan het toch even overkijken voor je het instuurt?
Alleen al de verschillende spellingsvormen van kebab en piccalillyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Haha ja ongelooflijk hoeveel spelfouten er gemaakt worden, of slordigheidsfoutenJe kan het toch even overkijken voor je het instuurt?
Wat ben jij goed joh!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb er nog wat toegevoegd, waarvan er eentje wellicht de illustere 0% van de stemmen gaat scoren.
Tja, ik heb sprinkhaansmaak ingezonden, met de motivatie dat het naar (wal)noot smaakt en "hopelijk" Nederland klaar voor deze chips isquote:
Wat ben jij goed joh!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Tja, ik heb sprinkhaansmaak ingezonden, met de motivatie dat het naar (wal)noot smaakt en "hopelijk" Nederland klaar voor deze chips is
Als ik gewoon op de link klik van mijn laatste tussenstand, staan mijn nieuwe smaken er ook gewoon gelijk bij hoor? je hoeft niet persee te wachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef mergbot het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een tussenstand, al weer iets van 15 nieuwe ingestuurd :p
73% en als je een proxy gebruikt voor het inzenden en uitschakelt tijdens het stemmen kan je je eigen smaak voorbij zien komen. Niet dat het echt wat zal opleveren, hooguit een procentje of tweequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Hoogste dat jullie hebben is dus 72%
Ben erg benieuwd hoe die top 1000 er nu uitziet.
Is er iemand beetje handig met computers verbergen van ip?
Bewijs.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef ibo0546 het volgende:
oja de mijne had 81
ik zei toch dat ik ging winnen
Hm heb ik geprobeerd maar werkte niet bij mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik gewoon op de link klik van mijn laatste tussenstand, staan mijn nieuwe smaken er ook gewoon gelijk bij hoor? je hoeft niet persee te wachten.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Sommigen hebben ook als smaak: Lekkere chips.
En dan niet eens wat er in zit ofzo.. wat denken ze nou danDat is juist een beetje het principe van die actie, dat je zelf een smaak bedenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |